Ga naar inhoud


Das Boot serie gratis


Tonskidutch

Aanbevolen berichten

Quote

De première van het tweede seizoen van de serie "Das Boot" wordt naar het net verplaatst vanwege de coronaviruscrisis - het betaaltelevisiekanaal Sky maakt de eerste van de nieuwe afleveringen gratis beschikbaar voor iedereen op hetzelfde moment.

De online première van de aflevering wordt op dinsdag (21 april, vanaf 20.00 uur) op de homepage uitgezonden. Enkele van de sterren van de serie zijn live, zoals het station in Unterföhring bij München op woensdag aankondigde.

De acht nieuwe afleveringen zullen dan vanaf 24 april beschikbaar zijn op het betaaltelevisiestation in dubbele afleveringen en ook als een compleet seizoen. De serie gaat over een Duitse onderzeebootbemanning tijdens de Tweede Wereldoorlog.

Het eerste seizoen begon in het najaar van 2018 op Sky en kreeg verschillende prijzen. Begin januari 2020 werd het ook door ZDF uitgezonden. Het is gebaseerd op de boeken van Lothar-Günther Buchheim. Het materiaal werd al in de jaren tachtig van de vorige eeuw gefilmd. De speelfilm van Wolfgang Petersen was een wereldsucces geworden.

Vertaald met www.DeepL.com/Translator (gratis versie)

 

bron Digital Fernsehen

 

misschien

<op de homepage uitgezonden.>

dat we ondanks geoblocking er in Nederland ook nog wat aan hebben ? ! ?

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


3 uren geleden, Tonskidutch zei:

<op de homepage uitgezonden.>

dat we ondanks geoblocking er in Nederland ook nog wat aan hebben ? ! ?

 

Met een (desnoods gratis) vpn moet dat zeker lukken.

 

In Zeiten der Coronavirus Pandemie steht alles in Zeichen von @stayathome - #WirBleibenZuhause. Deshalb präsentiert Sky bereits kurz vor dem offiziellen Start der zweiten Staffel des Sky Originals "Das Boot" am 21. April die Weltpremiere als Live-Streamingevent für alle Zuschauer in Deutschland. Los geht es um 20 Uhr mit einem Talk mit den Darstellern Vicky Krieps, Tom Wlaschiha, Rick Okon, Clemens Schick und Franz Dinda. Ab 20.30 Uhr folgt das exklusive Preview-Screening der ersten Episode der neuen Staffel. Durch den Abend führt Sky Moderator Gregor Teicher. Der Livestream des digitalen Events steht unter sky.de/dasboot zur Verfügung

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de speelfilm een aantal maal gezien, geweldige film! Heb geen behoefte aan een serie... 

 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat is een mening @Mimisiku, M*A*S*H was ook eerst een speelfilm die door een beroemde serie opgevolgd werd

er keken miljoenen naar

 

het gaat erom dat je nu weet dat die serie ter beschikking gesteld wordt en dat je dus via de streamingdienst kunt Binch-watchen indien je dat mag ontvangen als Sky abonnee

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uiteraard ieder het zijne/hare...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...