Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 4


ceesv

Aanbevolen berichten

  • Moderator

De stelling die jij hierboven, zonder commentaar plaatst wordt door anderen aangegrepen om te geloven dat het vaccin niet veilig zou zijn.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


2 uren geleden, Psychosammie zei:

 

Je realiseert je dat je met het vaccin ook gokt met je gezondheid?

 

Zonder het vaccin waren er al meer doden gevallen !!

 

2 uren geleden, Psychosammie zei:

Ik geloof prima dat de vaccins erg ziek worden helpen voorkomen. Niemand heeft aangetoond wat de consequenties zijn over pakweg 2 jaar.

Tja , destijds ivm bestrijding tegen bv polio , aids was het ook gokken !!

Hoe begint men aan een vaccin ??

Als we konden tijdreizen .... , dan zag de wereld er anders uit , gegarandeerd !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, ceesv zei:

De stelling die jij hierboven, zonder commentaar plaatst wordt door anderen aangegrepen om te geloven dat het vaccin niet veilig zou zijn.

het was heel cynisch bedoeld :)

XT9200 / 5000  , XP1000 OPENPLI 4.0
VU+DUO OPENPLI 2.1 met nieuwe C807 condensator met 1uf
SYNOLOGY DS1512 3TB REDS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees net op het Nieuwsblad.be:

Virologen geschokt na nieuwe bedreigingen tegen Marc Van Ranst:

“We moeten die terrorist het zwijgen opleggen”

De persoon die gezegd heeft , verweert zich door te zeggen dat hij hem niet dood wil ,

maar dat er zijn andere manieren zijn om iemand het zwijgen op te leggen !!

 

Of je nou een Van Ranst Fan of hater bent , iemand bedreigen , dat doe je niet !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Je loopt wetenschappelijk aangetoond 11x meer risico te sterven of ernstig ziek te worden zonder corona vaccin dan met. Dus als je kunt rekenen….. 

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het voordeel van wetenschap is dat men leert van gemaakte fouten in het verleden. Je kunt er vanuit gaan dat deze fout met o.a.de registratie, waardoor onduidelijk was hoe en wat precies van de verschillende vaccins, niet weer gemaakt zal worden.

Dat mRNA-vaccins op lange termijn geen nadelig effect zullen hebben heb ik al een paar keer uitgelegd, maar het vereist helaas enige kennis om dat echt te kunnen begrijpen.

Dat bij een retro-virus zoals covid-19, dat veel sneller verandert dan een DNA-virus, steeds aanpassingen in het vaccin nodig zullen zijn spreekt voor zich. Maar ook dat is voor leken moeilijk te begrijpen.

 

Voor de rest is het wachten op de volgende pandemie over een jaar of 15. Hopelijk zijn we er dan beter op ingesteld waar het de gezondheidszorg betreft.

Waar ik na tig jaren afbraak en gezien de huidige instelling van bewindsvoerders en aanverwanten niet gerust op ben.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Michel zei:

Je loopt wetenschappelijk aangetoond 11x meer risico te sterven of ernstig ziek te worden zonder corona vaccin dan met. Dus als je kunt rekenen….. 

Het grote probleem is dat sommige mensen slecht zijn in rekenen en wetenschappelijke dingen op hetzelfde niveau plaatsen als berichten van een geldwolf op facebook. Ik zie nog steeds niet hoe je door zoiets heen breekt. Een gek kan nog altijd meer vragen/beweren dan 1000 wetenschappers kunnen beantwoorden.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dat dachten die ouders in Staphorst ook, hun kinderen te beschermen tegen Polio.

Die slachtoffers vervloeken nog steeds hun ouders.

 

Maar weest niet bang, je kinderen zelf lopen een gering gevaar, maar jouw ouders of grootouders des te meer.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, happysat zei:

In augustus 2010 starten het Zweedse Medical Products Agency (Läkemedelsverket) en het Finse Nationaal Instituut voor Gezondheid en Welzijn (THL) een onderzoek met betrekking tot het verwerven van narcolepsie als een mogelijke bijwerking van Pandemrixvaccinatie bij kinderen.
Hierbij vonden ze een minimaal 6,6-voudig verhoogd risico bij kinderen en jongeren, resulterend in een minimum van 3,6 extra gevallen van narcolepsie per 100.000 gevaccineerde patiënten.


Het Nederlandse bijwerkingbureau Lareb ontving 20 meldingen van narcolepsie na inenten met pandemrix in 2009 bij kinderen en het College ter beoordeling van geneesmiddelen beval nader onderzoek aan over het eventuele verband. 
Men heeft hierbij de resultaten uit het eerdere onderzoek niet kunnen herhalen. 


Het RIVM heeft altijd een verband met vaccins ontkend.

 

De mexicaanse griep heeft wereldwijd 20 duizend dodelijke slachtoffers geeist.

Voor covid staat die teller inmiddels al op bijna 5 miljoen. Dat is op dit moment al 250 keer zoveel.

 

Vond en passant nog een blog die wat meer context geeft dan jouw quotes: En Pandemrix dan? – Daniël Debunkt (daniel-debunkt.nl)

Link naar reactie
Delen op andere sites

We weten niet precies wat die eiwitten doen en op plaatsen waar ze niet thuishoren (ik leg dit zeker verkeerd uit).

 

Je legt het idd helaas totaal verkeerd uit.

Maar ik zal je link eens bekijken.

 

Hij behaalde in 1980 zijn masterdiploma biologie aan de Universiteit Utrecht. 

 

Daar keek ik even gek tegenaan want in die tijd deed je nog gewoon doctoraal. Masterdiploma's stammen uit de jaren 2007 tot 2010 in het kader van de verengelsing. Als ik kijk naar masterdiploma op internet dan is dat 3 jaar universiteit voor bachelor en daarna 1a 2 jaar voor master. Het zal wel overeenstemmen met met het doctoraal van 6  jaar dat ik deed.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Michel zei:

Je loopt wetenschappelijk aangetoond 11x meer risico te sterven of ernstig ziek te worden zonder corona vaccin dan met. Dus als je kunt rekenen….. 

Waar haal je dat nou vandaan? Ik meende dat we alleen betrouwbare informatie uit gerenommeerde bronnen mochten vermelden. Op straffe van royement.

 

Vorig jaar op zijn allerergst was er even een oversterfte van 10%. Dat is dus niet 11x.

https://www.cbs.nl/nl-nl/nieuws/2021/04/bijna-169-duizend-mensen-overleden-in-2020-10-procent-meer-dan-verwacht

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...