Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 4


ceesv

Aanbevolen berichten


Ik adem wel moeilijker door het masker , maar wanneer het kan ,

dan hef ik het masker voorzichtig op om effe goed te kunnen ademen ,

ik ga dan ergens buiten staan waar geen volk is , of niet heel dicht in de buurt !!

aangepast door cookie monster

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Iedereen met gezond verstand begrijpt de voordelen van jezelf beschermen tegen gezondheids risico's.

De werking van het mondkapje en de voordelen tegen het verspreiden van corona zijn duidelijk.

Het virus wordt zoals bekend overgedragen door aerosolen in de lucht.

Je beschermt er niet alleen jezelf maar ook kwetsbare groepen mee.

 

Ventileren in een ruimte is minstens net zo belangrijk.

 

In omliggende landen is het mondkapje nog niet afgeschaft, in Nederland gaat het weer terug komen in de openbare ruimte.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Ik zal me nog maar een keer herhalen: De volgende keer dat iemand aantoonbare onzin plaatst wordt er gewaarschuwd, verwijderd en uiteindelijk gebanned. Wij zijn geen verzamelplaats voor onjuiste informatie die informatie dien je dan ook niet via deze site verspreiden.

 

Tipje: Bij twijfel niet plaatsen.

 

En uiteraard ga ik die duizenden wel betrouwbare artikelen niet plaatsen. Ik heb dat niet nodig om mijn gezond verstand te gebruiken en in discussie gaan met figuren die facebook en andere wazige sites als betrouwbaar zien, heeft totaal geen zin. Die hebben meestal al zo'n enorme plaat voor hun hoofd dat er geen doordringen meer aan is ;)

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, happysat zei:

Bron?

Artsen Covid Collectief verspreidt desinformatie over effectiviteit coronavaccins - Kloptdatwel?

 

26 minuten geleden, happysat zei:

En dr. ir. Carla Peeters haar betoog wat vind je daarvan, was ook bij het RIVM enzo werkzaam?

 

Genomineerden voor de Meester Kackadorisprijs 2021 - Kloptdatwel?

 

Wat ik doe is geen rocket science, gewoon ff fact checken. Dat zouden meer mensen moeten doen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Michel zei:

Jij haalt tussen duizenden wetenschappelijke artikelen die anders beweren een aantal uitzonderingen aan en verkondigt dat dan als waarheid. Ben bang dat je niet meer open staat voor enig gebruik van gezond verstand.

Ik ben bang dat jij oogkleppen op hebt, en tevens wilt dat heel sat4all die op zet.

 

Ik vindt dat @happysat netjes zaken naar voren brengt. "en verkondigt dat dan als waarheid" zie ik als een insinuatie dat hij leugens verkondigt.

Ieder kan heel goed zelf uit maken of hij/zij het aannemelijk vindt wat happysat onder de aandacht brengt.

Ik denk dat hij deskundigen laat spreken. Welk beleid je moet gaan volgen is afhankelijk van welke belangen je het zwaarst laat wegen.

Dat jij je eigen belang (en dat van een aantal medestanders) zodanig vooropstelt dat andere belangen en visies niet eens meer belicht mogen worden vind ik kwalijk.

 

Verwar mijn reactie niet met eens/oneens de inhoud happysats bijdragen. Ik vind ze (voor iedereen) het bestuderen waard. That's all.

En als het om waarheid gaat: die ligt in het midden als je beslissingen moet nemen..

Volgens mij verkondigen beide "kampen" waarheid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Zunigkyk zei:

Volgens mij verkondigen beide "kampen" waarheid.

 

Nou nee, feiten verdraaien of bewust achterwege laten wat je niet past en een beetje de deskundige uithangen daarmee zorg je voor een stroom van misleidende informatie.

Dat heeft dan geen lor met waarheid te maken en alles met misleiding.

Ik snap best dat het zuur is als die desinformatie goed aansluiten bij je eigen gevoel en opvattingen maar dan is het nu toch echt tijd om je mening bij te stellen en niet langer blind achter een troep charlatans aan te lopen.

Maar het gezegde beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald is bijzonder moeilijk helemaal als je al geruimte tijd te vuur en te zwaard een onjuiste mening hebt verkondigd.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, happysat zei:

Wetenschappelijk onderzoek wijst keer op keer uit dat mondkapjes niet beschermen tegen virussen en niet effectief zijn tegen de verspreiding van virussen.

 

In het begin van Corona vonden onze "volksvertegenwoordigers" dat ook zo hè. Mensen liepen met een sjaal of een stofmasker van de bouwmarkt. Ja, dat hielp natuurlijk niet. En die goedkope Chinese maskertjes was ook niks. Dan moest je toch echt maskers met een bepaalde beschermingsklasse hebben. En daar waren er niet genoeg van, die waren voor de professionals.

 

Een half jaar later zijn we dankzij ene Sywert (synoniem voor oplichter) verplicht met van die Chinese meuk te lopen. Snap jij het nog?

 

4 uren geleden, cookie monster zei:

Oh , als je zo redeneert , een chirurg zou dan ook geen masker moeten dragen ??

 

Nee, dat zijn heel andere mondkapjes.

 

4 uren geleden, cookie monster zei:

En zelfs beschermkledij is dan ook nutteloos ??

 

Waar haal je dat nou weer vandaan ?? (raar toetsenbord heb je hoor)

 

4 uren geleden, cookie monster zei:

dan hef ik het masker voorzichtig op om effe goed te kunnen ademen ,

ik ga dan ergens buiten staan waar geen volk is , of niet heel dicht in de buurt !!

 

Krijg toch het idee dat jij een beetje paranoia bent geworden !!

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, theparasol zei:

Wat ik doe is geen rocket science, gewoon ff fact checken. Dat zouden meer mensen moeten doen!

 

Wat jij doet is een oud artikel met een rode stempel erop voor zoete koek slikken.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik las net dat een VRT-vlogster & voormalige radiopresentatrice

Linde Merckpoel heeft corona en waarschuwt: “Geen idee hoe opgelopen , wees extra voorzichtig”

(Belang van Limburg , vandaag om 14:40)

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, cookie monster zei:

Ik las net dat een VRT-vlogster & voormalige radiopresentatrice

Linde Merckpoel heeft corona en waarschuwt: “Geen idee hoe opgelopen , wees extra voorzichtig”

(Belang van Limburg , vandaag om 14:40)

Als ze gisteren de trein heeft genomen, zoals ik, dan is de kans groot dat het daar was. Alle zetels bezet en in de gang vol met recht staande personen. En hoesten en gesnotter dat het geen naam had.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, astro iris zei:

Als ze gisteren de trein heeft genomen

Daar kun je inderdaad zo goed als geen afstand houden , ook weinig verluchting !!

Ik heb de trein niet meer genomen sinds de 1ste lockdown !!

De bus pak ik heel sporadisch nog wanneer ik naar mijn vroegere woonplaats ga !!

Maar wanneer de bus vol zit , dan rijd ik niet mee !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...