Ga naar inhoud


Tuner VU+ FCB Dual DVB-S/S2 los


Jürgen

Aanbevolen berichten

Een bekende gezegde: voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten. Men staat vrij om te zoeken of het product ergens voordeliger is. Als alle bekende webshops dezelfde prijs hanteren. Dan kan men bijna concluderen dat er geen of nauwelijks ruimte in zit. Tenzij men een grote afname neemt van meer dan 10 stuk van hetzelfde product. Dan is er uiteraard wel mogelijk om over de prijs te praten. 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Inderdaad, iedereen is vrij om te shoppen voor de beste prijs dus  begrijp ik ook niet helemaal wat deze laatste opmerking aan dit onderwerp toevoegt.

 

En de conclusie dat die dan wel overal hetzelfde kost is ook niet waar, ik heb al herhaaldelijk een product duidelijk voordeliger kunnen kopen dan dat die gemiddeld geprijsd was en dat heeft niets met het genoemde spreekwoord te doen, dat heeft een ander bedoeling.

 

Overigens heb ik nu toch dezelfde tuner in Spanje voor € 10,= voordeliger gevonden en dat is hoofdzakelijk voor mij van belang.

 

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden zei Jürgen:

En de conclusie dat die dan wel overal hetzelfde kost is ook niet waar, ik heb al herhaaldelijk een product duidelijk voordeliger kunnen kopen dan dat die gemiddeld geprijsd was en dat heeft niets met het genoemde spreekwoord te doen, dat heeft een ander bedoeling.

 

De vraag was toch over een losse tuner VU+ FCB Dual DVB-S/S2. Of was de vraag, over alle producten?

 

43 minuten geleden zei Jürgen:

Overigens heb ik nu toch dezelfde tuner in Spanje voor € 10,= voordeliger gevonden en dat is hoofdzakelijk voor mij van belang.

 

Wat zijn de verzendkosten naar Nederland? Is het dan voordeliger dan in Nederland? En wat het totale prijs verschil inclusief btw en verzendkosten. Is men dan goedkoper uit? Dan zal ik zeggen daar kopen. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De 2e reactie kan ik wel begrijpen.

Thuis gebruik ik de VU+ UNO 4K i.c.m. een FBC DVB-C Kabel Tuner want daar heb ik geen schotel.

Alleen tijdens het 6 maanden overwinteren heb ik een extra FBC DVB-S2 Dual (Twin) Tuner nodig en die moet ik nog dus nog kopen.

 

Die Tuner die ik in Spanje zag voor € 10,= minder  koop ik dus ook in Spanje en omdat dan geen verzendkosten worden gerekend is dit behoorlijk voordelig.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...