Ga naar inhoud


HELP, webshop(fietsen winkel) wil geen aankoop bewijs geven


sattos

Aanbevolen berichten


  • Reacties 58
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Verzekering bij de ANWB: 

 

 Heb je geen aankoopnota? Dan kun je de waarde van jouw gebruikte fiets bij een fietsenwinkel laten bepalen. Vraag bij de winkel om een bevestiging van deze taxatie inclusief bedrag.

 

En gaan met de banaan voor 118 euro voor 3 jaar.

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

In Nederland maar ook in Spanje was het voldoende voor ons om foto´s van onze spullen naar de verzekering te sturen, en soms komen(kwamen) ze dan ook zelf kijken of het allemaal klopt. Dan gaan ze aan de hand van jou informatie en foto´s de waarde bepalen en daar kun je dan mee instemmen of niet want je weet zelf het beste wat je voor je spullen betaald hebt. Ik heb nog nooit aankoop bonnen hoeven overleggen. Maar de waarde die de verzekering bepaalde kwam altijd heel goed overeen met wat wij ervoor betaalde.

 

Dus ik snap niet wat er nu zo lastig aan is een fiets te verzekeren zonder aankoop bon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uren geleden, Eduard07 zei:

Best veel geld voor een fiets van 300 euro. Dat is jaarlijks een premie van meer dan 10% van de nieuwwaarde.

Iets van ter waarde van 300 euro zal ik zelf nooit gaan verzekeren. De verzekering is t.o.v. het aankoopbedrag gewoon te duur en dus niet interessant. 

Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-1-2021 om 14:00, boudeman zei:

Ik lees trouwens in de omschrijving bij deze fiets:

De Spirit Transporter 7-Speed 2019 is een stoere transportfiets met 6 versnellingen

Omschrijving aangepast of heb je toch gekregen wat je besteld had?

ik heb niet gekregen wat ik besteld heb.

 

zo te lezen beter geen verzekering voor een fiets van €300,-

Link naar reactie
Delen op andere sites

dan annuleer je toch gewoon de verkoop.Simpel maar moet je ook iets doen en niet zeuren.Alle verkopen die ik via internet doe gaan via paypal.Verzekering gegarandeerd want al shet niet klopt en je stuur bewijzen mee wordt de handelaar zelfs vervolgd en uitgesloten.Eén winkel heeft het reeds ondervonden en ws zeer tevreden over hun aktie van paypal.

Er bestaat nog zoiets als koperbescherming hoor.Ik spreek wel voor belgie maar denk dat het in nederland nog wat strenger is want jullie hebben tenslotte radar.Is in belgie indertijd afgevoerd om financiele corrupte belanegn

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Quote:

Op 16 november heb ik via internet een fiets met mandje  besteld.De fiets kreeg ik op 30 november zonder mandje thuis geleverd.

6 minuten geleden, bellejt zei:

dan annuleer je toch gewoon de verkoop

7  weken na levering is dat een gepasseerd station.

 

Ondertussen zijn alle mogelijke opties voorbij gekomen, ts zal zelf moeten kiezen wat hij gaat doen.

 

 

 

Zojuist, sattos zei:

gaat lastig worden,deze webshop is niet aangesloten bij thuiswinkel waarborg

Dat is iets wat je tijdens de koop wist.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

echte opmerking voor een onbenul.Als je dus een ferrari koopt en ze leveren een porche ga jij ook tevreden zijn ? Interesseerd het je niet blijf dan weg met zulke looser opmerkingen aub. Zijn we eigenlijk wel gewoon hier hé.Koper is mss naief geweest maar niet iedereen heeft dezelfde guts om direct op te treden tegen zulke misbruikwinkels.

Ps: kankeren kan altijd maar of het iets bijdraagt is nog maar de vraag.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-1-2021 om 19:57, Big fellow zei:

Waarom ga je niet even in Rotterdam langs hun winkel? 😉

 

 

Om 70 km heen te reizen,en is de vraag of  ik ook geholpen word.Ze doen al moeilijk om een factuur  aan te passen en naar mij te mailen.Het kost niets!

Op 18-1-2021 om 19:48, ceesv zei:

Quote:

Op 16 november heb ik via internet een fiets met mandje  besteld.De fiets kreeg ik op 30 november zonder mandje thuis geleverd.

7  weken na levering is dat een gepasseerd station.

 

Ondertussen zijn alle mogelijke opties voorbij gekomen, ts zal zelf moeten kiezen wat hij gaat doen.

 

 

 

Dat is iets wat je tijdens de koop wist.

 

 

Nadat ik die fiets had ontvangen,had ik gelijk contact met hen opgezocht,om hen te melden dat ik een verkeerde fiets heb ontvangen.Hun antwoord was dat mijn voorkeur fiets niet op voorraad waren(grote leugen).Op hun site was fiets gewoon beschikbaar.Als ik hen vraag dat  het niet klopt,geven zij gewoon geen antwoord op mijn vragen.

 

Bij inruilen moest ik €40,- betalen.

 

 

 

 

Op 18-1-2021 om 20:07, Drs. IJzerbout zei:

 

Wat maakt het nou uit of die fiets 6 of 7 versnellingen heeft. Goeiemorgen, wat een gezwets over niets. 

kom op,ik bestel een paard en ik krijg een pony

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik denk dat het hiermee eindigt.

 

Je hebt met jouw instelling hoe je hiermee omgaat geen opties meer open.

 

 

  • Bedankt 3

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...