Ga naar inhoud


STB Blocked


jawzay

Aanbevolen berichten


Als er staat: "your stb is blocked", doe je hetvolgende.

Druk op setup.

Ga naar netwerk of network, ga naar portals, en wis alles uit. Naam en url.

Druk op ok om op te slaan.

Ga met de huisjestoets terug, totdat je ziet reboot device en druk op ok.

Bevestig met ok, en laat hem heropstarten.

Je komt in het inner portal, en je kan je mag weer gebruiken.

Succes.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Hij is dus gebricked!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Gewoon unbricken.

De sleutel ligt opgesloten in deze zin:

 

de vorige provider heeft deze geblokkeerd.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je hem niet resetten? Je kan hem in een soort fabrieksinstelling zetten, maar hoe het noemt weet ik niet, ben er niet bij. Maar probeer dit eens.

Gebruik je wel de juiste toetsen? Ga met de pijltjes toets met de cursor naar het einde van de portaal en gebruik de knop rechtsboven de ronde knop, normaal verwijder je dan letter per letter.

aangepast door sattv4iedereen

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het ding is gewoon door de vorige provider in het gunstigste geval op slot gezet.

En in het ongunstigste geval gebricked.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

nieuwe software jtaggen, of bij de oude provider de "sleutels" vragen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is de reden, dat ik niet meer alles in ėėn koop.

Ik heb ooit een voip abbo genomen met hardware. De voip provider had die adapter geblokkeerd.

Na tussenkomst van de ombudsman bij telecommunicatie en testaankoop, heeft hij die ontgrendeld.

Hier is de aanbieder mogelijk een illegaal maffia persoon/bedrijf, en kan je niks beginnen als die tegen werkt.

Aan de achterkant van de mag is er wel een data aansluiting, maar hoe je die verbindt, en hem weer gebruiksklaar kan maken weet ik niet.

Maar tegenwoordig vindt je op youtube veel filmpjes waar alles netjes wordt uitgelegd, maar is een technisch mondje engels sterk aanbevolen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...