Ga naar inhoud


HELP, webshop(fietsen winkel) wil geen aankoop bewijs geven


sattos

Aanbevolen berichten

Denk niet dat die Nationale Ombudsman bereid is zijn tijd te besteden aan incidentele klachten. Hij zal je verwijzen naar een RBS of een juridisch loket.

Ik geef @sattos de meeste kans bij een RBS, omdat die je rechten geeft waar je ook voor betaalt.

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 58
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

1 uur terug, Eduard07 zei:

Ik hoop dat je beseft dat we het hier hebben over een NIEUWE - nota bene ELECTRISCHE - fiets. Laat die eventjes een kwartiertje alleen achter op een rustige plek in een van de grote steden.

Vergeet niet nog even een foto ervan te nemen, want de kans is groot dat de plek een kwartier later netjes schoon is. 🤐

 

Mogelijk heeft de politie het te druk om zich met jouw aangifte bezig te houden.

 

Rest wellicht een goede verzekering.

 

Nou dat durf ik wel te betwijfelen. Indien je fiets niet afgesloten is en in een afgesloten ruimte of bewaakte fietsenstalling staat kun je niet zomaar bij de verzekering aankloppen voor vergoeding. Menig fiets die uit de, uw voortuin gestolen wordt krijg je niet vergoed door de verzekering.

 

En of dat

1 uur terug, Eduard07 zei:

een goede verzekering

helpt ben ik dus helemaal niet zo zeker van.

 

Voor die belachelijke premies koop je beter een 20 ton anker en vet slot eraan om je fiets vast te binden. Of een nieuwe fiets.

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
1 uur geleden, Eduard07 zei:

Ik hoop dat je beseft dat we het hier hebben over een NIEUWE - nota bene ELECTRISCHE - fiets. Laat die eventjes een kwartiertje alleen achter op een rustige plek in een van de grote steden.

Vergeet niet nog even een foto ervan te nemen, want de kans is groot dat de plek een kwartier later netjes schoon is. 🤐

 

Mogelijk heeft de politie het te druk om zich met jouw aangifte bezig te houden.

 

Rest wellicht een goede verzekering.

Ik heb nergens gelezen om wat voor een fiets het gaat.

 

Alleen is bekend dat hij 7 versnellingen heeft.

 

Punt is, dat jouw verzekerings agent zo een fiets wel kan verzekeren, ook al klopt de omschrijving op de rekening niet precies.

Hij laat dan een aantekening op de polis opnemen.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, Eduard07 zei:

Is het niet zo dat elektrische fietsen tegenwoordig een individueel codenummer hebben?

In dat geval kun je niet zomaar verzekeren.

Dat geldt alleen voor elektrische fietsen, die harder kunnen dan 30 km/u.  Ik denk niet dat "Sattos" zo'n fiets heeft, deze zijn ontzettend duur.

Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-1-2021 om 00:50, Con zei:

 

Joh, maak je het je zelf niet zo moeilijk.

Je geeft de factuur die je hebt gehad.

 

Als je fiets gestolen wordt valt dat toch niet te verifiëren.

Of mis ik iets?

 

con je brengt mij op een goede idee

Op 14-1-2021 om 12:55, ceesv zei:

Ik heb nergens gelezen om wat voor een fiets het gaat.

 

Alleen is bekend dat hij 7 versnellingen heeft.

 

Punt is, dat jouw verzekerings agent zo een fiets wel kan verzekeren, ook al klopt de omschrijving op de rekening niet precies.

Hij laat dan een aantekening op de polis opnemen.

 

 

ik heb een fiets besteld met 7 versnellingen en ik kreeg een fiets met 6 versnellingen

 

het kan toch niet zo zijn dat in deze tijd een webshop geen aankoopbewijs wil geven

Op 14-1-2021 om 16:50, paardengek zei:

Dat geldt alleen voor elektrische fietsen, die harder kunnen dan 30 km/u.  Ik denk niet dat "Sattos" zo'n fiets heeft, deze zijn ontzettend duur.

ik heb een foto bijgedaan

fiets b.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je de fiets al hebt en geen faktuur krijgt gewoon bij je bank de betaling laten annuleren. Zij leveren ook geen bewijs dat hij geleverd is want er is geen verkoopovereenkomst als er geen geldige faktuur is die de garantie kan bewijzen.Zo is het althans in belgie.Reeds gedaan en er kwam snel een faktuur.Anders kan deze fiets zowaar gestolen materiaal zijn

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden, Drs. IJzerbout zei:

 

Tuurlijk...dat gaat heel makkelijk!

 

Je kunt niet zomaar storneren hoor.

 

Alleen indien er sprake is van automatische

incasso en dat is hier niet van toepaasing.

aangepast door Con

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden, Con zei:

 

Je kunt niet zomaar storneren hoor.

 

Alleen indien er sprake is van automatische

incasso

en die stornering moet binnen een aantal weken plaatsvinden.

 

Voor 300 euro heb je wellicht nog meer waar voor je geld op MP of een veilingsite.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
14 uren geleden, moonchild zei:

Een fiets van 300 euri, waar hebben we het over.

Het is niet aan ons om daarover te oordelen, voor de een is € 300 veel geld, voor de ander een fooi.

 

Of je een fiets van € 300 moet verzekeren en wat de verzekering voor de betaalde premie betaalt in het geval van schade of verlies is een ander verhaal.

In principe verzeker je een onheil wanneer de schade je draagkracht te boven gaat.

Soms zijn ze al mee verzekerd in je inboedel verzekering.

 

De enige optie die je misschien een correcte factuur oplevert is zelf langs te gaan bij die firma.

 

Mailen of brieven schrijven zal niet veel helpen, ze hebben geleverd, en jij hebt de (incorrecte) rekening betaald, veel moeite zullen ze niet meer aan jouw probleem besteden.

 

Laat het dan achter je en koop voor de uitgespaarde verzekering premie een deugdelijk slot.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...