Ga naar inhoud


Welke reciever is een goede?


Sanyu

Aanbevolen berichten

Goedenavond allen,

 

Aangezien ik veel poblemen had met CanalDigitaal heb ik deze opgezegd en wil mij registreren bij Joyne.

Uiteraard zit hier aan vast dat ik twee nieuwe recievers moet aanschaffen. Plus dat mijn automatische schotel

op het dak van de camper ingesteld moet worden.

Ik ben een volkomen leek op dit gebied, dus ik zoek uw hulp op. Welke recievers zijn aan te raden door u en a.u.b. niet de duurste. Hoe kan ik naar de ene zender kijken en de ander opnemen.

De laatste vraag aan u is...moet ik nu veel aan de aut. schotel laten veranderen?

Er zit een reciever ingebouwd waar een module in kan.

Ik hoop dat u ( wie dit leest ) mij wil en kan adviseren.

Ik wns u alken een fijn weekend en ik wacht rustig af.

Link naar reactie
Delen op andere sites


deze kan ik jou al beantwoorden ...deze staat waarschijnlijk thuis 

en welke schotel heb je thuis 

1/ Hoe kan ik naar de ene zender kijken en de ander opnemen.

een ontvanger met 2 tuners 

keuze genoeg voor een dual tuner 

dus een lnb met 2 uitgangen gewenst ..of meerder 

hangt ervan af welke sats je allemaal gaat zien he 

9°E voor te beginnen denk ik enz

post-41606-0-29895800-1502569299.jpg

post-41606-0-70975400-1502569330.gif

post-41606-0-48862200-1502569336.jpg

post-41606-0-11371700-1502569822.jpg

post-41606-0-53990200-1502569829_thumb.jpg

aangepast door smetje limb.BE

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dat naar de ene zender kijken en de ander opnemen gaat vooralsnog alleen wanneer die zenders op een transponder zitten.

 

Je decoderingsmodule kan slechts zenders van een stream decoderen.