Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 4


ceesv

Aanbevolen berichten

Ook uitnodiging gehad voor griepprik. Eerste keer in m'n leven overigens! Ik heb ook maar één keer echt griep gehad in 2006 toen lag ik twee weken halfdood in bed.

En vanaf januari worden de "booster" prikken voor 80~60 jarige al ingepland. Dacht dat het eigenlijk een stootje vooruit geven is dat Engels woord booster.

Er is ook weer heel veel gedebatteerd gisteren in de tweede kamer, heb alvast maar weer de maskers uit de kast gehaald en geoefend met beslagen bril naar de winkel en terug.

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb mijn jaarlijkse griepprik gisteren al gehad. Geen enkele last gehad in tegenstelling tot andere jaren toen ik minimale bijwerkingen heb gehad.

V.w.b. het gebruik van de mondkapjes heb ik dat gisteren alweer beperkt mogen ervaren a.g.v. een noodzakelijk bezoek aan het RadboudUMC. Daar is die plicht nooit afgeschaft. Ik voel mij dan net ‚Jules de Corte‘ omdat ook ik met een fors beslagen bril door de gangen dwaal. Net alsof je met de wintersport de apresskibar binnenkomt. Dát is dan ook de enige overeenkomst die er is. 🤣

Zoals velen met mij gebruik ik het mondkapje gewoon. Vind ik het leuk? Nee, net als 99,99% van de gebruikers. Maar ik doe het wel zonder te morren naar wie ook. Zo simpel kan het zijn.

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder
54 minutes ago, Sprietje said:

Doktersassistentes verkochten vaccinatiebewijzen voor 1000 euro.

Zonder bron wordt het al snel als hoax bestempelt. Bij deze de bron: https://nos.nl/artikel/2404230-twee-doktersassistenten-opgepakt-om-handel-in-valse-vaccinatiebewijzen

 

Gezien het vakgebied van de 2, ontslag op staande voet!

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden, Michel zei:

Zonder bron wordt het al snel als hoax bestempelt. Bij deze de bron: https://nos.nl/artikel/2404230-twee-doktersassistenten-opgepakt-om-handel-in-valse-vaccinatiebewijzen

 

Gezien het vakgebied van de 2, ontslag op staande voet!

En beroepsverbod.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minuten geleden, Michel zei:

Zonder bron wordt het al snel als hoax bestempelt. Bij deze de bron: https://nos.nl/artikel/2404230-twee-doktersassistenten-opgepakt-om-handel-in-valse-vaccinatiebewijzen

 

Gezien het vakgebied van de 2, ontslag op staande voet!

Ik had het op het journaal gezien maar het stond ook in het AD, zie: https://www.ad.nl/binnenland/doktersassistenten-opgepakt-voor-handel-in-tientallen-valse-vaccinatiebewijzen~abe578d0/

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Mojo zei:

En beroepsverbod.

En de kopers van deze bewijzen ook zo veel mogelijk opsporen en aanpakken. Die zijn geen haar beter.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, Tonskidutch zei:

En waarom worden deze kruimel criminelen harder onder handen genomen dan Sywert van Lienden en consorten?

 

Die krijgen hun portie ook nog wel. Wordt aan gewerkt.

  • Like 1

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Tonskidutch zei:

dus je kunt niet zingen? :grin:


Nou, ………………… dat is nog niet gezegd. Bij bepaalde gelegenheden kan ik zeker een aardig mondje meezingen. Het hoeft immers niet zuiver te zijn.

 

[offtopic]In dit ellenlange topic is enige vrolijkheid ver te zoeken dus vandaar mijn reactie. 🤣🤣🤣[/offtopic]

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, John van Dreumel zei:

Nou, ………………… dat is nog niet gezegd. Bij bepaalde gelegenheden kan ik zeker een aardig mondje meezingen. Het hoeft immers niet zuiver te zijn.

Vindt ik ook. Als het maar keihard is🤣

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die doktersassistentes zijn geschift en dom zoals wel meer die ik heb meegemaakt. De kopers zijn totaal geschift.

Van Sywert mag van mij z'n geld afgepakt worden plus een tijdje achter de tralies om na te denken, de walgelijke gluiperd.

Hij zal wel een taakstraf krijgen van 40 uur of zo.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...