Ga naar inhoud


Gratis apparatuur?


willem269

Aanbevolen berichten

Hallo, mijn vrouw zei me dat ze onlangs een mail van Canal Digital gekregen heeft waarin gratis opname-apparatuur werd aangeboden. Heeft iemand hier van gehoord of een idee waar het om gaat? De mail is inmiddels via de prullenbak naar weet ik waar verdwenen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dat kan inderdaad met de gecertificeerde apparatuur van Canal Digitaal. Bij de MZ-101 en MZ-102 is echter wel een vaste internetverbinding noodzakelijk. De opnames verdwijnen in de Cloud. Al naar gelang je abo wordt je opname bewaard. De nieuwere MZ-201 heeft geloof ik wel een interne HDD mogelijkheid.. Dit kun je proberen na te vragen bij Canal Digitaal... Als je dat handig vind is het de overweging waard..

 

Als 'oude garde' vertik ik het hardgrondig om opnames uit handen te geven. Ik wil gewoon ongecodeerd kunnen opnemen zonder limitatie. Helaas gaat dat alleen (nog) als je over een losse smartcard beschikt. Die levert Canal Digitaal echter niet meer. Enige optie is een CI module met ingebouwde kaart (CAM701). Die dan in een eigen ontvanger steken. Wel met enige restricties, maar je kunt zelf opnames maken...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, willem269 zei:

De mail is inmiddels via de prullenbak naar weet ik waar verdwenen.

je moet vrouwen opvoeden aan 'n pC

:grin:

is ze blond?

:grin:

heb je geen telefoonnummer van Canaldigitaal?

<_<

 

normaal gaan de moppen over blonde vrouwen, eigenlijk heb je het over blonde mannen

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, willem269 zei:

Hallo, mijn vrouw zei me dat ze onlangs een mail van Canal Digital gekregen heeft waarin gratis opname-apparatuur werd aangeboden. Heeft iemand hier van gehoord of een idee waar het om gaat? De mail is inmiddels via de prullenbak naar weet ik waar verdwenen.

 

Zoeken op Canal Digitaal in je prullenbak, via Gmail gaat dat heel makkelijk, tenzij het langer dan 30 dagen geleden is, want dan is het echt weg.

 

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎3‎-‎6‎-‎2020 om 13:00, Mimisiku zei:

. Die dan in een eigen ontvanger steken. Wel met enige restricties, maar je kunt zelf opnames maken…

 

Welke restricties dan.?   Kun je dan opeens niet meer opnemen en eeuwig bewaren oid?

HUMAX iCord is vervangen door de VU+  4k SOLO,

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

of je moet gecodeerd opnemen  ( VTI image op de Vu+) {waarna in standby de andere opnames achtereenvolgens gedecodeerd worden}

of je kan maar een opname maken en niets anders tegelijkertijd (een ander image op de Vu+) {dus een sid}

dat is de restrictie

als het nu NOG niet duidelijk is waarom schrijven we het dan al jaren

zoekfunctie gebruiken helpt echt!!!

 

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, joker55 zei:

 

Welke restricties dan.?   Kun je dan opeens niet meer opnemen en eeuwig bewaren oid?

Precies. Opname mag maximaal 1 jaar bewaard worden en al naar gelang je abonnement max 100Gb (ca 20 films). Lekker vet..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...