Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 4


ceesv

Aanbevolen berichten

Een uurtje terug nog ene tegengekomen , geen bewijs bij om cafe te mogen !!

Heeft nog steeds geen vaccin laten zetten , wil die ook niet !!

Die is enkel van't principe , kuust allemoal oewe nol !!

Ook had die heel veel typisch meeloop-anti-vaxx-gelul bij !!

Hij wou op cafe , en maar blijven schelden , maar ze lieten hem niet binnen !!

Hij heeft ook al veel geld kwijt aan boetes allerlei , bv: zuip , ongelukken , ....

Nou .... , en die blijft maar mekkeren !! En 1,5m kent die ook niet !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites


Van Sywert zie ik als uitermate geschikt als politicus. Alle nodige eigenschappen aanwezig. Zou goed als europaparlametarier in Brussel voor de nl belangen kunnen opkomen. Geld voor nl binnen halen, dan mag hij 10% provicie houden. Die gasten uit oost europa zijn heus niet beter wat betreft ethisch handelen......

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag in het nieuws, uitgeprocedeerde asielzoekers kunnen het land niet worden uitgezet omdat ze weigeren een coronatest te ondergaan.

Zou een misdadiger die zijn straf uit moet zitten in een "bijeenkomstgebrouw" (en dus zijn QR code moet laten zien) ook kunnen weigeren een test te ondergaan en dan niet opgesloten worden?

aangepast door gerrit B

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze hebben in het onderzoek waar ik naar link alleen de dubbel gevaccineerden vergeleken met de covid overlevenden. Die laatsten zijn na een extra vaccinatie ongetwijfeld in het voordeel.

Fijn voor mijn dochter. Nu alleen nog haar hele reuk weer normaal krijgen.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, dutchandrew zei:

Mooi overzicht.

 

Deze zinnen moet je niet verkeerd interpreteren: Ook blijkt dat de antistoffen over de tijd sterker zijn geworden. Ze binden zich beter aan het virus en daarom zijn minder antistoffen nodig om hetzelfde werk te doen.

Het gaat niet over de antistoffen tegen de 1e variant maar over de antistoffen die in de loop van de tijd tegen de diverse varianten zijn gevormd.

Eenmaal gevormde antistoffen worden later niet sterker, hooguit zwakker.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier werken na 6 maand de sterke smaken weer redelijk normaal, maar "extra scherp" uit de supermarkt is nu een beetje pittig en stond voorheen na 6 chipjes je tong in brand nu kan ik ook die hele bus wel leegeten zonder ergens last van te hebben.

Flauwe geuren en smaken ruik en proef ik niet en denk ik iets te ruiken of te proeven dan klopt het vaak voor geen meter en denk ik dat het cocos is dan blijkt het vanille te zijn of zeg ik dat het aardbei is dan kan het ook wel meloen oid zijn.

Gas ruik ik niet en iemand kan rustig een enorme stinkscheet naast me laten, ik ruik het meestal toch niet.

Konden ze me normaal wakker maken voor een gekookt of gebakken ei, nu kunnen ze een knal krijgen want die zijn nu gewoon vies.

Dat smaak/geur en de rest van het lichaam het niet met elkaar eens zijn dat is wel duidelijk.

Ik had een (voor mij) heerlijk rundvlees stoofpotje gemaakt met flink wat ui, knofloof en bruine champoins.

Mijn smaak en geur riepen "heerlijk", eindelijk iets met een echte smaak, mijn darmen waren het daar duidelijk niet mee eens.🥴

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minutes ago, minplus said:

Ze hebben in het onderzoek waar ik naar link alleen de dubbel gevaccineerden vergeleken met de covid overlevenden. Die laatsten zijn na een extra vaccinatie ongetwijfeld in het voordeel.

Maar in nl kregen/krijgen mensen na de ziekte altijd nog wel 1 vaccinatie aangeboden. Dan is dat US onderzoek totaal niet relevant voor ons in nl, en mogelijk de post ook enigzins misleidend voor de vluchtige lezer. Het grote geheel van je posts kan ik trouwens wel zeer waarderen. Waarvoor dank.

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...