Ga naar inhoud


vu+duo2 opnemen en zappen


scharnolleke

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Heb in december een nieuwe Vu+duo2 aangeschaft.

De reden dat ik hem heb genomen is dat je kunt opnemen en gelijk naar een andere zender kunt zappen.

Ik heb dus 2 kabels en heb alles aangesloten zoals het behoord.

 

Maar het volgende probleem doet zich voor als ik op bv Npo 1 opneem en dan naar sbs 6 wil kijken heb ik een zwart beeldde Duitse zenders kan ik wel kijken.

heeft iemand een idee wat het kan zijn.

Alvast bedankt voor de medewerking. 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Zit je kaart in een CI module of in een van de kaartlezers?

Wat voor LNB's en switches gebruik je?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Tja, het probleem zit in het CI module, dat kan slechts 1 kanaal tegelijk decoderen.

 

Met een kaart in de kaartlezer en een software matige CI module, softcam kan je tot 4 programma's tegelijk decoderen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Met een losse CD kaart, gestoken in de kaartlezer van de ontvanger en met OSCam als softcam

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...