Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 4


ceesv

Aanbevolen berichten

2 uren geleden, cookie monster zei:

Soms moet men risico's nemen

 

Precies, en dat doe ik dus.

 

2 uren geleden, cookie monster zei:

OK , dus jij verkiest liever , laat de natuur z'n gang maar gaan ??

 

Ik denk dat je het antwoord al zelf gegeven hebt.

 

2 uren geleden, OFDM zei:

Mag ik daaruit afleiden dat je de hele medische wetenschap naast je neerlegt

 

Nee natuurlijk mag je dat niet aannemen. Waar baseer je dat op? Als mijn blindedarm eruit moet dan moet ie eruit. Maar ik heb altijd een keuze.

 

2 uren geleden, OFDM zei:

Zoals ik het heb gelezen laat geen enkel vaccin lange termijn sporen na, het verdwijnt al snel volledig uit je lichaam.

 

Het zou snel afgebroken worden ja. Maar het heeft mijn lichaam dan wel een trucje geleerd om een stof aan te maken die het anders nooit zou aanmaken. Feit is dat we niet weten wat de consequenties daarvan zijn over een jaar of 2-3.

 

aangepast door Psychosammie
  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Nu is er sinds afgelopen week weer een uitbraak in de Lenculenhof Maastricht, men vraagt zelfs aan de contactpersonen, dus de kinderen, hun bejaarde ouders eten te brengen daar het personeel in quarantaine is of reeds ziek. de meeste bewoners waren 2 maal gevaccineerd met Pfizer-Biontec.

Binnengeslopen door wie? mogen ze niets over zeggen.

Een booster vaccinatie heeft omdat de bewoners zware symtomen reeds vertonen geen zin.

 

Hoogbejaard en 2 jaar pandemie doorstaan hebbende kunnen er nu weer heel veel doden vallen.

 

Waarom is hier een veel gehoorde vraag. De QR code is voor de toegang tot die verzorging/verpleeg tehuizen geen noodzaak.

Afmattend is het.

 

doe maar weer mond en neus masker en 1,5 meter afstand en overal je QR code laten zien

Guilt

Marianne Faithfull

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Quote

En net zoals de jaarlijkse griepspuit , moet ik elk jaar een coronavaccin , prima !!

Is zoiets een probleem ?? Als je het zo kan oplossen , goed of slecht ??

 

Het probleem is dat ik een 12 km ver moet rijden naar het dichtste vaccinatiecentrum . Een griepspuit krijg je als 65+ gratis bij de apotheek en daarna gratis naar de huisarts beiden om de hoek. Waarom kan die coronaspuit niet gezet worden bij de apotheek ? De bereidwilligheid tot vaccineren zal veel groter worden.

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

houdbaarheidsdatum Pzifer en Moderna na het ontdooien uit diepvries , bedraagt in de koelkast 30 dagen ( 2gr. Celcius tot - 8gr Celsius  ) , so what's the problem ?

https://www.apb.be/APB_LIBRARY/PUBLIC/vaccinatiecentrum_houdbaarheid_details_overzicht_21_05_21.pdf

 

aangepast door Crazy Sat

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

56 minuten geleden, Psychosammie zei:

Het zou snel afgebroken worden ja. Maar het heeft mijn lichaam dan wel een trucje geleerd om een stof aan te maken die het anders nooit zou aanmaken. Feit is dat we niet weten wat de consequenties daarvan zijn over een jaar of 2-3.

 

Het m-RNA wordt idd. razendsnel afgebroken, zoals al het m-RNA dat je dagelijks miljarden malen maakt. En met ook maar een klein beetje kennis van de biologie weet je dat het dus over hoeveel jaar dan ook geen consequenties heeft, behalve dat je afweer deze variant en een stel nauw verwante prima kan aanvallen. Je kunt zoiets  een trucje noemen, zoals elk vaccin wat miljoenen levens redt. Net als elk ander medicijn. Het zijn trucjes om niet massaal dood te gaan zoals vroeger.

 

Trouwens, iemand die een vaccinatie afwijst om een andere dan een super noodzakelijke medische reden is per definitie een antivaxer.

 

aangepast door minplus

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Crazy SatIn twee jaar Corona berichten was de uitleg dat;

1 ) huisartsen geen goede verdeling van het pfizer-biontec vaccin konden leveren, door te geringe opkomst en met te veel ongebruikt overschot/afval.

2 ) huisartsen dat nu ook helemaal niet meer willen wegens de werk belasting die ze hebben ervaren met alle Corona gerelateerde aanvragen en bijkomende opgaven. ( ook administratief )

 

Die reistijd is voor mij overigens ook een half uur te voet.

Guilt

Marianne Faithfull

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah , bij de apotheek of met een mobiele bus bestaat al lang in Brussel , dus waarom niet veralgemenen naar de landelijke streken ?

Er zijn een heel pak 65+'s die niet in de mogelijkheid zijn om naar een vaccinatiecentrum te gaan( om diverse medische redenen ) want niet iedereen kan zoals jij een half uur wandelen,fietsen of rijden een 15 km verder op.

