Ga naar inhoud


KPN blokkeerd opnemen


kees321

Aanbevolen berichten


  • Reacties 45
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Moderator

Een veronderstelling...

De doorgifte rechten zijn goedkoper?

Nog een veronderstelling...

Men verkoopt liever UItzending Gemist.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Tot nu toe heeft DVB-T de KPN alleen geld gekost.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

KPN verkoopt liever interactieve TV.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bovenstaande illustreert waarom ik de voorkeur geef aan FTA ontvangst. Content genoeg voorhanden, en hoe ingewikkelder aanbieders het allemaal maken - des te onaantrekkelijker wordt hun aanbod. 

Zoals gezegd: content genoeg, geen geduvel meer met het verversen van een sleutel, of uitzendingen die geblokkeerd zijn voor opnemen, of het te laat decoderen van een opname, enzovoorts. By the way: zojuist eindelijk een andere TV gekocht, daar is de T2 interface en de HEVC codec al ingebouwd - inclusief opname mogelijkheid. Wellicht kan ik daarmee FTA NPO ontvangen - en met een beetje geluk wordt NPO in HD kwaliteit verspreid. 

 

"Toedeledokie" richting  de schraperige distributeurs. .

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-2-2018 om 13:56 zei kees321:

Maar KPN wil de vraag WAAROM ze dit zo doen niet beantwoorden.  Is er iemand hier die daar meer van weet ?

 

 

Citaat

  Hoi Adam,

Giant heeft inderdaad gelijk. De nieuwe ontvanger kan niet opnemen omdat deze functie niet aanwezig is.

We leveren al meer dan 8 jaar ontvangers zonder opname-functionaliteit en dat is ook de lijn die doorgetrokken wordt met de nieuwe ontvanger.

Het kan best zo zijn dat er op termijn wel weer de mogelijkheid komt om eigen apparatuur aan te sluiten. Daar is echter nu bij ons nog niets over bekend.

 

het lijkt mij een heel duidelijk antwoord van de moderator in dat forum

waarom jij het niet accepteert is wat heel anders en KPN blokkeert volgens die vraagstelling niets

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

KPN blokkeert het gebruik van eigen ontvangers bij DVB-T2 en daarmee indirect het opnemen van programma's.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo,bij de consumentenbond neergelegd

 

Even on-topic: Mag ik dan voor 1 kanaal tegelijk betalen?

aangepast door Satneef

ZGemma H7S met VU+ turbo SE,Mutant HD2400,ZGemma H.2H,Clarketech HD5100c,1 meter draaibare schotel (53 oost-30 west) OpenHDF 6.5,OpenATV

 

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

On topic het gaat om je kan dvb-t enkel ontvangen met hardware kpn .

Hardware kpn heeft ingebouwde decoder chip waardoor andere  ontvangers

onbruikbaar zijn.

De kpn ontvanger heeft geen recorder functie wat gebruikelijk is tegenwoordig.

Er is een EU besluit (blijkbaar geen verordening) die dat verbied graag nummer en

jaargang dan kunnen we het nalezen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...