Ga naar inhoud


iptv


bemi

Aanbevolen berichten

hi ik heb het volgende probleem.

als ik wil tv kijken dan lukt dit +/- 2minuten dan bevriest het beeld geluid gaat nog 1 min.

En dit op alle zenders. wat is hieraan tedoen.

gr bemi

sony smart tv

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Is de tv met een kabel aangesloten op het internet?

Heeft de tv de laatste versie software?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

In het menu van de Sony tv zal wel een optie software update zitten, even zoeken!

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

helaas niet gevonden. ik kan wel app verwijderen. maar ik weet niet wat er dan gebeurd.

ik heb nu de versie IPTV  1.6.10 en op de site van iptv staat dat er een nieuwe versie is. 1.7.(160)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1-6-2019 om 22:35 zei bemi:

glasfaser snel internet 100mb.

 

25 minuten geleden zei bemi:

om alles een keer van de stroom te halen , tv,fritzbox, dreambox en tot nu werk alles weer normaal +/- 30minuten.

 

Goed mogelijk en zeer bedenkelijk. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
  • Moderator

Over wat voor iptv praten we?

Kpn? Ziggo? Uitzending gemist?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...