Ga naar inhoud


Tv-vlaanderen helpdesk is niet capabel een klant te helpen als het afwijk van de normale procedure.


blaimer

Aanbevolen berichten

Ik heb bij hun All-In-One aangevraagd maar de modem is nooit aangekomen. Voor dat de datum van omschakeling daar was had ik al aangeven dat de modem niet is toegekomen en dat deze bij de tracking nog altijd staat als “Klaar maken door afzender”

Meermaals gebeld en aangeven, ze vertellen tegen mij dat de modem wel zal toekomen als je internetlijn is omgezet. 2 weken later nog altijd geen modem met als resultaat dat ik nu al een week zonder internet zit. Het is blijkbaar niet mogelijk voor hun om een nieuwe modem op te sturen. Ze wachten al meer dan 2 weken op antwoord van een andere dienst.

Op de helpdesk krijg ik heel de tijd hetzelfde antwoord dat ze het hebben doorgegeven maar een oplossing of een termijn kan er niet gegeven worden. Op deze manier verplichten ze mij als klant om terug van provider te veranderen.

Zijn er nog mensen met dezelfde ervaringen? Is er uiteindelijk een oplossing gekomen of zijn jullie dan maar van provider veranderd?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Na al die jaren is de verkoopdienst bij TVV nog steeds een drama, u bent het zoveelste slachtoffer, ik denk dat ze ondertussen Kampioen zijn wat betreft ontevreden klanten.

 

Ik zou eens de ombudsman contacteren.

 

http://www.ombudsman.be/nl

aangepast door Tripleboy

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja.

Dat verbaast mij niets!

 

Ik heb ook een dergelijke ervaring gehad.

 

De decoder van een vriendin deed het niet meer. Heb deze gecontroleerd en kreeg het ook niet meer aan de praat.

Een test met vrij te ontvangen zenders was geen probleem. Dus het probleem zat hem vermoedelijk in de decryptie van de geëncrypteerde kanalen. Mogelijk iets met de smartcard of de decoder zelf. Als test meegenomen om bij mij thuis aan de parabool te koppelen. Hetzelfde probleem. Dus bevestiging van het probleem.

 

Dan maar naar helpdesk gebeld.

 

Kreeg de vreemde uitleg dat het type decoder (weet het niet meer, gebruik zelf die kisten niet maar wel mijn HTPC met tuners en kaartlezer) de chip (geen full size smartcard meer dezer dagen maar enkel de vierkante chip) dikwijls slecht contact maakt wegens een fout in het kleine frame waar de chip in moet huizen. Vreemde uitleg, maar geloofde het eerst nog.

Heeft meer dan een week geduurd voordat het nieuwe frame bij vriendin aangekomen was.

Ik dat gaan bekijken en installeren. Frame leek mij gewoon identiek hetzelfde. Je raadt het al: probleem was ook hetzelfde en geen oplossing.

Ondertussen had vriendin al 2 weken geen TV-ontvangst.

 

Mijn eerder vermoeden dat het de decoder zou zijn werd bevestigd.

In plaatst van een nieuwe decoder te verzenden, werd vriendin 35 km verder naar een dealer in Genk gestuurd. De meest dichtbij gelegen dealer in Kermt op 6 km was jammer genoeg met vakantie.

In Genk hebben ze de decoder getest en inderdaad ook kunnen vaststellen dat de decoder het niet meer doet voor de geëncrypteerde kanalen.

Smartcard / Chip niet defect.

Nieuwe decoder meegegeven.

 

Snelle en degelijke service vanuit helpdesk TV-Vlaanderen is iets anders.

aangepast door w8andc

TechniSat parabool + 4 LNB + Diseqc switch / Digital Devices Cine S2 v6.5 twin tuner / Windows 10 Pro x64 / Mediaportal / OSCAM / ACAMD / Denon AVR-3803 receiver / LG 60UF675V UHD-beeldscherm

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een kleine update.

De dinsdag had ik eindelijk in de late namiddag iemand aan de lijn gekregen met meer volmacht en die waarschijnlijk ook de escalaties afhandelt.

Deze persoon heeft me elke dag gebeld wat de status was over de modem en gezorgd dat er een nieuwe verzending kwam , deze heb ik dus vandaag ontvangen, Ze hadden het nu verzonden met een aparte koerier dienst die op afspraak levert.

Ze gaan me maandag nog terugbellen of de installatie goed verlopen is.

Door de jaren heen heb ik niet veel contact gehad met de helpdesk maar ze zijn wel verbeterd tegenover vroeger dit in bereikbaarheid en vriendelijkheid. Wat er nu wat short is dat er te weinig medewerkers hier in België zijn die volmacht hebben om zaken te escaleren. Want het feit blijft dat het te lang geduurd heeft voor ze met een concrete oplossing kwamen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat vinden jullie van deze  :grin:

 

Decoder geblokkeerd bij niet klanten

Abonnement opgezegd omdat signaal wegvalt bij regen en er niets aandoen, vrije zenders werken wel. Dan blokkeren ze de decoder zodat vrije zenders niet meer ontvangen kunnen worden. Europa moet sancties opleggen wat er is vrij vervoer van goederen en diensten, ook voor t.v.

 

GEWENSTE OPLOSSING

Hoge boetes opleggen als ze blijven blokkeren of zend vergunning intrekken

Link naar reactie
Delen op andere sites

d'r zit daar zelfs ene tussen die klaagt dat hij geen astra2 zenders meer kan ontvangen omdat TVV die satelliet vervangen heeft door Thor (0.8 W).........

wat heeft die gerookt ?

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...