Ga naar inhoud


Welke image werkt goed op VU+ Ultimo 4K


benfra

Aanbevolen berichten

Ik ben van zin om me een nieuwe receiver aan te schaffen, namelijk de Vu+ Ultimo 4K. Heb wel enige ervaring met open PLI waar ik de Solo2 op draai. Nu is men vraag welke image er al voor bestaat, of welke raden jullie me aan? Of is het mss nog een beetje te vroeg om me deze receiver aan te schaffen.

 

Mvg Ben

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


VTI, Open Black Hole,Vix..Open atv maar die is nog steeds niet vrijgegeven .

Ik heb ze allemaal al getest en ze zijn allen aan elkaar gewaagd.

Of het te vroeg is om dit toestel aan te kopen? ik heb hem reeds van december en ik heb er nog geen spijt van gehad.

Ik heb de versie met twin fbc-c en fbc-s2 tuner en het grote voordeel is dat ik meerdere opnames ineens kan zonder enige hapering of storing in beeld. Het beeld is ook super !

 

Groeten Spidy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pedro Newbie

Als je dan ook even de inlog gegevens geeft, of heb je alleen gekeken en niet geprobeerd te downloaden.

Die images staan in een closed beta room.

aangepast door Pedro Newbie
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik  draai Open Pli  tot volle tevredenheid op de Solo 4k met dvb-c. Alles werkt stabiel, 8 opnames tegelijk naar de Nas gaat super. uitzending gemist, youtube, rytec epg alles werkt probleemloos. Ik gebruik Oscam als softcam. Het enige wat ik mis is de mogelijk om gebruik te maken van een andere afstandsbediening dan die standaard van VU , maar dat ligt niet aan Open Pli maar aan Vu die haar drivers maar niet aanpast om dit mogelijk te maken. bij alle andere door Pli ondersteunde merken kan dit behalve bij Vu.

aangepast door renzie

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja, en dat verschil dien je gedurende een paar weken te ervaren en ontdekken

opdat je feeling krijgt of voorkeur betreffende een specifiek image...

als je heen en weer flashed wordt je enkel verward

 

het webinterface is een gemeenschappelijk project voor meerdere images en receivers (zie de notitie onderaan het webinterface)

aangepast door Tonskidutch

Just Around The Corner

Cock Robbin

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik  draai Open Pli  tot volle tevredenheid op de Solo 4k met dvb-c. Alles werkt stabiel, 8 opnames tegelijk naar de Nas gaat super. uitzending gemist, youtube, rytec epg alles werkt probleemloos. Ik gebruik Oscam als softcam. Het enige wat ik mis is de mogelijk om gebruik te maken van een andere afstandsbediening dan die standaard van VU , maar dat ligt niet aan Open Pli maar aan Vu die haar drivers maar niet aanpast om dit mogelijk te maken. bij alle andere door Pli ondersteunde merken kan dit behalve bij Vu.

jij bedoelt zeker de uno 4k,aan je handtekening te zien!
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

ik  draai Open Pli  tot volle tevredenheid op de Solo 4k met dvb-c. Alles werkt stabiel, 8 opnames tegelijk naar de Nas gaat super. uitzending gemist, youtube, rytec epg alles werkt probleemloos. Ik gebruik Oscam als softcam. Het enige wat ik mis is de mogelijk om gebruik te maken van een andere afstandsbediening dan die standaard van VU , maar dat ligt niet aan Open Pli maar aan Vu die haar drivers maar niet aanpast om dit mogelijk te maken. bij alle andere door Pli ondersteunde merken kan dit behalve bij Vu.

 

Ik heb hier de Ultimo 4k en gebruik de universele AB van Logitech, geen enkel probleem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De echte OpenPLi 4.0 voor de ultimo 4k is er nu ook https://openpli.org/download/vuplus/Ultimo+4K/

# VU+ duo2, gigablue 4k ue &  VU+ ultimo 4k met OpenPLi # VisioSat dish: 13E + 19.2E + 23.5E + 28.2E quadlnbs  & Triax dish : triple quad lnb # TVheadend voor IPTV , Apple TV 4k  en wat raspberry's  # Domotica via Domoticz # Plex # Synology DS918+ #

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...