Ga naar inhoud


industrieele plafondlamp(en) verblindt


sattos

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Eh, het is onduidelijk wat voor lampen je gekocht hebt, maar industrie ruimten zijn meestal hoger en kijk je minder direct in het licht.

 

Een foto van de lampen zou helpen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is geen industrie lamp maar gewoon een lamp voor boven de eettafel met een industriële look.

Die lampen geven waarschijnlijk net zoveel licht als een oude 40Watt gloeilamp, dus ja dat doet zeer aan de oogjes.

 

Zeker voor de sfeer en gezelligheid aan de eettafel moet daar een dimmer op.

 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uren geleden, mereltje zei:

Kan er geen dimmer tussen?

bij spaarlampen gaat dat lastig

 

15 uren geleden, ceesv zei:

Eh, het is onduidelijk wat voor lampen je gekocht hebt, maar industrie ruimten zijn meestal hoger en kijk je minder direct in het licht.

 

Een foto van de lampen zou helpen.

ga zo meteen een foto plaatsen,ze worden zo genoemd maar ze zijn voor de woonkamers geschikt

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minutes ago, sattos said:

bij spaarlampen gaat dat lastig

Je gebruikt LED lampen, en die kan je in dimbare en niet dimbare versie kopen....

Ook helpt het als je een lage kleurtemperatuur gebruikt. Denk aan onder de 2500K...

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yep. Calex heeft mooie dimbare LED van zo rond de 7 euries.

 

Ik heb zelf een dimbare Filament van Ikea in mijn buitenlamp. Die bestuur ik met mijn Homey.

aangepast door Psychosammie
  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
18 uren geleden, sattos zei:

,is het normaal dat ze verblinden?

Gloeilampen in een open draadconstructie of kooi, kijk je direct in de lichtbron, ja die verblinden.

 

Je zou er een difuse lampenkap omheen kunnen maken, zodat je niet meer direct in de lichtbron kijkt.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mss is lampen in serie zetten mogelijk

wel lastig bij oneven aantal per ornament

aangepast door trust
Typo

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...