gerrit B Geplaatst: 18 uren geleden Geplaatst: 18 uren geleden jong geleerd oud gedaan. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
cookie monster Geplaatst: 18 uren geleden Auteur Geplaatst: 18 uren geleden 14 minuten geleden, gerrit B zei: jong geleerd oud gedaan. Stel je voor: Oud geleerd , jong gedaan 🫣😁 C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
gerrit B Geplaatst: 18 uren geleden Geplaatst: 18 uren geleden (aangepast) Dat zijn de streken die je opa je hebt geleerd. 17 uren geleden aangepast door gerrit B 1 zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
cookie monster Geplaatst: 6 uren geleden Auteur Geplaatst: 6 uren geleden WINTERUUR !!!! Miljaar , maar mijne wekker heeft geen auto-klok , dus .... !! Allee , .... weer terug naar het gewone tijdstip !! C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Tonskidutch Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden Zo zijn we weer op tijd wakker. 🙄 1 Birth Control Gamma Ray
Drs. IJzerbout Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden Bij mij is er niets veranderd. “On ne voit bien qu´avec le cœur. L´essentiel est invisible pour les yeux”.
Tonskidutch Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden Het schijnt dat je tijdens de wintertijd "the Silly Walk" beter beheerst... test het eens 1 Birth Control Gamma Ray
astro iris Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden 2 uren geleden, Tonskidutch zei: Het schijnt dat je tijdens de wintertijd "the Silly Walk" beter beheerst... test het eens Winter of zomertijd, mij lukt het nooit 😂
Psychosammie Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden https://www.dumpert.nl/zoek/Bie?selectedId=100135756_2469151b Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen