Ga naar inhoud


Talent IPTV


Donkeyman

Aanbevolen berichten

Wie heeft er ervaring met Talent IPTV:

Men biedt daar o.m. Nederlandse stations aan voor 100,- euro per jaar, dit kan misschien een alternatief zijn voor een Canal Digitaal abo.

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites


46 minuten geleden zei Tonskidutch:

Hoe wil je dan gratis Nederlandse stations aanbieden zonder de FIOD achter je aan te krijgen?

image.jpeg.482b7a3e9ea6654672c6c7bcac579986.jpeg

 

Ik zoek eigenlijk personen die ervaring hebben met Talent. Ik kan me niet voorstellen dat dit illegaal is. Men betaalt waarschijnlijk rechten per abonnee.

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Te mooi om legaal te zijn.

Ik zag het meteen aan de eerste regel al:een Gmail adres.(een legale aanbieder gebruikt zijn eigen domein)

5500 zenders voor 100 euro per jaar,inclusief de sky-kanalen uit Groot-Britannie,Duitsland en Italie en Bein sports?

Alleen al Sky sports Duitsland kost al 120 euro per jaar extra bij je standaard Sky-abo!

ZGemma H7S met VU+ turbo SE,Mutant HD2400,ZGemma H.2H,Clarketech HD5100c,1 meter draaibare schotel (53 oost-30 west) OpenHDF 6.5,OpenATV

 

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
6 uur geleden zei Donkeyman:

Ik kan me niet voorstellen dat dit illegaal is

Echt?

 

Alleen uitzending gemist voor een paar Nederlandse zenders is bij de Nederlandse omroep al duurder

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Talent is een van de vele aanbieders op IPTV gebied, ervaring met Talent heb ik niet ervaring met andere volop.
Talent heeft ook een test mogelijkheid maar vraagt veel adres gegevens die ik niet graag geregistreerd zou zien. Stel je eens voor dat een organisatie als Brein dit bestand bemachtigd.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...