Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 4


ceesv

Aanbevolen berichten

10 uren geleden, cookie monster zei:

Zou jij graag willen dat we allemaal terug in een nieuwe lockdown terecht komen ??

Een lockdown van 1 jaar zou covid 19 wel stoppen

 

Dat is de eerste misvatting. Alle maatregelen die er geweest zijn waren niet bedoeld om Covid te stoppen maar om het aantal mensen in het ziekenhuis te beperken. Dus ook na een jaar lockdown is Covid er gewoon nog en zijn jouw eerste 2 spuiten uitgewerkt.

 

10 uren geleden, cookie monster zei:

Of zouden ze misschien willen dat niemand nog medicijnen neemt ??

 

Niet goed opgelet. Op een handjevol malloten na zijn de meeste mensen die nog geen prik gehad hebben geen anti-vaxers. Als jij een vaccin wil, vooral doen. Maar probeer mij er niet toe te dwingen.

 

10 uren geleden, cookie monster zei:

Want als er anti-vaxxers zijn die zoiets riskeren , zulke moet men voortaan

elke hulp weigeren , en zelfs opsluiten zonder contact te hebben met de buitenwereld !!

 

Kijk, en dat bedoel ik nou. Ben je niet met me dan ben je tegen me. Opsluiten, hek er omheen eventueel nekschot. In welke apenlanden zien we dat op dit moment ook gebeuren? Iets met godsdienst?

 

9 uren geleden, theparasol zei:

dat ze vervolgens in alle hoeken en gaten zoeken naar alternatieve uitleg want de harde werkelijkheid is voor hen niet te accepteren.

 

Wat is dan volgens jou de harde werkelijkheid?

 

1 uur geleden, Sprietje zei:

Geen vaccin, geen salaris: zo gaan andere landen om met niet-gevaccineerden.

 

Ook hier zie je de schuldvraag terug. Oplopende besmettingscijfers dus schuld van de niet gevaccineerden. Dus die sluiten we een paar maanden op. Dan blijkt vervolgens dat dat geen zak helpt, de gevaccineerden steken mekaar net zo hard aan, misschien nog wel sneller.

aangepast door Psychosammie
  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


1 minuut geleden, Psychosammie zei:

Dus ook na een jaar lockdown is Covid er gewoon nog en zijn jouw eerste 2 spuiten uitgewerkt.

Dat covid-19 nooit meer zal verdwijnen , klopt !!

En net zoals de jaarlijkse griepspuit , moet ik elk jaar een coronavaccin , prima !!

Is zoiets een probleem ?? Als je het zo kan oplossen , goed of slecht ??

 

 

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, cookie monster zei:

Is zoiets een probleem ?? Als je het zo kan oplossen , goed of slecht ??

 

Dat is voor mij geen oplossing.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iets wat Covid daadwerkelijk de wereld uit helpt of misschien iets wat mij de rest van mijn leven immuun maakt (hoewel ik daar nog wel even over zou willen nadenken voordat ik het neem).

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Psychosammie zei:

(hoewel ik daar nog wel even over zou willen nadenken voordat ik het neem)

Leg eens uit ??

 

 

Al de complottheoriëen zijn gewoon onnozele zever , want 1 feit is , ....

niemand kan de toekomst van corona voorspellen , da's wel duidelijk !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou niet weer over complottheorieën beginnen. Dat heb ik nu al 10 keer hier gezegd. Dat is voor een handjevol malloten. De meeste niet gevaccineerden zijn gewoon kritisch.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Psychosammie zei:

(hoewel ik daar nog wel even over zou willen nadenken voordat ik het neem).

Leg eens uit , aub ??

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, Zunigkyk zei:

dat filmpje zegt dat in het Noorden het overgrote deel van de opnames niet gevaccineerd is en dat in Limburg 80% van de opnames wel gevaccineerd is.

 

P.S.:

Ik zie lipbewegingen in dat filmpje niet goed passen bij de hoorbare tekst... ben dus wel benieuwd naar de originele L1 uitzending.

