Ga naar inhoud


industrieele plafondlamp(en) verblindt


sattos

Aanbevolen berichten

26 euro per stuk 🥴

Mijn broer verkoop die in de winkel.

 

Er is een goedkoper alternatief ontwikkeld van een soort plexiglas, daar hebben ze groeven in gefreesd om een soortgelijk effect te krijgen.

Berichten die ik heb ontvangen is dat de levensduur alleen niet zo goed is omdat door het plexiglas ze de warmte niet goed kwijt kunnen.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites


3 uren geleden, Sprietje zei:

Over verlichtingsarmaturen met een industriële look gesproken, dit is een topper inclusief manometer. Werken niet op stroom maar op stoom!😂

 

verlichting.jpg

Is wel mooi , maar ik zou zulke lampen dus NOOIT kunnen aanschaffen !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik denk dat hij bedoelt dat je ipv. de heldere lampen die je er nu in hebt zitten je dezelfde uitvoering ook hebt met matglas  zodat je niet rechtstreeks op de "verlichtingsdraad" kijkt.

Niet dat het er fraai uitziet maar dat is een persoonlijke smaak.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je vond de industriële look mooi, en hebt daar best wat geld voor overgehad. Dan moet je gewoon doorzetten, en er wat meer geld bijleggen, dan heb je jarenlang plezier van je aankoop. Persoonlijk zou ik dat doen, bijvoorbeeld door te kijken naar Hue lampen, die hebben ze ook in ‘kooldraad’ (namaak uiteraard) led uitvoering, en die kun je net zo fel of zacht zetten als je wil. 
Wij hebben twee Hue lampen in de slaapkamer, geven samen heel fel licht, en daar was recent het ambulancepersoneel heel blij mee toen mijn vrouw een hartinfarct kreeg (gelukkig redelijk goed afgelopen, we waren op tijd). Dezelfde lampen kunnen zo sterk dimmen dat het eigenlijk alleen nog maar een nachtlampje genoemd mag worden. 
Toegegeven, het kost een paar cent. Maar over een paar maand ben je dat vergeten en geniet je er alleen nog maar van, zeker in de winter….

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-7-2021 om 20:16, gerrit B zei:

ik denk dat hij bedoelt dat je ipv. de heldere lampen die je er nu in hebt zitten je dezelfde uitvoering ook hebt met matglas  zodat je niet rechtstreeks op de "verlichtingsdraad" kijkt.

Niet dat het er fraai uitziet maar dat is een persoonlijke smaak.

 

klopt,je hebt met anti verblinding

8 uren geleden, TangoBravo zei:

Je vond de industriële look mooi, en hebt daar best wat geld voor overgehad. Dan moet je gewoon doorzetten, en er wat meer geld bijleggen, dan heb je jarenlang plezier van je aankoop. Persoonlijk zou ik dat doen, bijvoorbeeld door te kijken naar Hue lampen, die hebben ze ook in ‘kooldraad’ (namaak uiteraard) led uitvoering, en die kun je net zo fel of zacht zetten als je wil. 
Wij hebben twee Hue lampen in de slaapkamer, geven samen heel fel licht, en daar was recent het ambulancepersoneel heel blij mee toen mijn vrouw een hartinfarct kreeg (gelukkig redelijk goed afgelopen, we waren op tijd). Dezelfde lampen kunnen zo sterk dimmen dat het eigenlijk alleen nog maar een nachtlampje genoemd mag worden. 
Toegegeven, het kost een paar cent. Maar over een paar maand ben je dat vergeten en geniet je er alleen nog maar van, zeker in de winter….

gelukkig dat het goed gekomen is met uw vrouw!!

 

eerlijk gezegd ,wist niet dat ik tegen deze probleem zou aanlopen anders had ik het niet gedaan

ik zal gaan shoppen waar ik een duo dimmer met stopcontact kan kopen(weinig geld😁) ,of anders gloeilampen met anti verblinding

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoiets wordt je ook zelden in de winkel er bij verteld.

 

Ik heb zelf deze lamp

1792096908_lamphalmetLED2.thumb.jpg.b359515508a222ec81f1c0c2db054c5e.jpg

 

In ons kantoor hangen, ook zoiets, in het begin geen lampen aanhalen aan, elke keer weer een lampje stuk en altijd gloeiend heet in de hal.

Tot ik de factuur van al die lampjes onder ogen kreeg.😮

Bleken er halogeenlampjes in te zitten van 35W per stuk en dat voor een lamp van 1000 euro plus 🥴

Dus meteen een verbod ingesteld om er nog weer lampjes voor te kopen en de lamp zelf maar eens op een zondag opgebouwd en de 26 lampjes van 35W vervangen door 26 lampjes van 1,5 W

 

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26-7-2021 om 20:43, sattos zei:

beste mensen 

 

ik heb 2 industrieele plafond lampen (€200,-)voor mijn woonkamer gekocht,is het normaal dat ze verblinden?

ik gebruik een wattage van 4 watt.

 

zit al 2 dagen met druk op mijn ogen 

 

 

Zwart metalen hanglamp van VELYON (123 x 60 x 12 cm),

 

en dat voor 200€

🤣😝🤣

 

 

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, Drs. IJzerbout zei:
17 uren geleden, Sprietje zei:

Amai, 26x35w=910 watt!! Wilde je een zonnestudio beginnen? :blink:

 

Had jij ook niet zo'n lamp als zwembadverwarming?

 

5 uren geleden, Sprietje zei:

Kijk, zo dom is IJzerbout nou.

 

Amai, zo te lezen valt de appel niet ver van de boom.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...