Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 4


ceesv

Aanbevolen berichten

Je QR code zegt toch wat anders.

Mijn QR code was ook per vorige week dinsdag verlopen en dan heb je gewoon geen geldige QR code meer en moet je je laten testen als er een geldige code nodig is.

Maar ook met een volledige vaccinatie is je QR code niet eeuwig geldig, dus of ze hopen dat de storm dan is overgewaaid of je moet nog regelmatig op herhaling omdat die microchips niet betrouwbaar genoeg waren of een update nodig hebben 😉

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hu?

Kunnen ze dan gewoon je QR-CODE uitzetten? 

Wat een smeerlapperij!

Dacht ik net dat ik van alle gezeur af zou zijn en dan komt er dit weer!

 

 

 

 

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar is niets geheimzinnigs aan ga naar je QR code en daar staat gewoon een datum tot wanneer hij geldig is.

Is hij niet meer geldig dan geen groen vinkje bij een scan en geen pilsje meer aan de bar of nog erger geen toegang tot overheidsgebouwen en wellicht meer van dat soort zaken.

 

sorry ik heb het verkeerd dat is alleen als je besmet bent geweest, maar er zijn landen die (daar is nu ook de discussie over) die de geldigheid van de QR code na vaccinatie ook willen beperken.

aangepast door gerrit B

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, we zullen het allemaal wel meemaken.

Ik vind het allemaal wel krankzinnig, al die moeite die ik heb moeten doen om gevaccineerd te worden.... ik moest naar Huizen, 2x verdwaald geweest, voor de eerste prik alsmede voor de 2de prik (mijn navigatie werkte niet in die contrei).

 

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet op vakantie naar Spanje daar is je prik tot nu toe max 1 jaar geldig.

Oostenrijk en Italië kennen ook al een beperkte geldigheid van dacht ik 360 dagen voor Oostenrijk en 270 dagen voor Italië

 

Maar misschien tijd om een nieuwe navi te vragen met Sinterklaas of een betere App op je telefoon gaan installeren?

Ik had vorige week na veel zoeken en rond rijden eindelijk mijn auto kunnen parkeren in A'dam daarna werkte de parkeerautomaat niet dus nog verder aan het dwalen geweest, bij de klant aan het werk geweest en via een andere uitgang naar buiten gegaan en toen was mijn auto kwijt.

Ach ik had nog 3 kwartier parkeertijd over dus even rondwandelen, maar al die grachten zien er hetzelfde uit (overal de weg opgebroken en omleidingen) alleen zonder mijn auto.

Uiteindelijk naar de zaak gebeld met "kunnen jullie zien waar hij staat" ?

(hilariteit alom natuurlijk op de zaak) maar kreeg wat gegevens en met de GSM in het borstzakje die keurig aangaf waar ik naar links en rechts moest stond ik net 2 minuten voor het eind van de parkeertijd bij mijn auto.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik snap je hoor.

Toen ik naar Huizen moest voor de vaccinatie was ik letterlijk de weg kwijt, het was midden in een bos!

Uiteindelijk heb ik het gevonden dankzij een man die zn hondje aan het uitlaten was, hij vertelde mij hoe Ik moest rijden.

Super krankzinnig, een prik locatie midden in een bos.

Maar ik ben blij dat ik ze gehaald heb.

 

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is ook nooit goed, zoeken ze een verlaten bedrijfspand dan mekkeren ze dat de vaccinatie op een industriegebied ergens achteraf plaats moet vinden.

Organiseren ze het in een overheidsgebouw dan wordt er gemekkerd dat het er veel te druk is en dat men voor het parkeren moet betalen.

Zoeken ze een rustieke plek midden in een bos uit waar je volledig tot rust en bezinning kunt komen, weg uit alle drukte en alleen jij met je prik en de GGD medewerker dan is het ook weer niet goed. 🙂

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou het was wel goed hoor, maar om het te vinden....

 

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Trouwens vond ik het niet erg; aldie knappe zustertjes van de GGD, geweldig gewoon!

Ik heb gewoon niks gemerkt van bijwerkingen, en van de vaccinaties heb ik ook niks gevoeld .

  • Like 1

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van de vaccinatie zelf ook niets gevoeld

De volgende dag wel een pijnlijk plekje en de nacht erop niet op die schouder kunnen liggen van de pijn maar daarna ook nergens meer last van gehad.

Mijn vrouw ook niets gevoeld van de vaccinatie zelf maar toen begonnen de lymfeklieren in de hals en onder de arm op te zetten en daar heeft ze toch een week lang flink last van gehad en op het hoogtepunt waren de bulten onder de arm en in de hals zo dik als een normaal ei.

Dochter heeft een week lang griepachtige verschijnselen gehad.

Zoon 1 dag ziek en koorts en daarna niets meer ook geen pijnlijk plekje oid.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden, D-box zei:

Trouwens vond ik het niet erg; aldie knappe zustertjes van de GGD, geweldig gewoon!

Ik heb gewoon niks gemerkt van bijwerkingen, en van de vaccinaties heb ik ook niks gevoeld .

Nou, ik had geen knappe zustertjes. Ik had een man die 40 jaar lang zijn hele leven spuiten had gezet en met pensioen was maar door een tekort aan  spuitenzetters dit werk weer tijdelijk deed.  Iemand met heel veel ervaring is me meer waard dan knappe zustertjes

nurse.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sprietje,

 

 

Quote

Doktersassistentes verkochten vaccinatiebewijzen voor 1000 euro.

 

 

De prijs lag tussen de 500 Euro en 1000 Euro werd een paar dagen terug verteld in het nieuws.

Veel te veel hebben die mensen die het gekocht hebben betaald.

Je kan ze ook goedkoper kopen, 300 Euro of minder !!!!

 

Mensen die zoiets doen, al helemaal Doktersassistentes enz., hun werk, hoe kan je zoiets bedenken.

Mensen die zoiets kopen, ongelofelijk .......

 

We hebben binnen en buiten en Noord, Oost, Zuid en West.

 

Heel erg wat er gebeurd, ook in Nederland.

 

 

Zilverster.

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Zilverster

Wat idioot allemaal toch.

je hebt een vaccinatie helemaal gratis en voorniks bij de GGD.

Omdaar geld voor te betalen.... én het klopt helemaal niet.

Nja het hek is van de dam.

 

 

 

aangepast door D-box
  • Like 1

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

M'n dochter zat in de trein vandaag en achter haar 2 meiden van een jaar of 17.

Ze hoorde de ene bloedserieus zeggen: 'Ja, die covid en die vaccinaties... Ik ben toch maar eens gaan kijken wat erin zit, die D en eh K, en eh T...P en het was Bof, Mazelen en Rivella. Ik vraag me toch af of ik die vaccinatie wel zal nemen."

Dochter in een deuk. Heeft maar niets gezegd....

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Resultaat van 30 jaar onderwijs vernieuwing.

  • Like 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...