Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 4


ceesv

Aanbevolen berichten

15 uren geleden, cookie monster zei:

Als je de natuur z'n gang laat gaan , dan .wordt dat .... eenzaam , 2 meter diep !!

Laat je je toch opereren , je krijgt na operaties meestal medicatie toegediend ,

maar je kan natuurlijk weigeren , de gevolgen zijn dan voor u !!

Iemand die zo denkt of handelt , die heeft geen dokter en apotheker nodig ,

ook geen ziekteverzekering & ziekenkas of andere medische hulp !!

 

Ik geloof dat je het nog steeds niet begrijpt. Ik ben niet tegen vaccinaties, medicijnen of benodigde medische handelingen. Ik geef alleen aan dat ik de keuze wil hebben en niet gedwongen wil worden.

 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


7 minuten geleden, ceesv zei:

Een antivaxer, een begrip uit 2018, is een principieel tegenstander van het vaccineren van kinderen volgens het Rijksvaccinatieprogramma,

 

Welnee, antivaxxers zijn er al sinds dat er vaccinaties bestaan. Meestal uit geloofsovertuiging. Ook niet specifiek tegen inenting bij kinderen alleen daar zijn ze wel van bekend omdat de eerste inentingen nu eenmaal bij kinderen begint.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, ceesv zei:

Niet helemaal, door ongevaccineerden buiten de deur te houden beperk je de gevolgen en de druk op de ziekenhuizen.

Gevaccineerden onder elkaar heeft minder gevolgen voor de gezondheid, als wanneer iemand besmet wordt die niet gevaccineerd is.

De Overheid heeft veel ervaring in het beschermen van preferente wezens bij epidemieën.

 

In dezelfde lijn zou voor gevaccineerden een ophokplicht ingesteld kunnen worden. Succes verzekerd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ja, er zijn grenzen.

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Jouw probleem is dat je allerlei informatie hier post, die of niets met het onderwerp te maken hebben, of uit hun verband zijn getrokken.

Sommigen zijn niet alleen onsmakelijk, maar zelfs buiten alle goede omgangsvormen, zoals verwijzingen naar de 2e wereldoorlog.

 

Verder weiger je inhoudelijk te reageren op de inhoud die je post.

 

Je bent regelmatig daarop gewezen, maar geeft geen enkele inhoudelijke reactie.

 

Daarom worden filmpjes over bijvoorbeeld Saddam Hoessein die je hier post, geblokkeerd.

 

Je laatste foto bijdrage zou ik ook graag toegelicht willen hebben, kan je onderbouwen dat die daar begraven mensen inderdaad gestorven zijn aan de gevolgen van een vaccinatie?

 

Indien nee, beschouw ik dit als het moedwillig trollen van een serieus onderwerp , en hebben jouw bijdragen hier niets te zoeken.

Jouw postings en opmerkingen wijzen althans in die richting.

52 minuten geleden, happysat zei:

 

FCUBgPIXoA40JF3.thumb.jpg.1e3ef0e4d121a6b7352a74b449405c51.jpg

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Nee, je  blijft erom heen draaien en appels met peren vergelijken.

Wat heeft Saddam Hoessein in dit topic te zoeken?

 

Waar het hier om gaat is dit:

 

Op dit moment houden 944 mensen met Covid-19 een bed bezet, zo staat in de meest recente cijfers van het Landelijk Coördinatiecentrum Patiënten Spreiding (LCPS).

Een week geleden waren dat er nog 660.

 

Daar moeten we tegen optreden, met alle mogelijke middelen.

Jij bestrijdt het, zonder steekhoudende argumenten, maar zonder alle maatregelen, en daarvan is inenten er een,hadden we nu massagraven.

 

Een foto plaatsen, die suggereert dat mensen sterven aan inentingen is aantoonbaar desinformatie.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, ceesv zei:

Nee, je  blijft erom heen draaien en appels met peren vergelijken.

Wat heeft Saddam Hoessein in dit topic te zoeken?

