Ga naar inhoud

Sat4all gebruikt cookies om content en advertenties te gebruiken, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren.
We delen ook informatie over gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse.
Lees meer over het gebruik van cookies op sat4all in onze Privacy Policy

Ik accepteer alle cookies

Welkom op Sat4all

Welkom op Sat4all! Om optimaal gebruik te kunnen maken van deze website, kan je gratis registreren. Geregistreerde leden kunnen o.a. gebruik maken van de volgende extra functies:
  • Reageren op berichten/Plaatsen van nieuwe berichten
  • Abonneren op bericht-updates
  • Je eigen profiel aanmaken, vrienden zoeken
  • Downloaden van bijlagen
  • Uitgebreide zoekfunctie
Dus... registreer nu geheel gratis op Sat4all!

Wij respecteren je privacy!

Foto

iptv box met kodi

IPTV

• Login om te beantwoorden
5 reacties in dit onderwerp

#1 Offline sattos - Geplaatst: 27 oktober 2016 - 23:03

sattos

Sat4all Freak

• Leden
  • 955 berichten
Hallo,

Ik wil mij gaan verdiepen in iptv,maar weet niet wat verschil is tussen android box(hier op deze box kan je kodi opzetten en eventueel spellen opzetten) en iptv box (mag 254 red 360 enz).

Is het mogelijk dat ik iptv box koop,en daarna kodi op kan zetten.

#2 Online ceesv - Geplaatst: 28 oktober 2016 - 11:29

ceesv

Moderator

• Moderators
  • 18889 berichten

Zou je niet eerst eens kijken wat je IPTV aanbieder voor eisen aan de hardware stelt?

Gaat niet bestaat niet!               Vu+ Solo 4K, Vu+ Solo 4K, Humax Rebox-8500, Rebox-8000, Rebox-8000, Wisi OR 280
Nokia 9500, Nokia 9800,HDCI-2000,Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

#3 Offline sattos - Geplaatst: 28 oktober 2016 - 20:49

sattos

Sat4all Freak

• Leden
  • 955 berichten
Ik zou niet weten welke eisen je bedoeld.

Het zou mooi zijn als ik met 1 box,zowel iptv en kodi op kan zetten,anders zit ik met boxen (iptv box en Android box)

#4 Offline Debuurvrouw - Geplaatst: 29 oktober 2016 - 08:54

Debuurvrouw

Sat4all Fan

• Leden
  • 321 berichten
  • LocatieGelderland

Ik zou niet weten welke eisen je bedoeld.

Het zou mooi zijn als ik met 1 box,zowel iptv en kodi op kan zetten,anders zit ik met boxen (iptv box en Android box)

Dan zou ik persoonlijk voor een androidbox gaan..daar kun jij Kodi op installeren(de meeste hebben dit al voor geinstalleerd)

Op een androidbox kun jij gewoon de meeste iptv kanalen op kijken na installatie van de juiste addon's.

Gigablue Quad Plus - Gigablue X1 - Gigablue IPbox - Mutant HD51 4K - MiniX NEO X7

#5 Offline sattos - Geplaatst: 6 november 2016 - 18:54

sattos

Sat4all Freak

• Leden
  • 955 berichten

ik heb mij bedacht,het zou mooi zijn als het mogelijk is om kodi op dreambox 7020 te installeren.ik heb wel enigma 1.

#6 Offline LouisKramer - Geplaatst: 4 december 2016 - 14:29

LouisKramer

Aspirant lid

• Leden
  • 14 berichten
  • LocatieGod√łynes Noorwegen

Ik heb op een Mag 254 iptvheaven en dat werkt heel goed.