Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 4


ceesv

Aanbevolen berichten


8 minuten geleden, Zunigkyk zei:

Precies zoals de meeste ouders dat voor hun kinderen wensen.

 

Behalve als ze door hun onwetendheid in de problemen komen dan is het de schuld van de regering.

 

Heb mijn twijfels bij dat "de meeste ouders" heb je daar een bron voor?

 

En dat prediker citaat is ook out of context...

Dat is voor mensen die zich verdiepen in de zin van het leven...

 

aangepast door theparasol
Aanvulling
Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, Zunigkyk zei:

 

Ik zie juist dat die meiden een zorgeloze jeugd genieten. Precies zoals de meeste ouders dat voor hun kinderen wensen.

Wie zijn kennis vermeerdert vermeerdert smart 😡

Een goed argument om dom te blijven, daar heb je in de covid kwestie een keer helemaal gelijk.

Maar ik vrees dat die meiskes hun kennis van zaken als zovelen en sommigen ook hier via facebook van internet halen.

En over een jaar hebben ze stemrecht, hoewel er stemmen gaan om het naar 16 jaar te verlagen.

Hoewel dit natuurlijk ook dames van 60 hadden kunnen zijn geweest....

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een experimentele pil zou in combinatie met het anti-HIV middel ritonavir fantastisch werken. Zou erg mooi zijn, maar we wachten nog even af.

Voorlopig hou ik het nog op vaccinatie om de zaak voor te zijn.

 

https://www.nbcnews.com/health/health-news/pfizers-covid-antiviral-pill-may-cut-severe-illness-89-percent-rcna4593

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Tja, het vaccin afwijzen omdat de lange termijn effecten niet bekend zouden zijn, maar wel een experimentele pil slikken?

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het is net als bij een luizenplaag op school.

Kinderen besmetten elkaar en de ouders hebben de grootste moeite om het te bestrijden.

Een moeder blijft volhouden dat haar kind geen luizen heeft en zorgt ervoor dat alle anderen steeds opnieuw besmet worden.

 

En zo blijf je in een kringetje rondlopen.

 

Dat steeds weer afgeschafte beperkingen opnieuw ingevoerd moeten worden is terug te voeren op de eindige ziekenhuis capaciteit.

 

Wanneer iedereen gevaccineerd zouden zijn was het vergelijkbaar met een griep epidemie en kunnen we weer terug naar het oude normaal.

 

Steeds weer opnieuw worden er uitzonderingen op regels gemaakt, zo komen we er nooit uit.

 

Zachte heelmeesters maken stinkende wonden!

  • Like 1
  • Bedankt 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, ceesv zei:

Het is net als bij een luizenplaag op school.

Dat is een goede vergelijking, vind ik en dat gebeurd vaak bij de sociale ondergrens waar het huishouden, de opvoeding, de scholing en hun voeding ook zwaar ondermaats zijn. Sociaal maatschappelijk en/of Christen-Democratisch waren er vroeger veel meer organisaties, goede doelen en stichtingen die zich bekommerden om die schrijnende gevallen in de samenleving. Waarom denken jullie is de Gezondheidswet en daarna de Woningwet er gekomen in respectievelijk 1901 en 1902?

Simply Wonderfull (new)

Kid Creole And The Coconuts

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het RIVM heeft afgelopen week aangegeven onder welke bevolkingsgroep er een lagevaccinatie graad is.

Het komt overeen met jouw stelling.

 

Ik ken echter ook uitzonderingen, ook onder hoog opgeleiden zijn er twijfelaars te vinden.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoog opgeleid, slim, intelligent en kennis van zaken zijn 4 verschillende dingen...

Zo heb je zelfs biologen die geloven dat Onze Lieve Henk de wereld 6000 jaar geleden geschapen heeft. Die hadden natuurlijk nooit hun bul mogen krijgen.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou papieren zeggen mij niet meer zoveel.

De opleidingen laten studenten programma doorlopen en aan het eind krijgen ze hun papiertje.

Of ze voldoende kennis hebben opgedaan is inmiddels ondergeschikt geworden aan de cashflow.

Iedere student die ze voortijdig laten uitstromen kost de opleiding nl serieus geld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...