Ga naar inhoud


Resttijd enz in het scherm van de solo 4K.


Pedro4
Ga naar oplossing Opgelost door bellejt,

Aanbevolen berichten

met pli zag ik een aantal gegevens in de display waaronder de resttijd maar met vti nagenoeg niets.

Ik heb gelezen dat er een aantal zaken aangepast kunnen worden met de minitvskinner maar het is heel onduidelijk hoe dat moet.

 

Ik ben al enige tijd bezig maar helaas.

DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb

Daarkendemeelachen !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Wat moet er volgens jou allemaal te zien zijn in het display, lcd4linux is misschien ook een optie?

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat moet er volgens jou allemaal te zien zijn in het display, lcd4linux is misschien ook een optie?

de huidige tijd en de resterende tijd van het lopende programma zou wel fijn zijn.

DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb

Daarkendemeelachen !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gebruik dan lcd4linux en stel zelf je skin samen dus wat er te zien moet zijn in je display.

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze moet je downloaden die zit niet in de image zelf.

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij VTI staat dat in de feed om te downloaden, als die niet al geïnstalleerd IS!

niet http://

gewoon enkel het ipadres 192.168.2.120 in de browserregel

klopt.  gevonden.  nu puzzelen hoe het werkt.  

zo !!!! veel instellingen  wordt lastig om erachter te komen wat het allemaal inhoudt

ik wil alleen maar de tijd en de resttijd en zender erin.

bedankt.

aangepast door Pedro4

DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb

Daarkendemeelachen !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja zie nu ook dat die http ervoor is gekomen.Heeft het systeem hier auto gedaan.Bullocks :)

 

Kies scherm 1 aktief en dan is het een kwestie van uitzetten wat je niet wil zien en aanvullen naar je zin.Als je op het kleine schermpje bovenaan klikt zie je hoe het wordt.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja zie nu ook dat die http ervoor is gekomen.Heeft het systeem hier auto gedaan.Bullocks :)

 

Kies scherm 1 aktief en dan is het een kwestie van uitzetten wat je niet wil zien en aanvullen naar je zin.Als je op het kleine schermpje bovenaan klikt zie je hoe het wordt.

als ik wat aangepast heb is dat dan direct op de vu te zien of moet ik in de webinterface eerst ergens opslaan kiezen om de wijzigen op de vu te activeren ?

DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb

Daarkendemeelachen !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...