 

Waar het hier om gaat is dit:

 

Op dit moment houden 944 mensen met Covid-19 een bed bezet, zo staat in de meest recente cijfers van het Landelijk Coördinatiecentrum Patiënten Spreiding (LCPS).

Een week geleden waren dat er nog 660

Nee ceesv, die laatste 3 regels daar gaat het nu even niet om. Je hebt iets te bekibbelen met happysat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Psychosammie zei:

Als ik die Corona vaccinatie (voorlopig) niet wil ben ik geen antivaxxer. Ik neem ook nooit Paracetamol, ben ik dan een anti?

Ik winkel nooit bij de Jumbo, ben ik dan een anti?

 

Ik neem ook nooit paracetamol, waarom zou ik dat doen. De pijntjes die paracetamol oplost liggen ver beneden mijn pijngrens.

Ik ben nooit ziek maar aangezien ik geen twijfels heb over bijwerkingen op langere termijn van vaccins is het voor mij geen issue om hem te nemen.

Waarom zou ik gokken met mijn gezondheid, waarom risico nemen dat ik asymptomatisch blijk te zijn maar wel ff zonder het te weten voor verspreiding zorg naar medemensen in mijn omgeving die het op hun beurt ook weer doorgeven.

 

En het argument dat een gevaccineerde ook nog steeds besmettelijk kan zijn dus waarom zou je het nemen is puur iets voor twijfelaars om zichzelf goed te praten dat ze dan nog wel ff wachten op het wonder middel dat er voor zorgt dat je helemaal 100% immuun bent.

Als je ipv 24 uur besmettelijk nog maar 1 uur besmettelijk bent dat scheelt al enorm.

Voor mij is het wel duidelijk dat ze domweg het vaccin niet willen, er is twijfel en door alle misinformatie over vaccins wat ze gedurende hun leven opgevangen hebben is er sprake van gerede twijfel en zullen ze het ook niet gaan nemen. Ze hopen dat ze de kont ervoor weg kunnen draaien.

 

Je isoleert bv je huis toch ook terwijl je weet dat je nog steeds niet zodanig kunt isoleren dat je de kachel niet meer hoeft te stoken?

Daar zie je toch ook dat het nut heeft? Zo zie ik het tenminste ook met vaccineren. Het heeft me in totaal twee keer een uur gekost.

Ik zal wel nooit weten hoeveel leed ik mezelf en anderen met die 2 uur van mijn tijd bespaard heb maar ik heb wel mijn eigen kleine bijdrage geleverd aan dit wereldwijde probleem.

 

Lang verhaal kort:

 

Iedereen die nu nog twijfelt blijft twijfelen en zal het vaccin niet meer gaan nemen.

 

Ieder persoon is anders, de ene gokt graag en de ander speelt liever op safe, weer een ander is recalcitrant, en laten we eerlijk zijn er zijn er ook die het allemaal aan de reet zal roesten die leven toch al bij de dag en het corona probleem verbleekt bij hun eigen persoonlijke problemen.

Wie weet nemen bepaalde mensen wel geen vaccin omdat ze maar wat graag uit hun treurige leven zouden willen stappen maar zijn ze te laf om de hand aan zichzelf te slaan en zitten ze hun tijd uit.

 

Enfin wat de redenen ook mag zijn beter dan dit wordt het niet en als de zorgsector het niet aankan dan is dat maar zo.

Ik zou willen dat corona zorg niet ten koste zou gaan van overige zorg maar dat kan nu eenmaal niet. Iedereen heeft recht op de best mogelijke zorg.

 

Wellicht corona patiënten niet meer opnemen in regulier ziekenhuis maar behandelen in landelijk corona centrum waar dezelfde handelingen uitgevoerd worden door niet gekwalificeerd personeel zonder geouwehoer van protocollen en de gebruikelijke rapportjes.

