Ga naar inhoud


afstandsbediening bluetooth


Mathjanssen

Aanbevolen berichten

Heb mijn Ultimo 4K in een dichte kast staan zonder glas in de deur. Hierdoor een versie aangeschaft waarbij de bluetooth AB zat. Nu is het zo als ik de ontvanger aan wil zetten, moet ik steeds de deur open maken en heb aanzetten. dan gaat de ontvanger connecten met de AB. Pas daarna kan ik met de deur dicht zappen. Aanzetten met de AB lukt niet met de deur dicht. Heb ik iets niet goed ingesteld?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Nee, dat werkt nóg niet. De BT connectie is in (deep) standby niet actief. Daar is oa. OpenPLi wel mee aan het spelen geweest maar welke status dat heeft behoudens ‘nee dat is nog steeds niet mogelijk’ is mij onbekend. Ik heb hem zelf ook en kan er prima mee leven om eerst even iets secuurder te moeten mikken.

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

mss een idee maar kan je HDMI cec niet instellen zodat de box gewoon ontwaakt bij aanzetten van je TV ? In vix kan dit dat de box uit standby of deepsleep komt door het aanzetten van de TV.Gebruik ik hier ook in de keuken op de technomate nano

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Opgelost,    AB geprogrameerd dat met de rode TV knop de tv kan worden aangezet, bij mij LG code 00002. programmeer beschrijving is op het net te vinden.  denk wel aan het opslaan. Nu kan ik met de rode knop de tv aanzetten. Via CEC gaat de VU+ aan en connect hij met de AB precies wat ik wilde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...