Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 4


ceesv

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden, happysat zei:

Dit is een screenshot van het 8 uur Journaal (25 Oktober 2021)

Met of zonder vaccin , Ik blijf bij de mac , quick , e.d. sowieso weg !! 😵

Maar als haar dit over de streep trekt om het vaccin te namen , ik zie het probleem niet !!

5 minuten geleden, happysat zei:

Nee het was een wel bewuste keuze.

Tja , de gevolgen zul je dan voor lief moeten nemen !!

 

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites


IK geef het op.  Blijkbaar willen een aantal mensen hier de waarheid niet zien, en blijven ze het zonlicht ontkennen.

Er zijn al miljarden mensen op deze planeet gevaccineerd, en we dus zal Bil Gates zijn aantal wel hebben zeker?

Zoals vice admiraal H. Gouveia e Melo (hoofd vaccinatie Portugal) aangaf: er zijn twee wegen.  Op beide wegen staan sluipschutters. Op de eerste weg schiet een sluipschutter elke 500ste persoon dood.  Op de andere weg elke 500.000ste.  Welke weg zou je verkiezen?

Maar wellicht zit deze man ook in het wereldwijde complot tegen de gewone sterveling.

 

Inderdaad, de natuur kent ook een oplossing.  Als we alles gewoon laten geen, en niemand vaccineren, niets doen, en gewoon voortdoen alsof er geen virus is, zal het ook wel lukken.  Misschien beter voor de aarde, want mogelijks zal de mens dan weg zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joh, hou nou eens op met samenzwering theorietjes aanhalen. Mensen die hier kritisch reageren zijn echt geen aanhanger hiervan.

 

Zomaar iets wat mij opvalt in de berichtgeving:

  • Vandaag zoveel duizend besmetting. Geen cijfers over wel / niet gevaccineerd. Waarom niet?
  • Vandaag zoveel mensen opgenomen in het ziekenhuis. Geen cijfers over wel / niet gevaccineerd. Waarom niet?
  • Vandaag zoveel mensen opgenomen op IC. 90%niet gevaccineerd. F.ck alle niet gevaccineerden.
  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

h28341.pdfJa die een zegt GEWELDIG en die ander vraagt NOU?

 

 

Quote

To add some perspective, it was only three years ago that the government finally connected everyone up to electricity.

 

Daar hebben wij dus niks aan.

Bestellen via Internet zal wellicht wel iemand iets opleveren. Stromectol bestellen zonder recept. Ik dacht net nog aan Bolsenaro!

 

 

aangepast door Tonskidutch
bijsluiter

keep the streets empty for me

Fever Ray

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, happysat zei:

 

Ik wel verdeel en heers..

 

De bestuursvoorzitter van het MUMC+ Maastricht was vandaag in L1:

 

Het overgrote deel van de mensen die worden opgenomen zijn gevaccineerde.

 

Regionale verschillen?

 

 

Ik weet niet van welke planeet jij komt maar dit lijkt een gemanipuleerd filmpje en wat op twitter komt is helemaal niet gecontroleerd dus als je daar je informatie vandaan haalt en daaruit conclusies trekt heb ik wel medelijden met je, als je daar op leest dat je 22% rente beurt bij een of ander bedrijf stort je toch ook niet blindelings al je spaarcenten naar dat bedrijf.......

Ik heb directe contacten in de directie van dit ziekenhuis waar toch andere berichten geconcludeerd worden.

80% op de intensieve zorg hebben GEEN vaccinatie en de degene die wel een volledige vaccinatie hebben op de intensieve zorg is oud of heeft een ziekte onder de leden. 87% wat opgenomen wordt in dit ziekenhuis heeft GEEN vaccinatie maar kost wel enorm veel capaciteit. 

Als je ervoor kiest geen vaccinatie te nemen prima maar als je dan Corona krijgt moet je ook weigeren om opgenomen te worden in het ziekenhuis om een ander die moet geopereerd worden ook te gunnen dat die operaties door kunnen gaan boven je eigen opname want je hebt wantrouwen in de zorg. 

Wanneer we de Facebook, Instagram, Twitter en alle andere ongecontroleerde asociale media gelovigen moeten volgen kunnen we de wereld nu al afschrijven want die platformen zijn vaak nergens op gebaseerd iedereen mag er ongecontroleerd opzetten wat ze willen.

 

  • Like 2

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Cijfers lezen en begrijpen is een vak, en niet voor iedereen weggelegd.

Anders wordt het heel snel appels met peren vergelijken

 

Ten aanzien van de opname cijfers van gevaccineerden of niet gevaccineerde patienten op de IC dien je niet naar het absolute aantal, maar naar het relatieve aantal opgenomen patienten met of zonder vaccinatie te kijken.

 

Feit is, dat je met een vaccinatie als kwetsbare groep een 10 keer kleinere kans hebt op opname.

Gezonde mensen hebben na vaccinatie een nog kleinere kans om ernstig ziek te worden.

 

Wanneer er dus steeds meer gevaccineerde personen op de ic liggen, komen die uit een 10 keer grotere groep personen als de ongevaccineerden

 

Zou er niemand gevaccineerd zijn zouden er uit de groep die nu wel gevaccineerd zijn veel meer ziekenhuis opnames nodig zijn.

 

Een voorbeeld, er liggen bijvoorbeeld op een willekeurig moment 50 niet gevaccineerden

en 50 gevaccineerden op de ic, totaal 100 personen.

