Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 5


ceesv

Aanbevolen berichten

47 minuten geleden, cookie monster zei:

De dag dat we geen maskers of pas meer nodig hebben , graag zelfs , maar voorlopig ....

 

Daar was afgelopen zondag met de demonstratie weinig van te merken terwijl er afstand houden niet bij was zo te zien.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites


45 minuten geleden, gerrit B zei:

terwijl er afstand houden niet bij was zo te zien.

Klopt , dus daarom da'k schreef , maar voorlopig ....

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een uitgeputte staf worstelt zich er door om door te gaan op de ICU:

https://news-yahoo-com.translate.goog/inside-icu-depleted-staff-struggles-195028673.html?_x_tr_sl=en&_x_tr_tl=nl&_x_tr_hl=en

(Google vertaler EN-NL)

Die mensen moeten de boel maar redden terwijl ze worden uitgelachen

door sommige onnozelaars die denken dat ze onkwetsbaar zijn ,

of ontkenners die het allemaal gewoonweg kwatsj vinden !!

aangepast door cookie monster

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pff, het is me weer niet gelukt de persconferentie helemaal af te kijken. Het gaat vooral mis bij de vragenronde. Het lijkt wel of Kuipers te veel naar de schoenenman heeft gekeken. Op een simpele vraag volgt van beide heren een diarree aan woorden. Het schiet alle kanten op en uiteindelijk geven ze gewoon geen antwoord. 

 

Na het antwoord op het onderzoek van de TU Delft was ik er wel klaar mee. 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, Psychosammie zei:

Na het antwoord op het onderzoek van de TU Delft was ik er wel klaar mee.

 

Ja, zal wel een te grote shock voor je geweest zijn er werd door Kuipers een hele andere interpretatie aan gegeven dan wat jij en je vrinden verkondigden.

Dat rapport werd door diverse media gebruikt als het bewijs dat 3G, 2G en 1G icm met CTB niet werkte.

Gevaccineerd met booster, dat gedeelte van de populatie wat door een besmetting niet meer ernstig ziek wordt kan en mag weer wat meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij verkondigen helemaal niets vriend. Kuipers negeert gewoon keihard de resultaten van het TU onderzoek. En die zijn gewoon helder.

https://www.tudelft.nl/2022/tu-delft/effectiviteit-van-2g-en-3g-is-afgenomen

 

Er staat ook niet dat het niet werkt, er staat dat het met omicron niet meer werkt. 

 

 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Psychosammie,

Wanneer het vaccineren en boosteren met Omricron niet  zou werken, hoe verklaar je dan dat 90 % van de ic patienten niet gevaccineerd zijn.

85% van de bevolking is gevaccineerd, maar die vormen een absolute minderheid op de ic.

 

Dan moet er toch een bescherming uitgaan van het vaccineren.

 

Het rapport gaat over de verspreiding,  de conclusie van het rapport die je aan het onderzoek zou moeten verbinden zou het isoleren in de maatschappij  van niet gevaccineerden moeten zijn.

 

Op dit moment moeten gevaccineerden allerlei beperkingen ondergaan om de bewust niet gevaccineerden uit het ziekenhuis te houden!

 

Het wordt tijd dat de bewust niet gevaccineerden daarvan de consequenties gaan ondervinden, en de gevaccineerden hun vrijheid terug krijgen.

 

  • Like 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik niet begrijp is dat die anti-vaxers een deelaspect, van de gehele wetenschap en geneeskunde er uithalen, en beweren dat ze het beter weten.
Waarom stellen ze de rest van de geneeskunde niet in vraag?


Als ze ernstig ziek worden, dan blijkt hun vertrouwen hoog genoeg om ziekenhuisbedden bezet te houden.  Dan hebben ze geen bezwaar om allerlei behandelingen te ondergaan en geneesmiddelen te laten toedienen.

Consequent kan je een dergelijke gedachtengang niet noemen!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ruim 25% van gevaccineerden haalt geen boosterprik op.

Veel gehoorde reactie is;

"halen we een booster op dan kunnen we nog steeds een besmetting oplopen",

"halen we geen booster op dan kunnen we ook besmet worden maar worden we er niet zo ziek van",

"waarom zouden we dan een booster ophalen"?

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Je haalt een booster, om bij een eventuele doorbraak van het virus minder ziek te worden en de daaruit volgende schade aan je gezondheid te miniseren.

Veel mensen beseffen niet, dat ze na een ziektebeeld t.g.v. corona gezondheid schade aan organen oplopen, of nog maanden last hebben van allerlei klachten.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat zijn jullie nou aan het prutsen? Jullie zitten zo vastgeroest in je mening dat de term wappie op jullie van toepassing gaat zijn. Jullie hebben niet eens de moeite genomen om de samenvatting te lezen maar weten het toch alle drie beter.

 

@theparasol

Geen argumenten in je oneliner

 

@ceesv

Het gaat helemaal niet over vaccineren! Het gaat over de effectiviteit van 2G en 3G en het CTB in het remmen van de verspreiding.

 

@Sprietje

Praat alleen andere na, geen steekhoudende argumenten.

 

De verspreiding van omicron, gevaccineerd of niet gevaccineerd, gaat zo hard dat die CTB behoorlijk zinloos is geworden. Alleen iedereen testen zou nog wat zoden aan de dijk kunnen zetten.

 

En maak je borst maar nat, er is alweer een nieuwe variant in Nederland opgedoken die nog besmettelijker is en omicron dus zal verdringen.

 

 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...