P.S.(2): Geluid lijkt bij nader inzien slechts asynchroon.

 

Van het ziekenhuis zelf: "Van de 10 mensen die opgenomen zijn zijn er 9 gevaccineerd"

https://rtvmaastricht.nl/nieuws/artikel/meer-opnames-bij-mumc-van-gevaccineerden

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
1 uur terug, Zunigkyk zei:

dat filmpje zegt dat in het Noorden het overgrote deel van de opnames niet gevaccineerd is en dat in Limburg 80% van de opnames wel gevaccineerd is.

Ze zegt er nog iets achteraan, wat op het filmpje niet te zien is maar wel bij het volledige interview.

Ze zegt namelijk dat het vooral ouder gevaccineerde patiënten, op hoge leeftijd  zijn, waarbij het immuun systeem onvoldoende gereageerd heeft op de vaccinatie.

Ze stelt verder dat het atypisch is, en doet een aanbeveling deze groep mensen op hoge leeftijd een 3e vaccinatie te geven om ze beter te beschermen.

 

Tja, hoe trek ik een interview uit zijn verband, en wat wil ik daarmee aantonen.

 

 

 

 

  • Like 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Zunigkyk zei:

dat filmpje zegt dat in het Noorden het overgrote deel van de opnames niet gevaccineerd is en dat in Limburg 80% van de opnames wel gevaccineerd is.

 

P.S.:

Ik zie lipbewegingen in dat filmpje niet goed passen bij de hoorbare tekst... ben dus wel benieuwd naar de originele L1 uitzending.

P.S.(2): Geluid lijkt bij nader inzien slechts asynchroon.

Op deze pagina kun je het hele filmpje bekijken het filmpje op twitter is maar een heel klein stukje van het gesprek.

 

https://www.1limburg.nl/mumc-schrikt-van-hoge-coronacijfers-maken-ons-ongerust?context=section-33692

 

 

  • Bedankt 2

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, cookie monster zei:

Leg eens uit , aub ??

 

Ik ben er gewoon geen voorstander van om medicijnen te gebruiken. Zeker niet als de effecten op lange termijn niet bekend zijn. Voor mij wordt het nog dubieuzer als het middel eigenlijk helemaal niet zo goed werkt als je na amper een jaar al weer een derde en misschien wel vierde spuit nodig hebt.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, Psychosammie zei:

Ik ben er gewoon geen voorstander van om medicijnen te gebruiken. Zeker niet als de effecten op lange termijn niet bekend zijn.

Soms moet men risico's nemen , dat was destijds ook met HIV !!

Als men er niets aan had gedaan , dan waren er veel meer eraan !!

Men leert (normaal gezien) uit blunders , of niet goed macherende dingen !!

Zelfs in de ruimtevaart moet men risico's nemen , ook al deden of doen ze onderzoeken !!

16 minuten geleden, Psychosammie zei:

 

Ik ben er gewoon geen voorstander van om medicijnen te gebruiken.

OK , dus jij verkiest liever , laat de natuur z'n gang maar gaan ??

aangepast door cookie monster

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, Psychosammie zei:

 

Ik ben er gewoon geen voorstander van om medicijnen te gebruiken. Zeker niet als de effecten op lange termijn niet bekend zijn. Voor mij wordt het nog dubieuzer als het middel eigenlijk helemaal niet zo goed werkt als je na amper een jaar al weer een derde en misschien wel vierde spuit nodig hebt.

Dat is een eerlijk antwoord. Mag ik daaruit afleiden dat je de hele medische wetenschap naast je neerlegt en- hoe dan ook- in huis blijft als je ziek wordt?

 

Ik denk dat de afname inherent is aan hoe het menselijk lichaam functioneert. Het geheugen voor infecties is niet eindeloos. Tegelijk zou je hiervan kunnen maken dat er geen lange termijn gevolgen zijn maar dat is te simpel geredeneerd. Zoals ik het heb gelezen laat geen enkel vaccin lange termijn sporen na, het verdwijnt al snel volledig uit je lichaam.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...