Ga naar inhoud


TNTsat kaart France2 hd niet meer werkend op 19.2


digitaal kijker

Aanbevolen berichten


Misschien ook even dit draadje in de gaten houden: http://www.streamboard.tv/wbb2/thread.php?threadid=45338&

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt, nu werkt het weer. Het is duidelijk dat de Fransen actie aan het ondernemen zijn en blijkbaar iets veranderen in de avond. Op een ander forum las ik dat iemand het voor elkaar kreeg om de kaart weer werkend te krijgen door Scam een tijdje aan te zetten i.p.v. OSCAM. Maar of dat echt werkt, is niet bekend.

 

Als het uitvallen standaard wordt en er is geen oplossing, dan misschien toch maar een goedkoop goedgekeurd ontvangertje aanschaffen (al vind ik dat niet handig omdat ik alles in 1 ontvanger wil hebben).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je een goedkoop ontvangertje wilt vinden, hou de sites van de grote leveranciers als Darty, Boulanger en Fnac gedurende de zomermaanden in de gaten. Vorig jaar waren de eenvoudige modellen gedurende twee weken zo eind juli de helft van de prijs. Ik heb er een TNTsat ontvanger voor € 50,00 gekocht, inclusief kaart. Normaal is dit model ruim € 100,00. Hetzelfde gold voor de Fransat ontvangers.

 

Misschien krijg je dit jaar opnieuw zo'n kans.

 

Ik gebruik het origenele ontvangertje verder niet. Nu alleen om mijn kaarten te updaten.

 

Intussen heb ik een tweede Fransatkaart gekocht en een tweede Smargo. Ik had een oude, blauwe, waar in een andere ontvanger de Fransatkaart in draait. Het aan de praat krijgen van de nieuwe, grijze, onder Oscam was ook geen probleem. In tegenstelling tot wat ik soms hier en daar lees.

Gewoon de reader uit de oscam van de andere ontvanger gekopieerd en alles draaide meteen.

 

MM

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb eens wat logging opgezet in oscam. Ik merk dat ik in 20 uur tijd slechts 2x een emm binnen gekregen heb. Het is een emm-s en deze wordt door oscam geskipt. Nu ik de emm heb, kan ik deze op één of andere manier wegschrijven op de kaart? Met Oscam lukt het dus niet.

 

Bart

1x Vu Solo2, 1x Golden Media Triplex, 1x Zgemma 2S, Sabantenne 4xlnb twin + draaibaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...