 

https://www.bruzz.be/gezondheid/brusselaars-kunnen-coronaprik-ook-apotheek-krijgen-2021-08-27

  • Like 1

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Crazy Sat zei:

Waarom kan die coronaspuit niet gezet worden bij de apotheek ? De bereidwilligheid tot vaccineren zal veel groter worden.

Als die dat wettelijk mag en ze laten het toe , prima voor mij part !!

En als het aanzet dat men zich toch laat vaccineren , prima zelfs !!

 

3 uren geleden, Crazy Sat zei:

Het probleem is dat ik een 12 km ver moet rijden naar het dichtste vaccinatiecentrum .

Hier 6km

4 uren geleden, Psychosammie zei:

Ik denk dat je het antwoord al zelf gegeven hebt.

Da's duidelijk , maar je beseft toch , stel dat je ongeval hebt ,

dan krijg vanzelf medicatie toegediend , tenzij ge de darmpjes er nog kan afhalen !!

4 uren geleden, Psychosammie zei:

Als mijn blindedarm eruit moet dan moet ie eruit. Maar ik heb altijd een keuze.

Als je de natuur z'n gang laat gaan , dan .wordt dat .... eenzaam , 2 meter diep !!

Laat je je toch opereren , je krijgt na operaties meestal medicatie toegediend ,

maar je kan natuurlijk weigeren , de gevolgen zijn dan voor u !!

Iemand die zo denkt of handelt , die heeft geen dokter en apotheker nodig ,

ook geen ziekteverzekering & ziekenkas of andere medische hulp !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uren geleden, Psychosammie zei:

Nee natuurlijk mag je dat niet aannemen. Waar baseer je dat op? Als mijn blindedarm eruit moet dan moet ie eruit. Maar ik heb altijd een keuze.

 

 

Het zou snel afgebroken worden ja. Maar het heeft mijn lichaam dan wel een trucje geleerd om een stof aan te maken die het anders nooit zou aanmaken. Feit is dat we niet weten wat de consequenties daarvan zijn over een jaar of 2-3.

Wat hier al geschreven werd, er is vrijwel altijd sprake van medicijnen naast een behandeling. Maar wat ik een belangrijkere vraag vind: Blijf je thuis met corona, ook al gaat het bar slecht? Ik stel ongevaccineerd, dan sta je ook achter uitzieken op eigen kracht. Dat gebeurt in de praktijk echter niet.

 

Over 2-3 jaar? Als ik nieuwe grafieken extrapoleer is het na een jaar vrijwel uitgewerkt. Ik ben bang dat we achter de feiten aanlopen met de huidige 2 prikken een half jaar geleden. En al helemaal de Jansen die op de Delta variant de WHO minimum eis niet haalt.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uren geleden, Tonskidutch zei:

Waarom is hier een veel gehoorde vraag. De QR code is voor de toegang tot die verzorging/verpleeg tehuizen geen noodzaak.

 

Ik dacht dat je nu wel snapte dat die QR code helemaal geen zin heeft. Gevaccineerden raken ook besmet en besmetten dus ook opa en oma. Die QR code is alleen bedoeld om niet gevaccineerden het leven zuur te maken. En hij biedt natuurlijk straks ook andere mogelijkheden.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Niet helemaal, door ongevaccineerden buiten de deur te houden beperk je de gevolgen en de druk op de ziekenhuizen.

Gevaccineerden onder elkaar heeft minder gevolgen voor de gezondheid, als wanneer iemand besmet wordt die niet gevaccineerd is.

 

4 minuten geleden, Psychosammie zei:

En hij biedt natuurlijk straks ook andere mogelijkheden.

In de praktijk heeft men daar nu al de mobiele telefoon voor die genoeg informatie verstrekt over jouw handel en wandel.

De QR code werkt off-line, het is een elektronische versie van een stukje papier.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uren geleden, minplus zei:

Trouwens, iemand die een vaccinatie afwijst om een andere dan een super noodzakelijke medische reden is per definitie een antivaxer.

 

Dat is de grootste koeienpoep die ik hier gelezen heb. Weer lekker alles en iedereen over één kam scheren zonder nuance.

Antivaxxer is iemand die uit overtuiging tegen alle vormen van vaccinatie is.

 

Als ik die Corona vaccinatie (voorlopig) niet wil ben ik geen antivaxxer. Ik neem ook nooit Paracetamol, ben ik dan een anti?

Ik winkel nooit bij de Jumbo, ben ik dan een anti?

 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
4 minuten geleden, Psychosammie zei:

Dat is de grootste koeienpoep die ik hier gelezen heb. Weer lekker alles en iedereen over één kam scheren zonder nuance.

Antivaxxer is iemand die uit overtuiging tegen alle vormen van vaccinatie is.

Een antivaxer, een begrip uit 2018, is een principieel tegenstander van het vaccineren van kinderen volgens het Rijksvaccinatieprogramma, of van bepaalde vaccinaties.

 

Volgens deze definitie ben je een antivaxer.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...