Maar gaat hem niet worden want iedereen heeft immers recht op de best mogelijke zorg ongeacht of je bewust niet gevaccineerd bent of risicovol leeft door bv elke dag motor te rijden of altijd op goed geluk de straat oversteekt zonder te kijken of het veilig is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Psychosammie zei:

 

Dat is de grootste koeienpoep die ik hier gelezen heb. Weer lekker alles en iedereen over één kam scheren zonder nuance.

Antivaxxer is iemand die uit overtuiging tegen alle vormen van vaccinatie is.

 

Als ik die Corona vaccinatie (voorlopig) niet wil ben ik geen antivaxxer. Ik neem ook nooit Paracetamol, ben ik dan een anti?

Ik winkel nooit bij de Jumbo, ben ik dan een anti?

 

Ik hou me gewoon aan de officiële definitie en dan ben jij een antivaxer, ook al zijn er andere vaccinaties die jij gek genoeg wel goed vindt. Die vaccinaties berusten op exact hetzelfde principe behalve dat er nu een nog betere variant is. Je kunt de officiële afspraak om iets te benoemen natuurlijk wel ontkennen, net als je kunt ontkennen dat 1+1 samen 2 is en volhouden dat 3 ook een goed antwoord is.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden, happysat zei:

Opmerkelijk: Marc Van Ranst schudde coronascepticus Willem Engel de hand buiten de rechtbank.

 

Voor de tweede keer dit jaar kruisten viroloog Marc Van Ranst en de Nederlandse coronascepticus Willem Engel woensdag de degens voor de rechter over het woord “virusontkenner” dat Van Ranst over Engel in een interview gebruikt heeft. 


Van Ranst hoopt met de vrijspraak, die het openbaar ministerie voor hem gevraagd heeft, verlost te worden van de golf van dagvaardingen waarmee Engel hem overspoelt. 


“Als het deze keer opnieuw niets wordt, hou ik het voor bekeken”, besloot Engel.

 

https___static.nieuwsblad.be_Assets_Images_Upload_2021_10_28_d7d0f263-e9d6-40bb-aaee-c840dc333640.jpg.61622803803b2a9cc18900c35803f796.jpg

 

Agree to disagree -+ 🙂

 

Bron

Van Ranst, die veelvuldig bedreigd wordt, heeft ongetwijfeld een ontsmettingsmiddel op zak. Iets wat ik ook standaard bij me heb en dan kun je idd iemand een hand geven, ook al doe ik het niet want het is niet nodig.

Maar hopelijk stopt de dansleraar idd met ageren in een kwestie waar hij geen benul van heeft terwijl hij alleen maar publieksgeil is en daarmee veel geld binnen schraapt. Wat dat laatste betreft kun je er iets van leren, kennis van zaken is niet nodig, gewoon het goede podium zoeken, waarbij een satforum een slechte keuze is in dit opzicht.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, happysat zei:

Mhh zullen er dan ook bepaalde mensen zijn die juist om die reden wel de Flüssigkeit nemen?

Omdat ze willen sterven maar te laf zijn enz?

 

Gaat hem niet worden, voor de corona vaccins is bewezen dat de dood niet een van de bijwerkingen is.

Van het doormaken van corona is dat wel een van de uitkomsten. Zeker als je medische hulp afwijst of niet tijdig beschikbaar is.

Dus de beste keuze is dan overduidelijk geen vaccinatie en proberen besmet te raken.

Hoewel zoveel moeite zal dat laatste niet kosten want je moet moeite doen om een corona besmetting te voorkomen.

Maar als je nu echt wanhopig bent: 2 weken eenzijdige voeding, paar nachten doorhalen en dan een lokale middelbare school opzoeken en ff flink inhaleren.

 

  • Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mondkapjes beschermen niet alleen anderen maar ook jezelf blijkt overduidelijk uit dit onderzoek. Extra reden waarom ik ze in elke winkel waar het iets drukker is meteen gebruik.

https://www.ox.ac.uk/news/2021-10-27-wearing-face-coverings-protected-wearers-covid-19-infection-large-scale-study

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...