Ga naar inhoud


TNTsat kaart France2 hd niet meer werkend op 19.2


digitaal kijker

Aanbevolen berichten


MySat,

 

Te veel aanvragen op je kaartje. Je kan 'ECM not found limit' op 15 zetten. Na 15x not found wordt de reader automatisch herstart. Ik heb zelf ook zo'n kaartje. Op een ander forum raadt men deze instelling aan.

 

Bart

 

Welke reader wordt dan herstart? Alleen die voor TNTsat, of heel oscam, zodat ook andere programma's worden onderbroken?

 

MM

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop dat hier een oplossing voor komt. Ik heb ook een Tntsat kaart maar geen officiële ontvanger. Ik hoop dat ik hem snel weer kan updaten via oscam. Er voor zover ik weet is er ook geen ci+ module die deze kaart ondersteunen.Ik dan eerst wel verder via mijn Fransat kaart

aangepast door egbertjan

In het bezet van een VuPlus: Ultimo 4k HDD 10TB en VuPlus Ultimo 4k 4TB HDD.

                                                    3 Schotels Met: 5w,0.8w,3e,4,8e,7e,9e,13e,16e,19,2e,23,5e,28,2e en 39e,42e

                                               Smartkaarten :Ziggo, HD+, SRG/SSR,TIVUSAT Zilver 4k Ultra HD,TV Vlaanderen en TVR

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sinds gisteren is er een "nieuwe" ECM lijn voor Oscam.

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik wil ook wel weten wat hier mee bedoelt word

In het bezet van een VuPlus: Ultimo 4k HDD 10TB en VuPlus Ultimo 4k 4TB HDD.

                                                    3 Schotels Met: 5w,0.8w,3e,4,8e,7e,9e,13e,16e,19,2e,23,5e,28,2e en 39e,42e

                                               Smartkaarten :Ziggo, HD+, SRG/SSR,TIVUSAT Zilver 4k Ultra HD,TV Vlaanderen en TVR

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb eens geprobeerd hoeveel programma's tegelijk een TNTsat-kaart kon decoderen.

Ik kwam t/m zes. Toen ik zes opnames had draaien, werd het zevende kanaal niet meer gedecodeerd. Ik kreeg daarop alleen de ondertiteling te zien, wat aangeeft dat je wel signaal hebt, maar dat het niet word gedecodeerd.

 

De boel liep niet vast. De zes lopende opnames werden niet verstoord. Ik heb niet naar de ECMs e.d. gekeken.

 

MM

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb toevallig een bericht zien voorbij komen op een ander forum waarin werd gemeld dat de ECM lijn was veranderd sinds gisteren. Ikzelf weet niets van Oscam , maar indien de mod dit toelaat wil ik deze lijn hier wel neerzetten , misschien hebben sommigen er iets aan.

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb even wat info ingewonnen.

 

Lees eerst eens dit (in het Frans):  http://www.telesatellite.com/actu/49467-chaine-en-option-avec-tntsat-la-carte-mettre-jour.html

 

Als achtergrond is me dit verteld:

 

I know, I guess that you have a TNTSAT Card with written on it TNTSAT 5 which means TNTSAT card version Viaccess 5.

Those card needs indeed an update that is sent within ECM, the problem is that that they use a new Nano D8 in ECM that is unknown so not handled by OScam and indeed you cannot update the card in OScam.

 

De Update voor de kaart komt niet met EMM's binnen maar met de ECM's.  En die gebruiken nu net een nieuwe Nano.  En die is niet gekend.

 

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb even wat info ingewonnen.

 

Lees eerst eens dit (in het Frans):  http://www.telesatellite.com/actu/49467-chaine-en-option-avec-tntsat-la-carte-mettre-jour.html

 

 

De link zegt hetzelfde als wat ik een stukje terug heb geplaatst. Maar uit de toevoeging blijkt nu wel dat updaten via oscam nog niet mogelijk is. De enige mogelijkheid blijft dus voorlopig de kaart een halfuurtje of zo in een officiële ontvanger steken.

 

MM

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij werkt de kaart weer. Ik heb het gedaan via mijn xtrend et 10000 en openpli 4. Ik heb oscam uitgezet in openpli 4. De kaart in de ci mudle zie plaatje hier onder gedaan en hem een half uur op france 3 hd gehad en daarna heb ik hem ook nog 15 minuten in de module van fransat gehad. Ik weet helaas niet welke module de rom van de kaart heeft geüpdatet, omdat ik tussen het wissen helaas niet heb getest. Ik had met deze modules geen beeld op de zenders, maar ze konden gelukkig de rom wel updaten. Beide modules zijn viaccess. Dus ik dacht misschien kunnen die de rom wel updaten en het blijkt ook nog te kunnen ook . Ik hoop dat oscam dit ooit ook nog kan en dat ik andere mensen hier kaart ook kan helpen hun kaart weer werkende te krijgen in oscam.

 
post-72539-0-12366800-1447106778_thumb.jpgneotion-cam-fransat-ci-plus-13.jpg
aangepast door egbertjan

In het bezet van een VuPlus: Ultimo 4k HDD 10TB en VuPlus Ultimo 4k 4TB HDD.

                                                    3 Schotels Met: 5w,0.8w,3e,4,8e,7e,9e,13e,16e,19,2e,23,5e,28,2e en 39e,42e

                                               Smartkaarten :Ziggo, HD+, SRG/SSR,TIVUSAT Zilver 4k Ultra HD,TV Vlaanderen en TVR

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

zijn deze appart te koop zonder smartcard (de CI module op foto) als je al een smartcard hebt voor die update te krijgen????????

of zou deltacam een oplossing zijn voor die update???????

al iemand de deltacam getest daarvoor?????

aangepast door digitaal kijker

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die fransat module zijn bij mijn fransat kaart. De andere module gebruik ik om mijn srg kaart uit Zwitserland te updaten soms werkt dat in oscam niet goed. Ik heb die ci module ergens in duitsland zonder kaart gekocht.

In het bezet van een VuPlus: Ultimo 4k HDD 10TB en VuPlus Ultimo 4k 4TB HDD.

                                                    3 Schotels Met: 5w,0.8w,3e,4,8e,7e,9e,13e,16e,19,2e,23,5e,28,2e en 39e,42e

                                               Smartkaarten :Ziggo, HD+, SRG/SSR,TIVUSAT Zilver 4k Ultra HD,TV Vlaanderen en TVR

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...