Ga naar inhoud


RTBF DVB-T2 HD wanneer?


790MHz
Ga naar oplossing Opgelost door OFDM,

Aanbevolen berichten


7 uren geleden, ketupa zei:

Goed teken : alles is vanochtend terug on air op zendmast Waver na 3 dagen op zwart. Met een belangrijk verschil : EPG is nu correct.

Jammer voor het weekend... Alles terug off air op zendmast Waver 😬

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alles ook terug off air op zendmast Doornik 😬

Edision Piccollo Benelux Edition
Cahors Big Bisat :13°E, 19,2°E, 23,5°E, 36°E, 39°E, 46°E, 52,5°E            Triax 88 cm: 7°E, 2°E

Triax 64 cm: 42°E   Triax 78 cm:  4°W  Maximum E-85:  28,2°E, 21,5°E, 16°E, 10°E, 5°E, 1°W, 5°W                                                                                                                                        Maximum E-85: 14°W, 22°W, 30°W       

Visiosat 90 cm: basis 7°W die draaibaar is van 70,5°E tot 45°W                            DVBT-TNT     DAB+

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uren geleden, OFDM zei:

Wat een verhaal is het toch, echt ongelooflijk. Piano aan met die zenders, nog eerst 1001 testen!

En ze zijn er weer! Alsof die technici van de RTBF ook tijdens het weekend aan het werk zijn 🙂

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, ketupa zei:

En ze zijn er weer! Alsof die technici van de RTBF ook tijdens het weekend aan het werk zijn 🙂

 

Het wordt steeds spannender! Misschien is eind juni toch een soort deadline? Met een beetje smokkelen is maandag de eerste normale werkdag in juli. Wie zet erop in dat morgen ook wordt uitgezonden?

 

Ik verwacht trouwens dat er ook technici van de zenderleverancier aan werken. 

6 minuten geleden, stevenvc19 zei:

Inderdaad. En om 18.30u werd het signaal bij mij weer uitgezet

Dat is toch 1,5 uur later dan 17:00u

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn de zenders op dit ogenblik actief ?  Heb geen ontvangst met de Strong SRT8215, maar heb gemerkt dat de tuner van deze ontvanger in alle geval veel minder gevoelig is dan deze in mijn Sony-tv, want waar ik met de Sony probleemloos ontvangst heb van de dvb-t zenders, met als vermelding "sterk signaal", geeft de Strong SRT8125 stotterend beeld en geluid op alle dvb-t zenders.  

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, PLsat zei:

Zijn de zenders op dit ogenblik actief ?  Heb geen ontvangst met de Strong SRT8215, maar heb gemerkt dat de tuner van deze ontvanger in alle geval veel minder gevoelig is dan deze in mijn Sony-tv, want waar ik met de Sony probleemloos ontvangst heb van de dvb-t zenders, met als vermelding "sterk signaal", geeft de Strong SRT8125 stotterend beeld en geluid op alle dvb-t zenders.  

 

Heb zonet gecheckt : zenders zijn weer off air op zendmast Waver

Link naar reactie
Delen op andere sites

@PLsat Hier is Doornik op dit ogenblik ook niet actief. In verband met ontvangst is het bij mij bijna hetzelfde,  ik heb met mijn TV Vlaanderen antenne ontvanger een ietsje beter signaal dan met mijn tuner van LG-tv. Maar heel veel scheelt het niet hoor.  Het signaal op kanaal 42 is wel hier duidelijk sterker dan op kanaal 56.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...