Ga naar inhoud

Sat4all gebruikt cookies om content en advertenties te gebruiken, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren.
We delen ook informatie over gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse.
Lees meer over het gebruik van cookies op sat4all in onze Privacy Policy

Ik accepteer alle cookies

Welkom op Sat4all

Welkom op Sat4all! Om optimaal gebruik te kunnen maken van deze website, kan je gratis registreren. Geregistreerde leden kunnen o.a. gebruik maken van de volgende extra functies:
  • Reageren op berichten/Plaatsen van nieuwe berichten
  • Abonneren op bericht-updates
  • Je eigen profiel aanmaken, vrienden zoeken
  • Downloaden van bijlagen
  • Uitgebreide zoekfunctie
Dus... registreer nu geheel gratis op Sat4all!

Wij respecteren je privacy!

Foto

Ziggo activeert geen smartcards meer?

Ziggo

• Login om te beantwoorden
31 reacties in dit onderwerp

#1 Offline Sambir - Geplaatst: 8 december 2016 - 13:31

Sambir

Proeflid

• Leden
  • 42 berichten

Wilde een smartcard activeren en kreeg te horen van de medewerker dat ze sinds kort ermee gestopt zijn...Wel jammer want nu ben ik genoodzaakt hun eigen hardware te gebruiken....:(

#2 Online _HarmeN - Geplaatst: 8 december 2016 - 13:34

_HarmeN

Lid

• Leden
  • 204 berichten

Lijkt me erg sterk, gewoon nog een keer bellen?

VU+ ULTIMO 4K (2000gb + VTi) :: 2x DVB-C FBC :: ZIGGO

VU+ Uno 4K (1000gb USB3.0 + PLi) :: 1x DVB-C FBC :: ZIGGO 

#3 Offline Alex1970 - Geplaatst: 8 december 2016 - 13:42

Alex1970

Sat4all Freak

• Leden
  • 3444 berichten
  • LocatieZHZ
Tot en met de derde kaart zou je dat via Mijn Ziggo zelf moeten kunnen doen.
Wel in vm. Ziggo-gebied.

Dit bericht is bewerkt door Alex1970: 8 december 2016 - 13:42

Xtrend ET10000: 2x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, 1x DVB-T (USB), 1x TBS5925 (DVB-S2), IPTV SatDreamGR 4.x image

Xtrend ET9500: 1x DVB-S2, 1x DVB-C, 1x DVB-T (USB), IPTV OpenPLi 4.x
Channel Master 120cm offset + Black Ultra LNB (Ku-band): 23.5°E-30°W, 150cm prime-focus (C-band): 20°E/5/11°W (Ku-band): 39°E-24.5°W, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

#4 Offline Sambir - Geplaatst: 8 december 2016 - 13:42

Sambir

Proeflid

• Leden
  • 42 berichten

Ze zeggen dat het net ingegaan is. Sinds 6-12... Ik gaf aan net zoveel betaald te hebben voor de smartcard. De medewerker heeft vervolgens 10 euro korting gegeven op mijn volgende factuur, als coulance. Ook toen ik vroeg waarom ik online de kaart gewoon kan toevoegen kreeg ik te horen dat die functie niet werkt en ook is uitgeschakeld.

Dit bericht is bewerkt door Sambir: 8 december 2016 - 13:43

#5 Offline Alex1970 - Geplaatst: 8 december 2016 - 13:44

Alex1970

Sat4all Freak

• Leden
  • 3444 berichten
  • LocatieZHZ
Nou, da's mooi @#$ dan.

