Ga naar inhoud


Chinese raket stort neer, maar waar?


Zunigkyk

Aanbevolen berichten


15 uren geleden, Zunigkyk zei:

Dat is zwaar werk voor mijn browser(Firefox)+Processor.

Hier floepte die gewoon open 🙂

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4-5-2021 om 12:55, Jean-Claude zei:

Bij het bekijken van deze interessante website schiet er een gedachte door m'n hoofd...

Hoe kan het dat al die objecten rond de aarde in real time gevolgd worden. Andere satellieten die op hun beurt alle bewegingen van deze objecten meten? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uren geleden, moonchild zei:

Het gaat dus om de raket waarmee een onderdeel naar het chinese ruimtestation gelanceerd is, de chinesen zijn niet welkom op de ISS.

 

Normaal zorgt men ervoor dat de zooi weer veilig op aarde komt zonder dat er slachtoffers vallen, maar in china mogelijk dus niet.

je zou toch verwachten dat als een organisatie iets de lucht in schiet dat deze dan ook verplicht is om te zorgen dat het weer veilig naar benden komt.

Is er een storing oid. oké dan kan er een keer een uitzondering gemaakt worden maar anders is het toch gewoon "je zorgt maar dat het veilig naar beneden komt" en kun je dat niet dan ga je de komende paar jaar ook geen rommel meer de lucht in schieten tot je hebt aangetoond e.e.a wel goed onder controle te hebben.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is precies hetgeen een Nasa director vorig jaar al zei toen het al eerder met een chinese raket mis ging.

 

Nu weer hetzelfde.

 

Ik wil hier niet weer als chinahater neer worden gezet, maar het lijkt toch wel dat het hen geen ene moer uitmaakt.

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk dat er internationaal eens een hartig woordje met China en de Chinese raketgeleerden gesproken moet worden en dat daar de uitkomst van moet zijn dat ze voorlopig niet meer van die knutselprojecten de lucht in mogen sturen als ze niet kunnen garanderen dat de rommel ook weer in hun eigen tuin belandt.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden, gerrit B zei:

je zou toch verwachten dat als een organisatie iets de lucht in schiet dat deze dan ook verplicht is om te zorgen dat het weer veilig naar benden komt.

Is er een storing oid. oké dan kan er een keer een uitzondering gemaakt worden maar anders is het toch gewoon "je zorgt maar dat het veilig naar beneden komt" en kun je dat niet dan ga je de komende paar jaar ook geen rommel meer de lucht in schieten tot je hebt aangetoond e.e.a wel goed onder controle te hebben.

Een beetje zoiets als zorgen dat er bij bombardementen geen burgers doodgaan.

Twee mogelijkheden:

1- het interesseert ze geen ruk

2-ze hebben de techniek nog niet

 

Ik hou het als eeuwige optimist op beide.🙂🤐

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet nog wel een plekje in de stad Peking

Vrij plein van 765m lang en 282 meter breed, dus alle ruimte om dat ding zonder slachtoffers op neer te laten komen.

 

Denk dat als hij daar neerkomt je in de toekomst ook niet weer bang hoeft te zijn dat zo'n ding van hun nog ooit stuurloos naar beneden komt zeilen.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, astro iris zei:

Als ik die baan zo bekijk, kunnen de Chinezen die nog op hun eigen donder krijgen.

 

Dat zou helemaal te gek zijn. En dan het liefst bovenop het paleis van die Xi Jinping.

Dan heeft ie wat om over na te denken.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geplaatst: (aangepast)

Heb zojuist (vrijdag 7mei ~17.30uur) even gevolgd waar het laagste punt zit. Op dit moment is dat 160,02km. Ongeveer ter hoogte van Santiago in Chili, en bewegend in ZuidOostelijke richting. Een paar dagen geleden was het ook maar iets boven 160km. Het dalen gaat dus niet hard.

Ik zou denken dat het neerstorten dan in dezelfde richting zal zijn en ongeveer zelfde breedtegraad, of een stukje daarboven omdat op het laatst de luchtweerstand zwaarder gaat tegenwerken.

 

P.S.: Mijn browser/computer is weer rustig. Het vermeende 'zware werk' van http://stuffin.space/?intldes=2021-035B&search=2021-035 kwam ergens anders vandaan, ik denk van MS-Windowsupdate.

aangepast door Zunigkyk
Link naar reactie
Delen op andere sites

Om de een of andere reden hoop ik dat het grootste stuk op Xi neer dondert en zo niet op Poetin want beiden tegelijk gaat het niet worden.

Daarna weet ik nog een paar kleintjes...😁

Sorry...

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...