Ga naar inhoud


HD+ 02 kaart card ok maar geen entitlement in Oscam r11691


digitaal kijker

Aanbevolen berichten

ik heb nog eens mijn HD+ 02 smartcard heractiveert voor 79 euro (nieuwe prijs) en heb de update's ontvangen, de kaart staat op 

active to: 2021/07/07 02:07

dus zou moeten werken, card staat op ok maar krijg geen entitlements van de kaart, die staan op rood als ik in de reader sectie ga kijken onder de i optie, 

tier 1843 008011 0000000000000066 00000000 2014-07-31 2015-08-01 HD+ Gratisjahr (HD02)
tier 1843 008011 0000000000000067 00000000 2010-01-19 2010-01-20 HD+ ungenutzt
tier 1843 008011 0000000000000BEA 00000000 2018-12-06 2019-12-07 HD+ JahresAbbo

 

dit krijg ik dan, mis ik nog iets, de boxkey en rsakey staan er ook in die ik nog vind van 2017, of zijn die ondertussen veranderd ????

boxkey                        = A76.................

rsakey                        = BF3..................

 

hoop dat er mij iemand kan helpen want is bizar dat ik wel update's krijg voor de kaart maar niet de zenders kan openen.

komt op not found.

 

snap er niks van, heb er tot 1 jaar geleden nog van kunnen genieten, en tot nu niet meer geüpdate, altijd gedaan zoals ik nu heb gedaan.

zou leuk zijn als ik er weer een jaar van kan genieten, vind ook raar dat er opeens 2 maanden vooruit wordt gegaan, was vroeger direct een jaar vooruit.

mis ik ergens iets?????

 

 

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites


is ondertussen opgelost, had de verkeerde optie gekozen en betaald, nu werkt de kaart weer.

s'nachts iets aanpassen is soms niet aangeraden als je moe bent :P 

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik wou al zeggen, die active to datum is alleen de nagra management datum en die gaat altijd 2 maanden vooruit.. Zegt verder niks over de eigenlijke tier.   Maar besef dat de kaart dus om de 2 maanden emm's nodig heeft om te kunnen werken zelfs al staat de tier een jaar vooruit. 

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sat1 HD staat hier bijna dagelijks aan :) :) 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

56 minuten geleden, Codx zei:

ik wou al zeggen, die active to datum is alleen de nagra management datum en die gaat altijd 2 maanden vooruit.. Zegt verder niks over de eigenlijke tier.   Maar besef dat de kaart dus om de 2 maanden emm's nodig heeft om te kunnen werken zelfs al staat de tier een jaar vooruit. 


is geen probleem, er is altijd wel iets op de UHD zender of insight HD te zien, spijtig dat de uhd versie gestopt is op Astra 19.2

de entillements staan een jaar vooruit dus dat is ok, de nagra staat idd 2 maand vooruit, was dit vergeten dat dit zo ging,

goed dat je het nog eens aanhaalt, bedankt daarvoor.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ja, naar een (Nederlandse) winkel gaan en een CI module en/of kaart + abo aanschaffen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt om het even welke HD+ kaart kopen.. Via PayPal kun je gewoon je kaart betalen... Alleen zorgen dat je géén NL rekening of creditkaart gebruikt en geen NL emailadres...... Heb hier ook al voor mijn 3de jaar een HD+ kaart..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, Mimisiku zei:

Je kunt om het even welke HD+ kaart kopen.. Via PayPal kun je gewoon je kaart betalen... Alleen zorgen dat je géén NL rekening of creditkaart gebruikt en geen NL emailadres...... Heb hier ook al voor mijn 3de jaar een HD+ kaart..

werkt bij mij prima hoor met PayPal en nederlandse creditcard met nederlands rekeningnummer.  Al maanden plezier van. Sturen me netjes elke maand een rekening.

VU+ DUO 4K 4x DVB-S / Octagon SF8008 4K / Wavefrontier T90

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ben aan het kijken naar de mogelijkheden met de HD+ CI module, van onze Oosterburen.

Op hun website vind ik twee zaken:

-aankondiging van UHD uitzendingen bij een aantal sport evenementen;

-HD+ zenders waaronder Eurosport 1 HD, binnen een pakket van 24 zenders.

Kan t me bijna niet voorstellen, maar lijkt erop dat met deze HD+ CI module in meerdere (NIET 4K sat receivers), er een fatsoenlijk beeld op mijn TV komt? (gaat dat werken in mijn Rebox 8220 met 1080P ?)

OF moet die HD+ CI module toch beter in de 4K TV worden gestoken ? (mijn nadeel is dan dat ik weer een extra kabel van de LNB naar de TV moet brengen).

Kan een huidige gebruiker mij bevestigen dat er echt Eurosport 1 HD in dat pakket zit ? (duitstalige versie)

EN zitten al die 24 HD+ kanalen achter 10993 op 19.2 ?  Zender 683 op de huidige CanDig Fast scan ?

Komt me vreemd voor zoveel kanalen op één transponder. En dan ook nog een aantal in UHD ?!. Ik zie de andere 23 HD zenders niet terug in de FastScan lijst. Of wordt dat separaat scannen ?

Twee CI modules in één ontvanger, met ieder een eigen abonnement (CanDig en HD+) ?

Even genoeg vragen. Ben heel benieuwd naar de praktijk ervaring van huidige HD+ module gebruikers.

REBOX8220HD Ext PVR500Gb ;  Triax 88 Astra 19.2/23.5/28.2

REBOX4000HD met CI+ module 3.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

al die HD+ zenders zitten niet in de Canal digitaal scan lijst, die moet je apart inscannen ;) 

en de Eurosport 1 HD is wel degelijk de Duitse versie in HD.

als je 4K wilt kijken steek je die module dan best in je TV of ontvanger als je een 4K satelliet ontvanger hebt.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, digitaal kijker zei:

al die HD+ zenders zitten niet in de Canal digitaal scan lijst, die moet je apart inscannen ;) 

en de Eurosport 1 HD is wel degelijk de Duitse versie in HD.

als je 4K wilt kijken steek je die module dan best in je TV of ontvanger als je een 4K satelliet ontvanger hebt.

Eurosport 1 HD, is geen probleem in t duits.

En die separate zender gegevens, komen die met de HD+ module mee in de verpakking ?  Waar kan ik ze elders vinden ?

REBOX8220HD Ext PVR500Gb ;  Triax 88 Astra 19.2/23.5/28.2

REBOX4000HD met CI+ module 3.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Pillo2 zei:

Eurosport 1 HD, is geen probleem in t duits.

En die separate zender gegevens, komen die met de HD+ module mee in de verpakking ?  Waar kan ik ze elders vinden ?

ben je hier iets mee ????

https://www.lyngsat.com/packages/HD-.html

;)

 

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...