Ga naar inhoud


Is Xtrend niet meer?


hgroen

Aanbevolen berichten


  • Moderator
13 uur geleden zei hgroen:

Ik hoorde dat Xtrend niet meer actief is klopt dat?

 

 

Bron?

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Op 15/10/2017 om 10:22 zei ceesv:

Bron?

 

Sorry voor mijn late reactie, een sateliet leverancier in het westen van het land vertelde mij dat toen specifiek naar een Xtrend vroeg, omdat ik op zich veel plezier heb met mijn xtrend 9500 en eventueel een andere wilde aanschaffen met scart / composite uitgang omdat ik die gebruik om via een rf converter op een tweede tv te kunnen kijken of weer te geven.

 

Hartelijk dank.

Henny

HG

 

Topfield TF4000 PVR en ET 9500, Visiosat Bisat G3D, 4 x ALPS quad lnb, Astra 1 en Astra 2 en 3 en Hotbird.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14/10/2017 om 21:26 zei Sjaak(k):

Nee dat klopt niet, er is wel een wisseling van leiding geweest, helaas ondersteunen ze bijna geen oude types Xtrend meer zoals mijn ET8000, maar ze bestaan nog wel, op het open pli forum loopt er een discussie over de slechte driver ondersteuning die ze niet aan pli willen leveren, maar wel aan andere image bouwers (misschien betalen die wel onder de tafel door)

Sorry voor de late reactie, bedankt in ieder geval. Houdt dat dus in dat eigenlijk de enige ondersteunde ontvanger de 8500 is? Wordt bij problemen met het security board op een 9500 deze nog wel gerepareerd?

 

Bedankt,

 

Henny

HG

 

Topfield TF4000 PVR en ET 9500, Visiosat Bisat G3D, 4 x ALPS quad lnb, Astra 1 en Astra 2 en 3 en Hotbird.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Tonskidutch:

het lijkt me dat je met een zoekopdracht snel een antwoord kunt vinden of je 9500 gerepareerd kan worden

hier op sat4all en op tante google.

 Die berichten had ik wel gezien maar zijn van juni als laatste vraag en we leven nu eind oktober, intussen kan er dus wat dat aangaat veel veranderd zijn. Vandaar nu mijn vraag.

HG

 

Topfield TF4000 PVR en ET 9500, Visiosat Bisat G3D, 4 x ALPS quad lnb, Astra 1 en Astra 2 en 3 en Hotbird.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...