Ga naar inhoud


Winteruur , zomertijd , klok verzetten


cookie monster

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Hmn, 2.800 Euro, maar wel gratis bezorgd.

Het mag wat kosten.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, ceesv zei:

Hmn, 2.800 Euro, maar wel gratis bezorgd.

Het mag wat kosten.

Heb al wat klokkies versleten maar die Astron van Seiko vindt ik by far de beste.

Met de juiste adresjes in japan en invoerrechten komt hij een stuk goedkoper uit. 
En ach ieder z,n hobby.

Familielid van mij doet beetje hobby biljarten en koopt zo’n stok van 1500.

Als hij dat leuk vindt moet hij dat doen.

Zie ik de waarde weer niet van in 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Tonskidutch zei:

😁 en dan toch london op 12 uur hebben staan 😁

 fijn zo'n ding

De namen van de steden met de beschikbare instelbare tijd zones staan bij een astron model vast in de bezel van het uurwerk. Dit is vanaf 2014. Daarvoor stonden die zones op de wijzerplaat. 
Je hebt de klok wel horen luiden maar je weet dus niet waar de klepel hangt 😎

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het enige probleem met mooie glimmende klokjes aan je pols is, dat je er tegenwoordig niet meer veilig mee over straat kunt lopen.

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als iemand er opzichtig mee over straat loopt, weet je wel meteen hoe laat het is.🤔

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wanneer ik in Afrika werkte kreeg ik altijd het volgende te horen.

 

Jullie in het westen hebben de klokken, maar wij in Afrika hebben de tijd!

  • Like 1
  • Haha 3

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, ceesv zei:

Wanneer ik in Afrika werkte kreeg ik altijd het volgende te horen.

 

Jullie in het westen hebben de klokken, maar wij in Afrika hebben de tijd!

dat waren afganistanen....

Samsung 40D6510WS

Link naar reactie
Delen op andere sites

56 minuten geleden, wanderer zei:

dat waren afganistanen....

....en die liepen altijd al achter.....

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon een Amazfit smartwatch klokje van de Aldi van 6 tientjes, werkt prima loopt altijd goed, meteen een ingebouwde stappenteller, hartslag meter enz. en ook heel belangrijk maar 1 x per week opladen.

Zitten er te veel krassen ed. op na 2 a 3 jaar dagelijks gebruik dan koop ik gewoon weer een nieuwe maar moet zeggen dat het aantal krassen bijzonder meevallen, alleen na 2 jaar een nieuw bandje nadat ik ergens vast was blijven zitten.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...