Xtrend ET10000: 2x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, 1x DVB-T (USB), 1x TBS5925 (DVB-S2), IPTV SatDreamGR 4.x image

Channel Master 120cm offset + Black Ultra LNB (Ku-band): 23.5°E-30°W, 150cm prime-focus (C-band): 20°E/5/11°W (Ku-band): 39°E-24.5°W, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

#6 Offline Alex1970 - Geplaatst: 8 december 2016 - 14:26

Alex1970

Sat4all Freak

• Leden
  • 3444 berichten
  • LocatieZHZ

Ze zeggen dat het net ingegaan is. Sinds 6-12... Ik gaf aan net zoveel betaald te hebben voor de smartcard. De medewerker heeft vervolgens 10 euro korting gegeven op mijn volgende factuur, als coulance. Ook toen ik vroeg waarom ik online de kaart gewoon kan toevoegen kreeg ik te horen dat die functie niet werkt en ook is uitgeschakeld.

De kaarten kostten iets van €25,-. Maar wat te denken van je Humax'en, Samsungs, Cisco-boxen, CI-modules ed.??
Verkopen aan een Zeeuw of iemand in Caiway-gebied of alleen nog maar FTA kijken.
In het laatste geval zou ik (als je alleen Play Start hebt) dit terugstellen naar Kabel-TV, scheelt €6,25 per maand voor zenders die je met je eigen apparatuur toch niet kan zien.

#7 Offline Sambir - Geplaatst: 8 december 2016 - 16:51

Sambir

Proeflid

• Leden
  • 42 berichten

Ik heb voor de zekerheid nog een keer gebeld en ze activeren dus geen kaarten meer die jij niet van ziggo hebt ontvangen.

Ze begon al gelijk over of ik naar het nieuws heb gekeken over fraude dat mensen plegen met de kaarten bla bla. Daarna zei ze dat ik maar een ci module en kaart van hun moet nemen tegen maandelijkse bijdrage. Jammer hoor...

#8 Offline dropje20 - Geplaatst: 8 december 2016 - 18:38

dropje20

Sat4all Regular

• Leden
  • 147 berichten

als je ze moeten volgens de wet 10 jaar ondersteuning geven op onderdelen en hardware wat je bij hun gekocht hebt, volgens mij is dit een wet uit brussel

Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt.

#9 Offline youriy - Geplaatst: 8 december 2016 - 21:01

youriy

Sat4all Fan

• Leden
  • 1329 berichten

Dit is inderdaad een paar dagen geleden voor het eerst gemeld op het ziggo-forum en daar bevestigd door een ziggo-medewerker. En zoals ik het begrijp gaat het dan om 2ehands kaarten die al geregistreerd zijn geweest. 

quote:  "Gebruikte smartcards mogen niet doorverkocht of heractiveert worden.

- Heb je een nieuw pakket (connect/play)? = Geen smartcards behalve huur (max 5 dtv producten).

- Heb je nog een oud Ziggo pakket (Geen UPC pakket)? = Max 5 dtv producten inclusief nieuw gekochte smartcards (nog niet eerder geregistreerde smartcards!)."

clarke-tech HD4100+, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm

#10 Offline Dreeke - Geplaatst: 8 december 2016 - 21:05

Dreeke

Sat4all regular

• Leden
  • 573 berichten
  • LocatieRhenendael

Tja, hoe kom je anders van de Horizon boxen af à vijf Euro de maand huur...

Groet, André

apparatuur: Gigablue Quad Plus, Gigablue Ultra UE, Gigablue X3, Dreambox 8000, Opticum X406, Humax Freesat

ontvangst: 5 west, 1 west, 5 oost, 7 oost, 9 oost, 13 oost, 19 oost, 23 oost, 28 oost via o.a. Big Bisat

smartcards: Sky UK FTV, MTV Unlimited, HD+ Deutschland, Ziggo TV Royaal (via OScam) image: OpenATV

#11 Offline Pass3c - Geplaatst: 9 december 2016 - 00:19

Pass3c

Sat4all Lid

• Leden
  • 20 berichten

Nou, toeval of niet.

Mijn reserve box (staat weinig aan), had nog 7 entitlements die eind deze maand zouden aflopen, terwijl de hoofdbox de kaart nog op ergens op eind feb 2017 staat.

Reserve box aangezet, gaf gewoon beeld op de extra zenderpaketten. 2 uur later eens kijken, entitlements nog niet geupdate (nog steeds beeld). Beetje ongeduldig, log dus in op mijn Ziggo, probeer de kaart handmatig te heraktiveren. Half uurtje later nog eens kijken, beeld stil, alle actieve entitlements ineens weg van de kaart !!!

Waar ik eigenlijk TV Extra, HBO en Film1 zou moeten hebben, staat er nu alleen nog maar 7FFD, FFD8 en 7FFE op.

Herinner me opeens dat ik ooit eens EMM had uitgezet op de hoofdbox, die ga ik dus voorlopig nog even niet aanzetten.

Nog even als cross-check, 2e kaart in hoofdbox gestoken (geen beeld), en 1e kaart in reserve box nu met EMM uitgezet, en direct weer beeld.

Dat gaat morgen een stevig gesprek met Ziggo worden, want zeker niet dat ik die huur troep door me maag laat schuiven.

#12 Offline peper - Geplaatst: 9 december 2016 - 06:56

peper

Sat4all Regular

• Leden
  • 204 berichten

Bij mij was de eerste ci+ module gratis omdat ik geen Horizon box heb. De tweede was 2 euro per maand. Valt toch wel mee.

Ze doen het goed in mijn HD51.

Mutant HD51 4K 2 keer, Xtrend ET4000, Openpli 4, Schotel Trax 64, 2x 1e Tripleblock lnb, Astra 1,2,3  / 2e Duoblock lnb, Astra 2,3

#13 Offline edbe - Geplaatst: 11 december 2016 - 08:12

edbe

Sat4all Core Member

• Leden
  • 4201 berichten
gek dat iedereen straks weer illegaal gaat kijken....

KPN 3/1 met Motorola Box

#14 Online Sjaak(k) - Geplaatst: 11 december 2016 - 14:48

Sjaak(k)

Sat4all verslaafd

• Leden
  • 18611 berichten

gek dat iedereen straks weer illegaal gaat kijken....

Bevind je je wel in een oud Ziggo gebied en niet in (oud)UPC gebied?

Je kan via 'mijn Ziggo' zelf nog 3 smartcards activeren, maar dat geld dus niet als je in een oud UPC gebied woont.

Daar kun je geen smartcards activeren. Wil je er meer dan 3 activeren (mogen er maximaal 5 zijn) dan dien je dat (met de extra 2) te doen via de helpdesk. Ik heb er inmiddels 5 op mijn naam staan maar ik woon dan ook in een oud Ziggo gebied. Heb net nog even gekeken of ik in mijn Ziggo een kaart kan activeren/registreren en dat gaat nog gewoon.

Dit bericht is bewerkt door Sjaak(k): 11 december 2016 - 14:50

#15 Offline jeanj - Geplaatst: 17 december 2016 - 11:45

jeanj

Lid

• Leden
  • 163 berichten

Ik kijk net in mijnziggo en daar staat inderdaag

"

Extra smartcard toevoegen

Het is op dit moment niet mogelijk om je smartcard te activeren. Bel met de Klantenservice 0900 - 1884.

"

Terwijl ik er maar 2 heb.... Straks eens bellen

Eerlijk gezegd, komt het niet onverwacht, ze hadden de losse verkoop al stopgezet. Daarom had ik er voor mijn account al 1 extra bijgekocht (en onlangs nog 1 gekregen die nog actief is) en 2 bij mijn ouder geactiveerd. We gaan daar geen 2 euro per maand voor betalen.

Maar belachelijk dat het niet van te voren aankondigen

Net even bij mijn ouder gekeken, maar daar zijn de extra kaarten weg

Dit bericht is bewerkt door jeanj: 17 december 2016 - 11:46

Mogelijke gelijksoortige onderwerpen Collapse

Onderwerp Forum Gestart door Statistieken Laatste bericht