Ga naar inhoud


Ziggo-klanten (in vm. UPC-gebied) mogelijk zonder Eredivisievoetbal


Alex1970

Aanbevolen berichten

Laat je verrassen, zou ik zeggen.

Wanneer Fox de boel op zwart zet, wil ik wel eens zien hoe snel Ziggo gaat betalen.

 

Toch zal er vroeger of later een eind aan al dat gerotzooi moeten komen. Gisteren wonden mensen in Duitsland zich enorm op toen in een radiodiscussie werd verteld dat de eigenaren van Discovery etc alle uitzendrechten in handen hadden van de eerstvolgende Olympische Spelen en dat onderhandelingen tussen het en ARD en ZDF volledig mislukt waren om tenminste nog een klein deel van het hele pakket onder licentie ook te mogen uitzenden. Kennelijk is het SKY Duitsland gedoetje van dezelfde eigenaar als Discovery, in elk geval werd duidelijk gemaakt dat iedereen die die Olympische Spelen toch nog wilden kunnen zien heel fors in de buidel zouden moeten tasten om er nog iets van op hun beeldscherm te krijgen.

 

Ergens vind ik deze ontwikkeling ook goed want het toont aan dat er steeds meer en meer van zaken die in het algemeen belang zijn door graaiers worden ingepikt en daarmee van het gewone publiek worden afgepakt. "Moet je maar willen betalen" zal Ceesv ongetwijfeld zeggen maar feit is natuurlijk dat er ook heel erg veel mensen zijn die op een piepklein inkomen moeten overleven. Dus zelfs "Brood en Spelen" zullen in de toekomst niet noodzakelijkerwijze de manier zijn waarop de opvolgers van Caesar het klootjesvolk rustig zal kunnen houden. Ik ben oprecht bezorgd over de vraag waar dit allemaal toe gaat leiden.

aangepast door T90user
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Ik heb eerder geschreven dat het Olympisch comité voor het grote geld is gegaan, en dat Baron Pierre de Coubertin zich in zijn graf omdraait.

 

Het betekent gewoon, dat op een gegeven moment dit piramidespel tot een eind komt bij gebrek aan inkomsten.

 

Herinner je hoe het afgelopen is met de zender Sport 7.

De voetbalclubs hadden het geld al uitgegeven wat nooit is binnengekomen.

 

ARD en ZDF gaan verstandig om met het geld van hun klanten.

Prijs buiten proportie, dan geen deal.

 

Discovery probeert nu providers voor het blok te zetten met een alles of niets deal.

Wanneer alle providers nee zouden zeggen, zou het gouw afgelopen zijn.

 

Jammer dat Ziggo onderdeel is van het Discovery concern.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Interessante move inderdaad:

Dus nu kan je bij verhuizing (van vm. Ziggo naar vm. UPC gebied) nog wel je Irdeto spullen behouden? Immers alles valt dan onder de leveringsvoorwaarden van Ziggo B.V., oftewel het vm. Ziggo van voor de overname?

 

Jammer dat ze bij Ziggo B.V. gestopt zijn om losse (Irdeto) smartcards aan te melden, anders had ik er nog wel een paar willen hebben en dan doe ik er gelijk TV Royaal en Film1 op.

 

Waar lees je dat?

 

Nergens.

Klanten worden toch van de ene B.V. naar de andere B.V. overgezet?

 

Lees #13 nog eens.

 

Dus die klanten worden dan klant van twee B.V.'s? En ik zet er ook een vraagteken bij dat ik het natuurlijk ook alleen maar suggereer.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

het wordt tijd dat de overheid geen subsides of leningen verstrekt aan voetbal clubs en elke olympishce sport. Als we het niet kunnen zien zonder te betalen, dan ook geen subsidie. En ook geen inzet van politie meer bij voetbal wedstrijden, dus geen publiek.

 

Jammer dat er in de politiek niemand is die de ballen heeft dit door te voeren.

 

Ik hoop dat ziggo deze truuk kan uithalen, als er nog een prijs verhoging komt, ga ik rond kijken, echter ik vrees dat je ergens anders niet veel goedkoper uitzal zijn..

aangepast door jeanj
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wie herinnert zich niet die magische woorden van Jos Staatsen "We gaan iets nieuws doen" 4 maanden duurde dit nieuws.
Tijd voor een alle carte systeem waarbij de klant zijn eigen pakket op kanaalnivo samenstelt de nederlander kennende is de gros niet bereid om veel te betalen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Zat die zender toen trouwens ook op de satelliet?

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Zat die zender toen trouwens ook op de satelliet?

 

Volgens mij zat er wel een aanvoer op de satelliet, en zat Sport7 in een pluspakket bij MultiChoise, maar dit heb ik nooit kunnen bekijken / controleren, omdat ik alleen nog maar analoog keek toendertijd.

 

Bij ons op de kabel (Rekam, Gouda en omgeving) was Sport7 in eerste instantie niet beschikbaar (Rekam weigerde extra te betalen aan tv zenders, zodoende verdwenen toen ook Eurosport, en MTV) maar werd het alsnog toegevoegd als betaal tv, was volgens mij te bekijken via de decoder, welke ook voor Filmnet gebruikt werd. (een afgeleide van Luxcrypt, zo zag het er iig uit)

aangepast door ReBr
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...