Ga naar inhoud


HELP, webshop(fietsen winkel) wil geen aankoop bewijs geven


sattos

Aanbevolen berichten


  • Reacties 58
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Als je de fiets via een webshop hebt besteld probeer je waarschijnlijk ook via een web-verzekeraar te verzekeren? Omdat het wat goedkoper is? Gaat je niet lukken, te star. 

Mijn advies, zoek een verzekeringsagent in je omgeving die een goede reputatie heeft, leg hem het probleem voor en hij kan je vast helpen. Misschien ook handig om de rest van je verzekeringen daar dan ook onder te brengen? Meestal niet veel duurder maar wel bakken met service als je dat nodig hebt (uit ervaring!).

 

T B

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dat is ook mijn ervaring, een tussenpersoon uit het dorp zal voor jou alle moeite doen wanneer er een keer schade is.

Die zorgt dan ook voor acceptatie van je fiets op basis van de papieren die jij hem geeft.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Eduard07 zei:

Zit die tegenwoordig ook al op een elektrische fiets? 😬

Ik ben ze nog niet tegen gekomen op mijn werk ( mijn werkgever is een fietsenfabrikant ), maar je weet het maar nooit 😁

 

Inderdaad een verzekeringsagent van een plaatselijke verzekeringskantoor is altijd beter, dan een verzekeringsmaatschappij, welke alleen online is te bereiken. Dat je misschien iets meer betaald is altijd beter dan totaal geen service / advies / begeleiding door een plaatselijke goede verzekeringskantoor.

Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, ceesv zei:

Dat is ook mijn ervaring, een tussenpersoon uit het dorp zal voor jou alle moeite doen wanneer er een keer schade is.

Die zorgt dan ook voor acceptatie van je fiets op basis van de papieren die jij hem geeft.

 

welke papieren?ik heb niets gekregen.Alleen een factuur per email gekregen waarop de prijs en de naam van de fiets en aantal versnellingen op staan.

op de factuur staat ""fiets met 7 versnellingen",maar thuis heb ik een fiets met 6 versnellingen en dat komt niet overeen.

 

al mijn verzekeringen bij *l* ongebracht en ik ben zeer te vrede over,maar deze verzekering vraagt om papieren.

 

wat denken jullie van juridisch loket?iemand ervaring?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom sluit je geen RBS verzekering af bij je verzekeraar?  Zo duur hoeft die niet te zijn. Je hebt keuzemodules.

Mijn ervaring is dat je soms zomaar rechtsbijstand nodig hebt. Ben al een paar keer erg blij geweest dat ik er bij een aantal akkefietjes een beroep op kon doen. Juist dankzij de RBS bleven het akkefietjes. 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Een verzekeringsagent zal die fiets met een notitie aan de polis gewoon bij de maatschappij verzekerd krijgen.

 

Verder, een juridisch loket zal een brief naar die webshop sturen, waarvan die webshop vermoedelijk een hele vuilnisbak vol van heeft liggen.

Die webshop, hadden die nu wel of geen contact gegevens en KvK nummer bij hun contact gegevens staan?

 

Via mail gaat er niets gebeuren.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, sattos zei:

welke papieren?ik heb niets gekregen.Alleen een factuur per email gekregen waarop de prijs en de naam van de fiets en aantal versnellingen op staan.

op de factuur staat ""fiets met 7 versnellingen",maar thuis heb ik een fiets met 6 versnellingen en dat komt niet overeen.

 

al mijn verzekeringen bij *l* ongebracht en ik ben zeer te vrede over,maar deze verzekering vraagt om papieren.

 

wat denken jullie van juridisch loket?iemand ervaring?

 

Joh, maak je het je zelf niet zo moeilijk.

Je geeft de factuur die je hebt gehad.

 

Als je fiets gestolen wordt valt dat toch niet te verifiëren.

Of mis ik iets?

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, Con zei:

Of mis ik iets?

Is het niet zo dat elektrische fietsen tegenwoordig een individueel codenummer hebben?

In dat geval kun je niet zomaar verzekeren.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop dat je beseft dat we het hier hebben over een NIEUWE - nota bene ELECTRISCHE - fiets. Laat die eventjes een kwartiertje alleen achter op een rustige plek in een van de grote steden.

Vergeet niet nog even een foto ervan te nemen, want de kans is groot dat de plek een kwartier later netjes schoon is. 🤐

 

Mogelijk heeft de politie het te druk om zich met jouw aangifte bezig te houden.

 

Rest wellicht een goede verzekering.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...