Ga naar inhoud


Resttijd enz in het scherm van de solo 4K.


Pedro4
Ga naar oplossing Opgelost door bellejt,

Aanbevolen berichten

Cool TV Guide V7.3 by Coolman

is wat je misschien nodig hebt naast de standaard multi EPG

 

je moet eens wat meer lezen in oude berichten

er is ook een volledige beschrijving van cool TV guide op vuplus-support in het duits over de werking en alle toetscombinaties

 

Cool tv heb ik. zie #20.  wel lezen he !!  :D  :D

Je hebt gelijk dat ik meer moet lezen maar soms ben ik een half uur tot een uur aan het zoeken en weet ik het nog niet.

 

als ik nu de epg knop lang inhoudt dan krijg ik een lijst en daar ga ik dan naar cool tv guide

als ik de epg knop 1x kort indruk krijg ik eeen epg die ik niet wil

 

Kan ik het zo instellen dat ik bij het kort induwen van de epg knop de cool tv guide krijg ?

DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb

Daarkendemeelachen !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Menu - VTI - setup epg of kan je hem daar niet selecteren?

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom heb je eigenlijk cool epg tv guide nodig aangezien VTI toch ook de optie heeft Grafisch multi epg?

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom heb je eigenlijk cool epg tv guide nodig aangezien VTI toch ook de optie heeft Grafisch multi epg?

Die grafische multi epg ziet er heel anders uit.  Daarbij moet je echt naar onder en naar boven terwijl die cool epg heel veel zenders laat zien en overzichtelijk is.

DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb

Daarkendemeelachen !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe bedoel je dat kan je toch instellen?

post-54808-0-70396100-1478012337_thumb.jpg

post-54808-0-87454800-1478012347_thumb.jpg

post-54808-0-06842600-1478012369_thumb.jpg

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Stevie. Bij mij is hij zoals de eerste in jou bericht. Hoe kan ik hem krijgen zoals de onderste? Ook weer simpel denk ik.  :(

Waar kan ik dat instellen?

aangepast door Pedro4

DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb

Daarkendemeelachen !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

De knop indrukken die links boven onder de rode TV knop zit (telext button) dat terwijl je het grafisch multi epg scherm in beeld hebt, maak jij trouwens wel eens gebruik van de help button binnen een applicatie?

Als je de grafische multi epg in beeld hebt druk dan de help button in op je remote dan word er al heel veel meer duidelijk of de menu button voor de instellingen binnen een applicatie.

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De knop indrukken die links boven onder de rode TV knop zit (telext button) dat terwijl je het grafisch multi epg scherm in beeld hebt, maak jij trouwens wel eens gebruik van de help button binnen een applicatie?

Als je de grafische multi epg in beeld hebt druk dan de help button in op je remote dan word er al heel veel meer duidelijk of de menu button voor de instellingen binnen een applicatie.

help gebruikte ik nooit. Kei bedankt voor de tips. 

DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb

Daarkendemeelachen !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...