Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 4


ceesv

Aanbevolen berichten

4 uren geleden, minplus zei:

Zo heb je zelfs biologen die geloven dat Onze Lieve Henk de wereld 6000 jaar geleden geschapen heeft

http://www.6000years.org 😉

Covid:

Ik heb hier een papierenversie van mijn anti-coronapas , dus ....

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites


38 minuten geleden, cookie monster zei:

 😉

Ik heb hier een papierenversie van mijn anti-coronapas , dus ....

Mijn vriendin heeft ook een papieren corona bewijs, ik vroeg haar om die brief voortelezen, dat deetze (door de telefoon), haar werd aangeraden om de corona check app te installeren, vervolgens koos ze voor papieren corona bewijs, daarna even scannen via die app (op het lampje drukken) even wachten, en ze had zowel de Nederlandse alsmede de internationale QR-CODE op haar mobiel

 

  • Like 1

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, D-box zei:

de corona check app te installeren, vervolgens koos ze voor papieren corona bewijs, daarna even scannen via die app

Ik weet niet of dat hier ook zo macheert ?? https://www.covidscan.be/nl

https://covidscan.be/nl/faq.html

aangepast door cookie monster

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Edit

Je moet alleen de internationale scannen, daarna even wachten, en je hebt ze alletwee ( dus nationaal en internationaal)

Staat gewoon in de brief.

 

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan natuurlijk dat het in de Belgique anders werkt.

Download de app uit de Playstore

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar is het nou gelukt? want daar gaat het om

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden, cookie monster zei:

Hier gaat het via itsme , en dan uw ID inscannen + PUK code !!

Is het nou gelukt?

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, D-box zei:

Maar is het nou gelukt? want daar gaat het om

Ikzelf heb geen kaartlezer , dus .... ,

Ik ga hiervoor naar digidak , die helpen je dan verder ivm de aanvraag !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je maar niks hoeft te betalen!

  • Like 1

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minuten geleden, D-box zei:

Als je maar niks hoeft te betalen!

Nee , gelukkig niet , maar later misschien via belastingen ??

Digidak doet het met vrijwilligers !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Cafébazin stapt naar politie na intimidaties rond coronapas: “Er zijn grenzen overschreden”

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20211107_96800578

De coronapas beroert: uitbaatster Den Engel geschokt door online haatcampagne. — © ATV

Dat moet wel een gezellige klant wezen , zoiets kan echt niet door de beugel !!

Wat bezielt zo'n idioot om zoiets te riskeren ??

 

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

ook op NOS:

https://nos.nl/nieuwsuur/artikel/2404889-verpleeghuizen-willen-boosterprik-vervroegen-de-jonge-kijkt-ernaar

 

fraaie bedoeling, afgelopen zaterdag de moeder van een collega begraven die al 2 keer pFiser als ze die derde in de zomer gehad zou hebben was ze er misschien nog. En wat wauwelt Hugo; ja gaan we onderzoeken of het eerder kan! Dat was de bedoeling om in de zomer te hebben onderzocht.

 

 

Simply Wonderfull (new)

Kid Creole And The Coconuts

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Tonskidutch zei:

ook op NOS:

https://nos.nl/nieuwsuur/artikel/2404889-verpleeghuizen-willen-boosterprik-vervroegen-de-jonge-kijkt-ernaar

 

fraaie bedoeling, afgelopen zaterdag de moeder van een collega begraven die al 2 keer pFiser als ze die derde in de zomer gehad zou hebben was ze er misschien nog. En wat wauwelt Hugo; ja gaan we onderzoeken of het eerder kan! Dat was de bedoeling om in de zomer te hebben onderzocht.

 

 

Ik ben "blij" dat je deze link en ergernis deelt want ik vind het verschrikkelijk dat trage handelen van die club hier! Het is al eerder gezegd, ze leren ook niet uit ervaring.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...