Ga naar inhoud


"Beste" IPTV app (voor Samsung Tizen TV)


Big fellow

Aanbevolen berichten

  • 5 maanden later...

Hey,
Kan iemand mij helpen aub.
Ik heb een smart tv van samsung en IPTV app

Heb al heel wat pogingen gedaan om tv te kunnen kijken via IPT app maar krijg er geen beweging in.
Het account is opnieuw geactiveerd maar je moet ergens URL invullen maar die werken niet denk ik

 

Waar kan ik info vinden

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 4 maanden later...
On 12/31/2019 at 12:32 PM, _Bartje_ said:

Verwacht echter aub niet teveel van deze app. 

Waarom niet? Ik heb deze app ook op mijn lg webos tv staan, en hij werkt gewoon goed. Ja, niet al teveel verwachten van instelmogelijkheden, maar kwa werking heb ik geen klagen!

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uren geleden, Big fellow zei:

Waarom niet? Ik heb deze app ook op mijn lg webos tv staan, en hij werkt gewoon goed. Ja, niet al teveel verwachten van instelmogelijkheden, maar kwa werking heb ik geen klagen!

Je mist een hoop functies die sommige aanbieders hebben.(catchup, eenvoudige vod en deftige EPG)  Daarbij lopen 9 op de 10 zeer stroperig door de grote zenderlijsten.(zeker als vod erbij zit). 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

OK. Ik begrijp waarom. Voor mijn Samsung TV heb ik een verkorte lijst gemaakt, met alleen de zenders waar ik naar kijk... Heb ik voor de LG versie niet hoeven doen, want die is blijkbaar snel genoeg.

 

Ik mis wel de EPG, maar ja, ik kan dus geen andere app vinden die het wel heeft... 

 

De zap snelheid is erg goed, gewoon bloedsnel, op mijn LG al helemaal vergeleken met de Ziggo CI+ module vergeleken... (Dan doet de Horizon box het nog beter!) Op mijn Samsung TV, die niet in Nederland staat, is de zapsnelheid minder snel, maar nog altijd niet super traag...

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je tv is inderdaad een factor en de lijst inkorten kan helpen. Ik ken nog iemand waar dit goed werkt maar heb ook al mensen gezien die uiteindelijk toch voor de box zijn gegaan. Uiteindelijk vallen de prijzen van een amiko of formuler ook nog wel mee.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alleen ik wil niet een extra box....  Dus die keuze valt af. De reden is omdat mijn televisie "midden" op een vrije wand hangt, met geen ruimte eromheen om iets kwijt te kunnen. Dus het is simpelweg geen optie. (Vandaar dus ook de keuze voor de LG en niet voor b.v. een Samsung met de "one connect" box!)

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4-5-2020 om 14:56, Big fellow zei:

OK. Ik begrijp waarom. Voor mijn Samsung TV heb ik een verkorte lijst gemaakt, met alleen de zenders waar ik naar kijk... Heb ik voor de LG versie niet hoeven doen, want die is blijkbaar snel genoeg.

 

Ik mis wel de EPG, maar ja, ik kan dus geen andere app vinden die het wel heeft... 

 

De zap snelheid is erg goed, gewoon bloedsnel, op mijn LG al helemaal vergeleken met de Ziggo CI+ module vergeleken... (Dan doet de Horizon box het nog beter!) Op mijn Samsung TV, die niet in Nederland staat, is de zapsnelheid minder snel, maar nog altijd niet super traag...

 

Ik heb met de app SmartIptv  goede ervaringen die is lekker snel en EPG werkt ook, zapt ook lekker snel.

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 hours ago, Daan said:

de app SmartIptv  goede ervaringen die is lekker snel

Die heb ik dus ook in gebruik naar volle tevredenheid. De EPG werkt voor mij niet altijd, maar dat heeft misschien gewoon met mijn provider te maken...

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Bedankt voor de tip @holles . Ik heb het geinstalleerd, en een account aangemaakt... Mijn Russisch was blijkbaar goed genoeg hiervoor, want de website is niet geheel in het Engels beschikbaar. Het ziet eruit als een app met veel mogelijkheden, dus dat is hoopvol.. De playlist van mijn provider was te lang, dus ik moest de ingekorte versie gebruiken, en het werkt goed. Hij zapt niet zo snel als de SmartIPTV app, maar hij is ook niet erg traag...

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

@Big fellow sinds kort heb ik ook een nieuwe samsung en ik heb mij verbaast over de kwaliteit van de apps ten opzichte van de Nvidia Shield (2017), wat toch tot op heden mijn absolutie favoriet is/was.

 

De Youtube app bijvoorbeeld ziet er op de samsung zelf echt veel beter uit. Op de Shield doet deze app weliswaar 4K, maar geen HDR of in ieder geval niet goed. Er is een een duidelijke verbetering met de Samsung YouTube app op het gebied van helderheid en kleuren.

 

Ook werkt de Plex app op de Samsung verrassend goed.

 

Zelf zoek ik dus ook een gebruiksvriendelijke app om de kanalen en opnames van de Enigma2 receiver weer te geven op de Samsung, maar die lijkt er niet te zijn. Voor Dream Player schakel ik dus nog steeds terug naar mijn Shield :(

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...