Ga naar inhoud


Big Bisat ALIGNMENT SOFTWARE


Gerdy

Aanbevolen berichten

  • 2 maanden later...

Hallo,

Om de een of andere redenen krijg ik de tekening niet meer te zien van hoe de LNB's moeten staan. Het tabelletje met de posities krijg ik wel nog. Heb al met 2 verschillende browsers geprobeerd maar helpt niet. Op andere sites krijg ik wel mijn afbeeldingen. Iemand een idee wat er mis is?

 

thanks

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Tuneboy
Hallo,
Om de een of andere redenen krijg ik de tekening niet meer te zien van hoe de LNB's moeten staan. Het tabelletje met de posities krijg ik wel nog. Heb al met 2 verschillende browsers geprobeerd maar helpt niet. Op andere sites krijg ik wel mijn afbeeldingen. Iemand een idee wat er mis is?

thanks


Hallo,

Deze krijg ik ook niet te zien, iemand een idee?

Groetjes, BBC
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Allemaal,

Kan iemand me helpen met mijn Tuner Configuratie op Enigma II,

Ik heb deze box pas en heb ook gelijk een Big Bisat gekocht met 4 LNB's en 4/1 Diseq module.

Als ik hem op een kanaal zet, via satfinder zie ik dat de SNR rate heel snel flucteert, hoe zou dat komen ?

alvast bedankt,

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Ter info: sinds kort heeft Visiosat voor de BIG BISAT lnb-houders op de markt gebracht MET bijpassende smalle lnb's om satellieten tot op 3° te kunnen ontvangen. Het is dus vanaf nu mogelijk en kinderspel om bvb 19,2, 16 en 13 te ontvangen.

M.a.w. met deze lnb-houders en lnb's ontvang je posities die maximum 3° naast elkaar liggen.

Gerdy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Gerdy
Ter info: sinds kort heeft Visiosat voor de BIG BISAT lnb-houders op de markt gebracht MET bijpassende smalle lnb's om satellieten tot op 3° te kunnen ontvangen. Het is dus vanaf nu mogelijk en kinderspel om bvb 19,2, 16 en 13 te ontvangen.
M.a.w. met deze lnb-houders en lnb's ontvang je posities die maximum 3° naast elkaar liggen.


Gerdy, waar heb je die info vandaan? Liefst met foto`s
Het zijn toch niet die Inverto smalle LNB`s?

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Henksat
Gerdy, waar heb je die info vandaan? Liefst met foto`s
Het zijn toch niet die Inverto smalle LNB`s?


De info ontving ik van Visiosat zelf en neen het zijn niet de smalle Inverto lnb's alhoewel deze ook zouden kunnen gebruikt worden.

klik voor de Visiosat catalogus:
Op pagina 7 zie je 2 "nieuwe" artikelen: de lnb'houder voor lnb's met een hals van 23mm en daarnaast "hun" lnb met 23mm hals.
Op pagina 15 zie je dan die lnb's terug die blijkbaar in 2 versies bestaan: single en twin.

Gerdy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...