Ga naar inhoud


Big Bisat: ontvangst ifv plaats op rail?


dvbs

Aanbevolen berichten


Ah, had je gemeten in intervals van 5 graden op de schaal van de LNB-rail? Dat wist ik niet.

 

Dan kunnen we inderdaad misschien beter Bill Gates de schuld geven! :)

 

Of aan jou, omdat je in je dronken bui niet precies genoeg gemeten hebt, en kronkels in de grafiek veroorzaakt hebt! ;)

 

groet,

A33

 

BTW en TBH: Het blijft een mooie grafiek. Misschien juist door die twee bolle rondingen? ;)

  • Haha 1

Tip: Als je reageert op een post, geef dan altijd een citaat van de (gehele) post waar je op reageert. Sommige leden kunnen namelijk hun oorspronkelijke posts achteraf nog wijzigen, en wel veel langer dan de sinds jaar en dag in de huisregels (voor alle leden) vermelde periode van 30 minuten. Dat dat inbreuk doet aan de continuïteit van de foruminhoud, en een ongelijk speelveld creëert, wordt kennelijk (helaas) niet belangrijk geacht.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lees ik deze tabellen en grafieken niet goed?

Vanuit de grafiek van mijn engelse link hiervoor, lijkt het erop dat de T90 standaard betere ontvangst geeft dan de T85,

vanuit de tabel hierboven lees ik bij de C/N auto (dat is toch de carrier to noise die ik moet hebben?) een tegenovergesteld verband: T85 beter dan T90 bij eenzelfde spreidingsafstand.

 

Interpreteer ik de gegevens niet goed?

 

Groet,

A33

Tip: Als je reageert op een post, geef dan altijd een citaat van de (gehele) post waar je op reageert. Sommige leden kunnen namelijk hun oorspronkelijke posts achteraf nog wijzigen, en wel veel langer dan de sinds jaar en dag in de huisregels (voor alle leden) vermelde periode van 30 minuten. Dat dat inbreuk doet aan de continuïteit van de foruminhoud, en een ongelijk speelveld creëert, wordt kennelijk (helaas) niet belangrijk geacht.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...