 

Wanneer er niemand gevaccineerd zou zijn, zou de eerste groep 10 x 50 zieken,  500 personen bedragen.

Het totaal aantal benodigde IC ziekenhuis bedden zou dan geen 100 maar 550 bedragen.

Op de verpleegafdelingen zouden er nog veel meer bedden nodig zijn, een ineenstorten van de ziekenhuis zorg tot gevolg.

 

je kan dus met zekerheid vaststellen dat wanneer er niemand gevaccineerd zou zijn, de ziekenhuizen overvol zouden zijn,  niet iedereen meer opgenomen zou kunnen worden  en mensen thuis zonder beademing zouden stikken.

 

Op dit moment is ongeveer 4 op 5 gevaccineerd, toch liggen de ziekenhuizen hoofdzakelijk vol met niet gevaccineerde patienten, en worden mensen die geopereerd moeten worden op een wachtlijst geplaatst.

 

Gevaccineerde ic opnames met corona betreffen kwetsbare personen met een onderliggend ziektebeeld en een zwakke afweer, bijvoorbeeld door medicijn gebruik.

 

Voor die groep is een vaccinatie booster noodzakelijk, iets wat bij vaccinaties tegen andere virussen niet ongebruikelijk is, denk aan de jaarlijkse griepprik.

 

We gaan de komende weken naar de nog besmettelijkere Delta plus variant, alleen het hernieuwd aanscherpen van alle regels zal het voor de zorg hanteerbaar houden.

 

Tenslotte, voorkomen is beter als genezen, iemand schreef mij gisteren dat hij maanden later nog steeds niet de oude is en slechts met extra rustperioden zijn werkweek doorkomt.

Voor velen is het toch iets meer als slechts een griepje.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden, Zunigkyk zei:

@mereltje

Je reageert wel erg snel. Je lijkt het artikel niet eens gelezen te hebben, op het woord "ivermectine" na. Heb je de kennis wel in je opgenomen?

 

Hier nog eentje.

 

Ik heb van die rare gevoelen bij die gasten uit India  , iets wat we hier tegen schurft gebruiken in een overdosis tegen corona inzetten ,dan geef mij maar Phizer

Groeten Willy

 

 

Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat mij betreft mag het kabinet harde maatregelen nemen betreft Covid 19.
- Slechts 83 procent van de volwassen Nederlanders is gevaccineerd
- 4 op de 5 COVID-19-patiënten op de IC is niet gevaccineerd (bron RIVM)
- veel ic-verpleegkundigen hebben afgelopen anderhalf jaar het vak verlaten of zitten ziek thuis als gevolg van de enorme werkdruk.
- vele dringende operaties zijn al anderhalf jaar (vaak meerdere malen) uitgesteld

De vaccinatieweigeraars zorgen voor een grote werkdruk bij verplegend personeel die hoognodig aan rust toe zijn. Zij belemmeren hoognodige operaties bij patiënten waardoor ze soms veel pijn hebben en groot risico lopen op complicaties. Dit is onacceptabel.
Ik hoop dat het kabinet op vele plaatsen de QR-code gaat eisen en dat ongevaccineerden zelf de kosten van een corona sneltest à €39,95 per persoon gaan betalen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

in de gemeente Vaals zijn er zelfs maar 66% gevaccineerd

Overmoedig als ze zijn gaat het ook zonder maatregels heel naar worden voor hen.

 

Hardere maatregels van een paar neuzen in Den Haag is niet wat nodig is. Er is uitleg en informatie nodig voor die twijfelaars.

Die ze hier vinden geloven ze per definitie niet. En dit is enkel een hobby forum met een off topic gedeelte.

 

 

keep the streets empty for me

Fever Ray

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het woord groepsimmuniteit wordt al niet meer gebruikt. Dat zou op 70% gevaccineerden liggen (schatting 2020). Vrij logisch, je wordt namelijk niet immuun. Iedereen raakt nog steeds besmet, de werking van het vaccin loopt terug.

 

Maar volgens de kenners hier lost het probleem zichzelf op. De niet gevaccineerden worden allemaal ziek. Een paar gaan er dood de rest geneest en heeft een veel grotere weerstand en misschien wel immuun. Houden we alleen de gevaccineerden over. Hen kan niks gebeuren, we hebben Covid onder de duim. Toch?

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
14 minuten geleden, Sprietje zei:

en dat ongevaccineerden zelf de kosten van een corona sneltest à €39,95 per persoon gaan betalen.

Het zal nooit gaan gebeuren, dat doorberekenen aan "bewust niet gevaccineerden zonder medische reden", maar een dagje IC opname, inclusief beademing, exclusief arts consult kost € 2.896,08

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan het toch niet laten: daarnet op het nieuws:  1 op de drie opnames in het ziekenhuis zijn gevaccineerden.  En dan zijn dat meestal oudere personen met meerdere onderliggende aandoeningen (85 plus)  de niet=gevaccineerden zijn voornamelijk jongere mensen (30 plus) die wellicht opname hadden kunnen vermijden door vaccinatie.

 

Het probleem van de weigeraars ligt m.i. dieper, en heeft misschien te maken met een wantrouwen in de overheid.   Vraag is hoe dat komt.

Die discussie voeren is wellicht belangrijker dan het welles nietes spelletje rond de effectiviteit en de veiligheid van de vaccins.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...