Ga naar inhoud


Europol ontmantelt bedrijf dat tv-zenders illegaal aanbood


ronaldsl

Aanbevolen berichten


Van mij mogen ze dat hele gebeuren zo hard mogelijk aanpakken zodat er niet langer de zweem van illegaliteit over je lijkt te hangen wanneer je volstrekt legale en legitieme IPTV zenders zoals BVN via het internet ontvangt. Hoe vaak ik al heb moeten vertellen dat ik van een bepaalde zender zelf in mijn correspondentie de instructie ontving hoe ik hen op internet kan ontvangen. En ik van twee tv zenders zelfs netjes hun BISS code toegestuurd kreeg zodat ik hen via C-Band ontvangen kon, maar er hier toch allerlei overijverige Nederlandertjes maar bleven pretenderen dat het iets illegaals zou zijn waar je niet over mocht spreken...

 

Hoe sneller en harder de illegale verspreiders aangepakt worden, hoe gemakkelijker het wordt om informatie over volstrekt legaal ontvangbare zenders met elkaar te kunnen delen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Juist en helemaal mee eens.

Mogelijk kunnen die overijverige Nederlandertjes ook eens meehelpen om hier het grootste satelliet forum te zijn.

Zodat het niet lijkt alsof dit het kleinste is en je geremd wordt in je informatie en/of uitspraken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Juist en helemaal mee eens.

Mogelijk kunnen die overijverige Nederlandertjes ook eens meehelpen om hier het grootste satelliet forum te zijn.

Zodat het niet lijkt alsof dit het kleinste is en je geremd wordt in je informatie en/of uitspraken.

Welkom op het Nederlandse Sat4all!

Toch wel vreemd dat ik nog steeds geen abonnement (op mijn Nederlandse adres) op TVVlaanderen(en andere buitenlandse providers) kan nemen,terwijl Vlamingen wel Canal digitaal kunnen nemen.

aangepast door Satneef

ZGemma H7S met VU+ turbo SE,Mutant HD2400,ZGemma H.2H,Clarketech HD5100c,1 meter draaibare schotel (53 oost-30 west) OpenHDF 6.5,OpenATV

 

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Toch wel vreemd dat ik nog steeds geen abonnement (op mijn Nederlandse adres) op TVVlaanderen(en andere buitenlandse providers) kan nemen,terwijl Vlamingen wel Canal digitaal kunnen nemen.

Werkelijk?

 

De site van TVV geeft toch een andere indruk, en bij de bestelling kan je een adres in geheel Europa opgeven.

 

Illegaal kijken is dus niet noodzakelijk om Belgische programma's te kijken in het buitenland.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...