Ga naar inhoud


KODI (openpli 4)


Kever1956

Aanbevolen berichten


Ik begrijp niet helemaal wat een leek, zoals jij jezelf beschrijft, met Kodi op een DUO2 moet doen en dan ook nog eens in OpenPli 4.

Ga sowieso eerst OpenPli 6.1 installeren want dan is de kans groter dat de installatie en het gebruik daarvan lukt.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Jürgen:

Ik begrijp niet helemaal wat een leek, zoals jij jezelf beschrijft, met Kodi op een DUO2 moet doen en dan ook nog eens in OpenPli 4.

Ga sowieso eerst OpenPli 6.1 installeren want dan is de kans groter dat de installatie en het gebruik daarvan lukt.

 

Ik heb op aanraden van de winkel dat er ineens laten opzetten. Nu gebruik ik een aparte htpc voor kodi maar zou leuk zijn in 1 toestel. Dus leek idd :-(

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Openpli 4.x word niet meer ondersteund openpli 6.x is de nieuwste dus daar heb je wel ondersteuning. 

Op mijn solo2 kreeg ik het niet goed werkend traag en niet de goede beeldinstellingen aangezien indertijd de instellingen van vti werden gebruikt. 

Als je er een beetje verstand van hebt is het een mooie uitdaging anders zou ik de htpc gewoon gebruiken. 

vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird            

Vu+ solo   - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...