Ga naar inhoud


IPTV settings updaten mbv Dreamboxedit


MySat

Aanbevolen berichten

In mijn huidige settinglijst (gebaseerd op hanssettings) heb ik de nodig aanpassingen gedaan tov de draaibare lijst,

Inmiddels heb ik mijn satelietposities in deze lijst up to date gebracht via de compare functionaliteit in DreamboxEdit).

 

Voor IPTV lijst dit een handmatige actie te zijn, waar ik mee kan leven. Mijn bedoeling is om alle streaming boeketten te deleten in mijn eigen lijst en via een tweede dreamboxedit setting de meest courante settings uit een originele lijst van hans via copy en paste naar mijn lijst te brengen.

 

Heeft iemand tips hoe je dit snel en simpel doet ? (nu lukt het iig niet met twee parallel sessies van dreamboxedit)

aangepast door MySat

Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen


+++ 4 x VU solo SE /  T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++

Link naar reactie
Delen op andere sites


Voor diegene die hetzelfde probleem zouden hebben:

- Pak de nieuw lijst en muteer deze totdat ie OK is en bewaar m via dreamboxedit

- Laadt de lijst uit je ontvanger en verwijder alle IPTV kanalen in die lijst en sla deze op

- Importeer de nieuwe IPTV lijst die je zojuist gemaakt hebt en voeg alles toe aan de bestaande satelietlijst.  Opslaan en uploaden naar de ontvanger(s)

 

Zo doe ik het nu.. Maar andere en betere ideeen zijn altijd welkom

 

 

 

Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen


+++ 4 x VU solo SE /  T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++

Link naar reactie
Delen op andere sites

@guppje29

Zou graag helpen, maar de vraag is onduidelijk ;-)

Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen


+++ 4 x VU solo SE /  T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++

Link naar reactie
Delen op andere sites

@mebo870

 

Ik had deze geinstalleerd net voor ik je bericht las maar ook weer verwijderd omdat ik deze functies niet kon vinden. Zit het IPTV stuk onder de licentie functionaliteit?

 

 

Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen


+++ 4 x VU solo SE /  T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei mebo870:

Gebruik toch eens E-Channelizer, daarmee importeer je met een paar muisklikken, elke gewenst boeket uit een andere lijst.

Kan ook met Dreamboxedit.

Via Tools en dan import-import userbouquets

ZGemma H7S met VU+ turbo SE,Mutant HD2400,ZGemma H.2H,Clarketech HD5100c,1 meter draaibare schotel (53 oost-30 west) OpenHDF 6.5,OpenATV

 

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...