Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 4


ceesv

Aanbevolen berichten


  • Beheerder

Ik wil van deze gelegenheid gebruik maken om aan te geven dat ik iedereens mening respecteer, hoe gek die af en toe ook moge zijn ;) , maar hier wordt wel de lijn getrokken als het gaat om het verspreiden van onjuiste informatie via dit forum. Ik wil in dit topic dus nadrukkelijk geen artikelen meer zien die uit het 'wappie' circuit komen. Als het niet  van een gerenommeerde bron afkomstig is (lees van gerenommeerde wetenschappers of officiële instanties), dan hoort het hier niet thuis.

 

Gebeurt dat wel zal een moderator maatregelen nemen door te verwijderen, waarschuwen en uiteindelijk bannen.

  • Like 1

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, Psychosammie zei:

 

Ik geloof dat je het nog steeds niet begrijpt. Ik ben niet tegen vaccinaties, medicijnen of benodigde medische handelingen. Ik geef alleen aan dat ik de keuze wil hebben en niet gedwongen wil worden.

 

Dat je niet tegen het vaccin bent , zei je al eerder , maar ik geloof er geen fluit van !!

 

Het vaccin , dat het nog verbetert moet worden , is een dik feit , ja !!

Ook al zal men het meermaals moeten nemen , het geeft jezelf meer bescherming !!

En wanneer je toch besmet geraakt , ja , je kan het doorgeven , maar ....

als die anderen gevaccineerd zijn , dan hebben zij ook meer kans om te overleven !!

 

Algemeen:

En als iemand opa of oma wil opzoeken in een tehuis of ziekenhuis , wat is dan het belangrijkste , een anti-vaxxer die fuck zegt die het vaccin ,

of iemand die geeft om z'n oma of opa en zich dus laat vaccineren

ter bescherming t.o.v anderen & jezelf  ??

 

Of stel dat enkel een vaccin de mensheid kan redden (eender welke ziekte) ,

en als dat vaccin NIET wordt gebruikt , en het is afgelopen voor de mens , ok of niet ??

  • Like 1

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uren geleden, theparasol zei:

Waarom zou ik gokken met mijn gezondheid,

 

Je realiseert je dat je met het vaccin ook gokt met je gezondheid?

 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik geloof prima dat de vaccins erg ziek worden helpen voorkomen. Niemand heeft aangetoond wat de consequenties zijn over pakweg 2 jaar.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden, Psychosammie zei:

Je realiseert je dat je met het vaccin ook gokt met je gezondheid?

 

De vaccins zijn en worden wereldwijd getest door vele  instanties en telkens is de conclusie dat ze veilig zijn.

Ik hecht geen enkele waarde aan de mening van wie dan ook als die niet feitelijk onderbouwd is en gebaseerd is op puur gevoel.

Het is de zoveelste non discussie vergelijkbaar met WiFi straling is schadelijk met als argument je kunt niet bewijzen dat het niet zo is op de lange termijn dus tot die tijd vertrouw ik het niet en eis ik een verbod want ik wens daar niet aan blootgesteld te worden.

Maar dat is wel de kern gedachte van alle twijfelaars en naar mijn idee de reden dat ze op dit moment geen vaccinatie of wat dan ook willen.

Ze kunnen feiten niet van fictie/gevoel onderscheidden en doen dan apatisch maar niets en zijn allemaal op zoeken naar andere meningen die hun mening en gevoel rechtvaardigen.

 

Hoeveel van die vaccin twijfelaars moeten je nog voorgaan voordat het besef indaalt dat een corona besmetting meer schadelijke gevolgen voor je kan hebben.

Moet je echt eerst met eigen ogen zien dat iemand die je na aan het hart ligt zijn leven verwoest wordt door de gevolgen van een corona besmetting? 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
1 uur terug, Psychosammie zei:

Niemand heeft aangetoond wat de consequenties zijn over pakweg 2 jaar.

Dat lijkt mij onmogelijk, tijdreizen is nog niet beschikbaar.

 

Ondertussen is wel door 18.371 Nederlanders officieel aangetoond dat een Corona infectie dodelijk kan aflopen.

