Ga naar inhoud


Pli image geflashed maar Vti logo blijft?


Mathjanssen

Aanbevolen berichten

Even een vraagje aan de bezitters van een VU+Solo 4K

 

Ik heb 2 wekend geleden deze ontvanger aangeschaft. Deze was geflasht met het image van VTI. start ik de antvanger op komt eerst een logo van VTI en daarna een dame met haar handen voor haar ogen.  Nu dacht ik probeer het image van pli eens..  Dut dit image op een USb gezet en de ontvanger geflasht met open pli. nadien zenderzoek enz.

 

Als de ontvanger klaar is voor gebruik en ik start hem opnieuw geheel op (herstart) komt steeds het VTI loge alvorens naar Pli te gaan. hebben anderen dit ook?  op mijn andere ontvangers komt bij pli een landschap voor hij doorstart.

aangepast door wiz
onderwerp aangepast
Link naar reactie
Delen op andere sites


Dat is heel normaal, tijdens de installatie van Openpli is er niet voorzien om de bootlogo te wijzigen.

Uiteraard kun je dit wel aanpassen maar het lijkt mij in eerste instantie niet het grootste probleem.

 

Had jij een significante reden om van VTI naar Openpli te switchen of was het maar zo voor de dun?

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik heb hier 3 boxen van VU+  heb goede ervaringen met openpli maar is voor mij niet heilig.  mijn vrouw vindt open pli prettiger en mij maakt het eigenlijk niet uit.  Heb wel wat problemen gehad met de diseq schakelingen hier waarbij ik me af vroeg of dit aan het image zou kunnen liggen. had vorige week op 2 boxen signaal op 19 graden oost en op 1 niet. afgelopen vrijdag de diseq schakelaar  van de box waar ik geen astra 19 graden kon ontvangen vernieuwd en het probleem was over.

 

dus lag dit niet aan welk image ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aha op die fiets.

Mocht jij je aan de VTI bootlogo blijven storen lees dan de Openpli topic in de bijgaande link.

Ik kon zo snel geen andere vinden.

 

https://forums.openpli.org/topic/31054-vuduo²-splash-screen-restore-not-included-in-openpli-pack/?hl=%20blackhole%20%20splash

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...