Een veelvoud van dat aantal heeft maanden na de besmetting nog dagelijks te maken met lichamelijke beperkingen, omdat hun longen beschadigd zijn.

 

Vaccins worden al decennia toegepast, dit Corona vaccin is een verdere ontwikkeling van die vaccins, en ondertussen door 3,8 miljard mensen in gezondheid doorstaan.

 

Dagelijks worden patiënten afgezegd voor zorg en noodzakelijke operaties omdat ze plaats moeten maken voor mensen die menen dat het vaccin niet veilig is en die daarna een ziekenhuis opname met ongewisse afloop wel veilig vinden?

Waarop is dat wantrouwen eigenlijk gebaseerd?

Stap je dan ook niet in een vliegtuig wanneer het nog geen 2 jaar oud is?

Je kan volgens jou redenatie niet weten of het op de lange termijn een veilig vliegtuig is.

 

Wanneer je denkt dat het voor jou niet veilig is, zou ik je willen aanraden eens onderbouwde wetenschappelijke bronnen te raadplegen die uitleggen hoe vaccinatie werkt.

Of sta anders je plaats in het ziekenhuis af wanneer je in ademnood komt en geef bijvoorbeeld een collega van mij die op een nieuwe knie wacht voorrang.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, theparasol zei:

De vaccins zijn en worden wereldwijd getest door vele  instanties en telkens is de conclusie dat ze veilig zijn.

 

Nou laat jij dan maar eens zien waar beschreven is dat het middel over 2-3 jaar ook veilig is.

@ceesvgeeft hieronder al aan dat dat nu niet mogelijk is. En dat is precies mijn punt.

 

Overigens, zomaar een middeltje het stempel "vaccin" geven wil niet zeggen dat het dan dus veilig is omdat we al zolang vaccins gebruiken.

 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Maar wanneer er over 2 jaar nog geen nadelige gevolgen zijn vastgesteld, wie zegt jou dan dat het veilig is?

Misschien moet je dan nog maar eens 2 jaar wachten of misschien wel een mensenleven wachten, om na 70 jaar eigenlijk nog niet te weten of het voor jou veilig is.

 

Water drinken is ook gevaarlijk, 100% van de mensen die water drinken....  gaan dood!

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Psychosammie zei:

Ik geloof prima dat de vaccins erg ziek worden helpen voorkomen. Niemand heeft aangetoond wat de consequenties zijn over pakweg 2 jaar.

Volgens bepaalde mensen komt corona uit het lab wat in china staat en dat de chinezen corona hebben uitgevonden om de aarde over te nemen

En dat mensen die het  vaccin hebben over 2 tot 3 jaar dood gaan ( +- 60/70% van de blanke bevolking heeft het vaccin )

Als dat waar zou zijn dan hebben we een groot probleem dan gaat de mensheid hoogstwaarschijnlijk weer terug naar de middeleeuwen of de wereld word over genomen door de niet blanke mensen

aangepast door fransken

XT9200 / 5000  , XP1000 OPENPLI 4.0
VU+DUO OPENPLI 2.1 met nieuwe C807 condensator met 1uf
SYNOLOGY DS1512 3TB REDS

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
16 uren geleden, Michel zei:

Ik wil van deze gelegenheid gebruik maken om aan te geven dat ik iedereens mening respecteer, hoe gek die af en toe ook moge zijn ;) , maar hier wordt wel de lijn getrokken als het gaat om het verspreiden van onjuiste informatie via dit forum. Ik wil in dit topic dus nadrukkelijk geen artikelen meer zien die uit het 'wappie' circuit komen. Als het niet  van een gerenommeerde bron afkomstig is (lees van gerenommeerde wetenschappers of officiële instanties), dan hoort het hier niet thuis.

 

Gebeurt dat wel zal een moderator maatregelen nemen door te verwijderen, waarschuwen en uiteindelijk bannen.

Heb je dit bericht gemist?

 

Volgens bepaalde mensen had Lou de Palingboer het eeuwige leven.

De aarde zou plat zijn.

 

Zo zijn er duizenden uitspraken, maar een onderbouwing ontbreekt.

 

En ja Lou is op 23 maart 1968 overleden.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...